Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,199 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,199 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 86%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 15th October 2026
Amy P
Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
384
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Not impressed with how you need to go to the website to register the product but the link doesn't work”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, we apologize for the confusion. There is no need to register an item for warranty anymore. All items purchased from us, aside from items under scratch and dents, automatically have a 1-year warranty. For future reference, you may file a warranty claim through the link below. Submit your claim at: https://support.ashandemberoutdoors.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360000859851. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
“Good size targets. Just what I was looking for.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Happy with the item I received.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Beautiful teak chair”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“They sent me 2 large, heavy boxes with the correct SKU number on each. When we opened the boxes, each one contained furniture that didn't match the box! Replacements were sent. Once again, the right SKU number BUT THE WRONG FURNITURE INSIDE!! They didn't bother to check the boxes to see what was inside!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies for sending you the wrong item. Your feedback will undoubtedly be used to enhance our shipping process, ensuring that our warehouse team properly inspects the items before shipping to verify that the correct item is selected. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern and processed another replacement for you. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“Order went through as promised. Service was good.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Package arrived damaged and fire pit cracked. Called support for replacement and was transfered to another company (route) that was going to order replacement, free of cost, because i had purchased shipping protection. received new order confirmation from Route same day that i spoke to associate. However, 6 days passed without any updates. Logged back into Ash & Ember and saw that new order for replacement was cancelled. Tried calling customer support for over 3 hours trying to speak to an agent without any luck. Finally was connected to an agent who also was unclear of status (said, replacement was listed 'pending'). Now waiting for over a week for replacement without any updates.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern and issued the replacement for you. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“Excellent product and fast delivery, very pleased.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Purchase the large fire pit metal bowl and it has already began to rust. I’ve only had it about a week which is disappointing considering the cost.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy. The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
“We love our couch & ottoman. So comfortable & great looking. Teak oil rubbed in makes it look even better.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great fire pit grate, solid and well made.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Exactly what I wanted”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Prompt shipping, expertly packed…”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Arrived on time and in good condition. Product is as sturdy and as described.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great service, great quality”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great products”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Professional and competent.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I ordered four Adirondack chairs. One arrived broken and ash & ember offered me a partial payment of less than $40. These chairs cost $349.00. The broken chair is unusable.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern and processed the return for you. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“We're very happy with our purchase so far.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“We are very impressed with the quality of our new round fire pit grate. My husband joked that I will need help removing it when I clean the fire pit. 😉 We will have our first fire soon. Thank you!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,199 reviews