Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“bought an outdoor table tennis table from the Warrington shop. Marvellous after service, got the table together and was having problems right at the end, - had put a sort of mechanism on upside down. Difficult to explain, I rang the Warrington shop, and someone called Valerio took photos of a table that they had at the shop, they were very clear and I could immediately see what I had done wrong. He also attached a video as well. - Both sent by email. Once I had the photographs it seemed so obvious what the problem was. Many thanks Valerio, table is good, and my boys are enjoying playing on it.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I had a vintage road bicycle wheel which was well and truly out of shape; I'd made a real mess of trying to true it myself and had also damaged some of the nipples, it was a real mess! I took it to the Sheffield store and spoke to a charming and thoughtful young man, Ollie, who said he couldn't promise anything but he was prepared to try. He worked on it over the day, a busy Saturday, and called me to collect that afternoon. The wheel was as close to perfect as it could be; to my eye spot on, the damaged nipples had all been replaced with new ones, Ollie was at pains to point out the minor imperfections he was unable to remove. I was and am over the moon, I rode with it the following day and performed perfectly. What a star! What service and at a great price. I can't thank Ollie and the workshop team at Sheffield branch enough. My 'go to' for all future technical issues. Well done!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Sizes given for jacket didn't match size chart on the website and I phoned customer services who didn't seem to know or understand the situation. Advised to buy size L but it was too big”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Lisa, Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems regarding your order and the size guide. At decathlon.co.uk you have two options for making a return: - Return by post - Return to a Decathlon store of your choice (the invoice related to your order is available via your personal account, on our website) How to create your return form online? You must create and print out your returns form on our website. This returns form stating your returns ID must be enclosed with your parcel. To do this, just go to your "My account" personal space and click the "Make a return" link. If needed, we can create your returns form for you. If you have not printed your returns form, please write your contact details on a piece of paper along with your order number and the chosen exchange/refund option. Please stick it directly onto your parcel and send it to the following address: Decathlon Logistics UK Unit 200 Caswell Road Brackmills Industrial Estate Northampton, NN4 7PW On receiving your parcel, we will release your exchange order or process your refund. For more information about our return process, please have a look at our website: http://www.decathlon.co.uk/return-policy.html Thank you for your patience. Please feel free to contact us for any further questions. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“The whole experience was a good one and the website is easy enough to manoeuvre around. My only problem was with the collection of an item of which couldn't be delivered. I had organised for the pick up to be made by someone who was close to the store as I wasn't from the area but there was a need for the purchasing card to be shown on collection which he obviously didn't have. The situation was solved with a confusing phone call and my item was collected but I think there could have been an easier way to organise collections if the buyer is unable to do so.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I was really impressed with this website! The service was good, the quality of the item was amazing and it was a quick delivery time as well! I'll definitely be ordering again!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I was very disappointed with my order as half of it did not fit due the inconsistent sizes of the clothes. Surely a sizing system is to make clothes a standard size, Decathlon appears to be unaware of this and have clothes labelled as large but are actually small or medium.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Daniel, Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems regarding your order and the size guide. Depending on the brands and product models the sizes may differ and the fitting might be tighter than usual. At decathlon.co.uk you have two options for making a return: - Return by post - Return to a Decathlon store of your choice (the invoice related to your order is available via your personal account, on our website) How to create your return form online? You must create and print out your returns form on our website. This returns form stating your returns ID must be enclosed with your parcel. To do this, just go to your "My account" personal space and click the "Make a return" link. If needed, we can create your returns form for you. If you have not printed your returns form, please write your contact details on a piece of paper along with your order number and the chosen exchange/refund option. Please stick it directly onto your parcel and send it to the following address: Decathlon Logistics UK Unit 200 Caswell Road Brackmills Industrial Estate Northampton, NN4 7PW On receiving your parcel, we will release your exchange order or process your refund. For more information about our return process, please have a look at our website: http://www.decathlon.co.uk/return-policy.html Thank you for your patience. Please feel free to contact us for any further questions. Have a nice day!
Posted 10 years ago
“Excellent service. What I purchased is exactly as it says on the box, if bought elsewhere it would have cost 3 times.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great buy”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The service was first class will not hesitate to use again”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“An excellent bike for the money. Much lighter than my previous bike and much easier to use, especially the gear changers and corresponding gear ratios. I use the bike on road and off road though nothing serious. It is comfortable to ride and the disc brakes work extremely well in wet muddy conditions. Anyone wanting a good reasonably priced mountain bike the ROCKRIDER is unbeatable.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great fast efficient service, quality products expertly packaged service, as good as it gets recommended.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“great and fast”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I was happy with the service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent and easy to use”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“When I went into the store it was my first time ever being in and it was a huge place. Not many staff about to ask where the swimming kit was. When u found it there wasn't a great deal of choice. When I asked a member of staff (when I found 1) was that all there was he wasn't really helpful at all. Went home and just ordered online myself. When I spoke to another mum she said someone helped her in store - wish I got that service as it could've been ordered there and then. Items came and I collected and was really happy with them.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Alison, Thank you for your interest in our products. We are sorry that your visit to one of our store was not at the level of your expectations and we really appreciate your feedback as we are trying to improve our services online and in store. We hope that your next experience will be more satisfactory, please do not hesitate to contact us if you need any help regarding our products and deliveries: https://www.decathlon.co.uk/en/contactUs Thank you for your patience. Have a good day!
Posted 10 years ago
“Easy to purchase online and to collect from local store. Not worn the item yet.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Overall, I was quite happy. The only problem was: I have put my work address as a delivery address with the name of my company and my name ( you can see it in my invoice). However, you printed out only half of this, so the driver could not see the name of the company and he was about to return the product for this reason. He was furious. Luckily, our building has 3 floors only, otherwise I would not get my item due to this issue. This made me reluctant to order other items and when I wanted to write to you about this, there is no email on your webisite. Why? Only phone number. Please check details on the parcels in future.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Gordana, Thank you for the time you spent for giving us your feedback! We really appreciate your review as we are trying to improve our services every day and we are sorry to hear about the issue with the delivery and label printed. We will make sure this does not happen again and we hope to see you soon for an even better experience at Decathlon! Please feel free to contact us for any questions. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
“Great value and service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Dechatlon is one of my favourite sport shop.... they often have great products for reasonable prices!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good products at good prices. Online service is very fast and reliable. No complaints!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews