Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I ordered a size 8 shoe you sent a 7.5. If you are unable to send out correct sizes you really are pretty useless. Despite showing size 8 as being available I could not exchange as you don't have them!. A complete waste of time and an unnecessary trip to the (distant) Post Office to return the goods.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Patrick, Thank you for contacting us. I am sorry to hear you have experienced problems with your order. We looked into the cause of this error and have discovered that we have made a miscalculation with the UK & US sizing of this model. Different brands use different measurements to measure their footwear, we have applied our Decathlon branded size chart to this product which has caused the UK & US conversion to be incorrect, the EU size remains correct. We apologise profoundly for this inaccuracy and will be reporting this back to product manager to make the necessary changes so that we can avoid this occurring in the future. Please contact our Customer Loyalty team to be helped with the return procedure: https://www.decathlon.co.uk/en/contactUs Thank you for your patience and understanding. Please accept our apologies for the inconvenience caused and feel free to contact us for any further questions. Have a good day!
Posted 10 years ago
“I have never been able to snorkel without holding on to someone and even then I was not confident. I have just been on holiday to Barbados and used my Easybreath for the first time. All I can say is AMAZING! It has opened up a whole new experience for me. No stopping to clear my mask or feeling scared. Thank you Tribord. AMAZING!!!!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very disorganised and poor service. The wrong size arrived and I had to go the shop 3 times in the end to get one pair of kids football boots in the right size”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Susan, Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems regarding your order. At decathlon.co.uk you have two options for making a return: - Return by post - Return to a Decathlon store of your choice (the invoice related to your order is available via your personal account, on our website) How to create your return form online? You must create and print out your returns form on our website. This returns form stating your returns ID must be enclosed with your parcel. To do this, just go to your "My account" personal space and click the "Make a return" link. If needed, we can create your returns form for you. If you have not printed your returns form, please write your contact details on a piece of paper along with your order number and the chosen exchange/refund option. Please stick it directly onto your parcel and send it to the following address: Decathlon Logistics UK Unit 200 Caswell Road Brackmills Industrial Estate Northampton, NN4 7PW On receiving your parcel, we will release your exchange order or process your refund. For more information about our return process, please have a look at our website: http://www.decathlon.co.uk/return-policy.html Thank you for your patience. Please feel free to contact us for any further questions. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“I ordered a pair of 14oz boxing gloves to use at my Sooyang Do classes and for grading and theyou arrived a day earlier than expected. Fantastic quality for what I need, comfortable and speedy delivery. Will definitely order again. Thank you”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Quality product as described - handballs size 2 and 3. Quick delivery.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Brilliant! Was abit concerned as use to a traditional mask and snorkel but had been recommended by a friend.Easy to wear and use. So comfortable. Worked well if diving down with no water leaking. Lent to someone who has had a lot of dental work and unable to use traditional snorkel, they were thrilled and ordered one that day! Husband also borrowed it and has now ordered his own.You won't be disappointed”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“excellent service .”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Brought a bike from your store in branksome Poole yesterday 15/05/16 the person did a 30 seconded check and said the bike was all ok when we got it home the tyres were flat the gears did not totally engage and the brakes squealed not a good check after spending £159 we thought it would be road worthy when you purchase it”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Adrian, Thank you for contacting us. We are sorry to hear you have experienced problems with the service received in store. Please contact your local store team directly and they will be able to aid you with your request: http://www.decathlon.co.uk/decathlon-stores.html Using this link you can find the nearest Decathlon Store to you, find their contact (opening times, telephone number and address), you also have the option “@Contact my store” which will allow you to send an email straight to the store. Thank you for your patience. Please accept our apologies for the inconvenience caused and feel free to contact us for any further questions. Have a good day.
Posted 10 years ago
“Excellent keeps me totally dry,reason i bought this because work coats are garbage.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“excellent service and customer care post sale”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“There is a lot I like about using Decathlon online. The range of goods is wide, they are excellent value for money and made accessible when like me you live far from a store. They process their orders reasonably quickly, and most importantly they give an option of carriers, a choice which matters to me because some are less convenient than others. However, in my experience Decathlon let themselves down when it comes to processing returns. I have had to return two items on two different occasions and each time resulted in such a long delay in their warehouse acknowledging my return that I have had to email and call them before my return order could be processed.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear George, Thank you for contacting us. If you need any further help with the return procedure please do not hesitate to contact our Customer Loyalty team: https://www.decathlon.co.uk/en/contactUs Thank you for your patience. Please feel free to contact us for any further questions. Have a good day!
Posted 10 years ago
“Products and service were great, Thank you”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“It is really thruh to size ;) my son is tiny and he is 6 so I got the cotiume for 120 cm .is just perfect”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very happy, goods as described and a fast delivery.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Bought a Tribord easy breathe integrated snorkel and mask. Order was handled well, the product arrived quickly and well packaged. Product itself was amazing on holiday in the Galapagos - very easy to put on, fitted brilliantly, didn't leak, didn't fog up, great all round vision. Would recommend both Decathlon and product.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Normally very good service from Decathlon although the last time I ordered my package was missing an item and it took me over a month to get it sent out. I was not very impressed with customer services but have never had issues before.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Ordered the items and was told would take 3 days, but the items turned up overnight, great service, but more people needed at the checkout as there was loads of people waiting and only 1 operator.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Works really well, great value for money!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I'm never using this company again. I received the wrong size Called the Loyalty Team and the agent tried to argue that they had sent the right size because it was the right European size. I said I ordered the UK size. She then tried to tell me about the problems they had with suppliers etc etc. I really had to argue to get my refund. Never using this company again if I can help it. Awful service.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Steve, Thank you for contacting us. We are sorry to hear you have experienced problems with your order. We looked into the cause of this error and have discovered that we have made a miscalculation with the UK & US sizing of this model. Different brands use different measurements to measure their footwear, we have applied our Decathlon branded size chart to this product which has caused the UK & US conversion to be incorrect, the EU size remains correct. We apologise profoundly for this inaccuracy and will be reporting this back to product manager to make the necessary changes so that we can avoid this occurring in the future. Thank you for your patience and understanding. Please accept our apologies for the inconvenience caused and feel free to contact us for any further questions. Have a good day.
Posted 10 years ago
“Ordered an item prior to the bank holiday and did not expect it until afterwards as it was a gift, but it turned up immediately the very next day, very good service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews