Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Fast delivery and great products”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very well made clothing at a price that's amazballs value !”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Efficient service,own brand products affordable & durable.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“All ways fast service at the tills but in the bike section, not so much. They need someone on the desk serving customers instead of the bike technicians ignoring you while they work on someones bike.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with the service provided in the store. In regards to your request, we would like you to inform us about the Decathlon store you visited in order to pass your feedback to the Store Manager and avoid this situation occurring in the future. You can contact us in the Customer Loyalty Team (0207 064 3000) or write a review of the given store through our website. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Goods as described, arrived quickly”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Fast efficient service. All items were well packed and delivered when estimated.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very good service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good service - delivered on time”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Writing a review for a product that I have yet to receive. Product was due for delivery on 8/8/16 (Decathlon was committed to deliver by 8/8) had to call at 3pm to find out more information, as I hadn't had an email, sms or call to explain the delay, lots of talking going on in the background which made it difficult to hear the operator on the phone. I then recieved an email stating that my delivery was due within the next 2 working days 9/8/16 @ 12pm- Still waiting for delivery. Not good enough when I have to take time off work for a delivery that doesn't arrive on its due date and I'm unsure of when it wil be delivered.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with the delivery date. Unfortunately, for now we are not able to give customers a more accurate delivery date of the orders purchased, but we are already working on it. Once the parcel is dispatched from our warehouse, it takes within 2 business days to be delivered by DHL. According to your system, your parcel was delivered the 9th of August at 13:13 pm which unfortunately meant one day delay. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“The goggles we buy from decathlon are the best. Even though you have to pay for postage they arrive quickly.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I bought parts and accesories for two bikes. Quality and prices were good and so was the service from Decathlon's mechanics who fitted the items for free.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“great prices value for money excellent customer service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“So happy with quality and service. I have recomended this website to many”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great tent for a low price”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very quick service. Friendly staff at point of pick up. Happy with product”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Product was not able to be assembled due to faulty parts. Delivery options for the products were very limited (7am-7pm) resulting in having to pay a courier to collect it from store. Due the product being faulty I now need it to be returned but the couriers offered by decathalon only offer weekday slots of 7-7. This will result in me Having to take a day off work at a higher cost of the product just to return it.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. After going through your account, we would like to confirm that your faulty bike was finally arranged the 12th of August and a replacement has been successfully processed. Do not hesitate to contact us if you have any other concern with the order. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice afternoon!
Posted 10 years ago
“Excellent service and speedy delivery times! Products were also very good! Fantastic!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The best price”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The Customer Service was too slow at PAY&COLLECT point. I've spent 20 minutes into queue of 3 customers in front of me. Secondly, your staff offer me to buy bag which cost 50 pens or for 1 pound, because all other bags run-out. However, when I asked them can I take one bag from the self checkout point the price was 5 pens per bag. I don't mind to pay even 100 pounds for a bag but I don't like to be forced to buy more expensive one because your staff to lazy to get one or two. Finally, your shop looks like some store with very low number of staff on floor and you can have less help than you are expecting from the Customer point of view.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. We will definitely send your feedback to the Surrey Quays Manager so he can be aware of the service received and avoid this situation occurring in the future. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“I thought it was a good overall service although I think the delivery time could be shortened and a slightly better description of the items I bought. Having said that I am still very pleased with the items”
Decathlon 4 star review on 9th August 2016
Helpful Report
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews