Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

iTokri आई.टोकरी Reviews

4.7 Rating 12,640 Reviews
93 %
of reviewers recommend iTokri आई.टोकरी
4.7
Based on 12,640 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Customer Service
4.9 out of 5
Read iTokri आई.टोकरी Reviews
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 19th September 2026
Brianne Carroll
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 1st August 2026
Brigitt Von Schulthess
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 26th July 2026
Anonymous
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 19th July 2026
Kathie McMillan
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 19th July 2026
Kathie McMillan
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 19th July 2026
Kathie McMillan
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 4th July 2026
Julie Chandler Chandler
278
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I have not received my order yet.pls change your logistics support team.They are highly unprofessional.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for your feedback, and we're sorry for the inconvenience caused. 💛 We checked the shipment details and found that a delivery attempt was made yesterday, but the parcel could not be delivered as the consignee was unavailable at the location. As soon as we saw your review today, we immediately followed up with our logistics partner and made every effort to prioritize the delivery. We understand that our team has now connected with you regarding this, and we're actively coordinating to ensure the parcel reaches you as soon as possible, preferably today itself. We truly appreciate your patience and apologize for the frustration this experience has caused. Thank you for giving us the opportunity to assist. – iTokri Ki Toli
Posted 3 months ago
“The finishing of the comb was the most horrible things i had ever seen”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that the finishing of the comb did not meet your expectations. We also noticed that our team tried reaching out to you regarding the issue, but call with no success. We would still love the opportunity to understand the concern better and help find a solution. Please feel free to get back to us whenever convenient, and our team will be happy to assist. Warm regards, iTokri ki Toli 💛
Posted 3 months ago
“I received very poor quality of product”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We’re really sorry to hear this. That definitely doesn’t sound right, and we’d like to look into it properly. Please share a few photos of the product with us on WhatsApp or email, and our team will check this on priority and help with the best possible resolution, because we tried contacting you but call with no success💛 Sometimes, handmade products carry slight variations, but if the quality feels below expectations, we genuinely want to understand and make it right.
Posted 4 months ago
“braid was a little bit off in real and not as perfect as shown in image. it looks like it was not handled properly and”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We’re really sorry to hear this. Handmade pieces do carry slight variations, but the braid should still feel properly finished and thoughtfully handled. Thank you for pointing this out so honestly. We’ll share this feedback with our team to look into the finishing and handling more carefully.
Posted 4 months ago
“Haven't received my shipment”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello Ji! Your order has already been dispatched and is currently in transit. Our team is tracking it closely, and it should reach you soon. Thank you so much for your patience and understanding 💛
Posted 4 months ago
“Product is very bad”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We’re sorry the fabric did not work out for you 💛 Glad we could complete the return and refund for you, though we completely understand the disappointment the experience may have caused. Your feedback genuinely matters to us and helps us improve both our products and overall experience going forward.
Posted 4 months ago
“Poor pick up return service”
Helpful Report
Posted 5 months ago
We’re sorry the return pickup experience was not smooth initially. Glad the pickup and refund have now been completed, but we completely understand the inconvenience caused in the process. Thank you for your patience and for sharing the feedback with us it helps us improve our service experience further. 💛
Posted 4 months ago
“The order never reached. I am thoroughly disgusted by ur courier servce. I will never ever reach out or order from u. Pls return my money.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Namaste, We’re really sorry to hear about your experience, we understand how frustrating this must feel 💛 As per the delivery update, your order was marked as delivered on 5th April via BlueDart. That said, if you haven’t received it, we take this very seriously. We request you to kindly check once around. Meanwhile, please share your order details with us via message (+917869957726) so we can immediately raise this with the courier partner and investigate further. If there has been any issue, we will make sure it is resolved for you. We’re here to help. Let’s sort this out together.
Posted 5 months ago
“It is cheating Courier did not deliver my parcel He took OTP when no one was there. I asked him to keep in portico shoe rack. When I checked in camera there was no person came for delivery”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello Padma, We’re really sorry for the confusion and concern caused during the delivery of your order. As soon as we received your message, we checked the issue with our courier partner. We’re glad that the matter has now been resolved and your parcel has been successfully delivered. However, we truly regret the inconvenience and uncertainty this caused you. Your feedback has been shared with the courier team to ensure better handling in the future. If there is anything else we can help you with, please feel free to reach out. We’re always here to assist. Warm regards, Team iTokri
Posted 6 months ago
“Very poor quality.Totally dissatisfied”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hi Keerthi, We’re really sorry for the poor quality and your dissatisfaction. We tried contacting you but call with no success, Please share any photos of the issue, and let us know if you’d like a replacement, refund, or return. We’ll get this resolved for you as quickly as possible. Warm regards, Team iTokri आई.टोकरी
Posted 6 months ago
“Very bad service. I want to return the product but once you deliver the product you dnt care about the return process. I will wait for 2 more days to but the reviews on youtube and after 10 days i will start the legal procedure.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello, We’re truly sorry for the inconvenience and frustration you experienced during the return process. We completely understand how concerning that situation must have felt. We would like to inform you that your refundwas been successfully processed on 1st of March. There was a delay on our end in resolving the issue, and we sincerely apologise for the trouble caused. Please be assured that customer satisfaction is very important to us, and we always do our best to resolve every concern with care and fairness. Thank you for your patience and for bringing this to our attention. If there is anything further we can assist you with, please feel free to reach out. Warm regards, Team iTokri
Posted 6 months ago
“Silver earrings broken.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello, We’re really sorry for the inconvenience caused to you. We would like to clarify that the item you purchased was meenakari earrings, not silver. Since the earrings arrived broken, we have issued a full amount gift card for your order. You can use it anytime for your next purchase on our website. Once again, we sincerely apologize for the trouble caused and appreciate your understanding. Warm regards, Team iTokri
Posted 6 months ago
“I want to Return the product”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello, Thank you for reaching out. Your return request has already been completed, and the refund has been successfully processed. We’re sorry for any inconvenience you may have experienced and truly appreciate your patience while the process was being completed. If there is anything else we can assist you with, please feel free to let us know. Warm regards, Team iTokri
Posted 6 months ago
“I still haven't received my order, wich i placed a time ago. I'm waitingfor an indication, but nothing.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“I had been your customer probably for more than 5 years. However the recent exp had been pathetic. The order was booked on 14th & delivered on Sunday evening. You are showing consignment dispatched from from Chennai on tuesday morning from Chennai & it takes more than five days to reach another metro city. The courier Co. told me that probably it was dispatched by road to Mumbai & then to Delhi. You should have informed me about long delivery time while order booking. If it was agreeable to me than only booked the order. I realized the consignment travelled 1st from Kannauj UP(manufacturer) to Chennai, repacked & again dispatched Delhi with itokri brand. Not acceptable”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“I ordered Pochampally ikkat silk dress material worth 9000 rs but the quality was poor.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for sharing your feedback! We're sorry to hear that you were not satisfied with the quality of the Pochampally Ikkat silk dress material. We take great care in sourcing high-quality materials, and we understand that sometimes expectations may not align with what is received. However, we noticed that this particular order was canceled by you before the delivery was completed. If there were any concerns about quality before canceling, we'd love to assist you further and clarify any doubts. Please feel free to contact us if you'd like to discuss this matter in more detail. We're always here to help.
Posted 6 months ago
“My experience with I Tokri was absolutely horrible! I bought a shawl for about Rs 5000. Prepaid. They haven't delivered it to me even after 20 days. They haven't given me a Refund. This is a complete FRAUD site. DO NOT BUY FROM THEM.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We are sorry for the inconvenience caused and understand your concern. We would like to clarify that the delivery took time because our team was continuously coordinating with the courier partner to ensure successful delivery. However, the contact number shared with the order was found to be invalid, due to which the courier team could not complete the delivery. Because of the failed contact, the shipment moved into RTO process, which added to the delay. Your order was received back with us only yesterday, and our team tried reaching you immediately. We request you to please share a valid contact number so we can connect and resolve this at the earliest. You may also reach us at helloji@itokri.com or WhatsApp +91-7869957726. iTokri ki Toli
Posted 8 months ago
“The quality of Saree is very very cheap”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We’re sorry you felt the Saree quality was not up to expectations. This isn’t the experience we want for you. Could you please share your order number and any photos of the item? We’ll review immediately and arrange a fix or refund if applicable. You can also reach us at helloji@itokri.com or WhatsApp +91-7869957726. Kind regards, Team iTokri आई.टोकरी
Posted 8 months ago
“I had ordered 5 fabrics out of which i wanted to return 1...have been in touch with them through instagram and mails but everytime there is a response that it will be picked up.I have already stitched 4 fabrics and have started using them also but fhe 5 th one is still to be returned and refunded.The fabric quality is superb but the after sales is pathetic...Disappointed”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Return is very late”
Helpful Report
Posted 8 months ago
We are sorry the return took longer than expected. That delay is not the experience we aim for, and we understand how frustrating it can feel when timelines stretch. Your feedback helps us tighten this process. iTokri ki Toli
Posted 8 months ago
iTokri आई.टोकरी is rated 4.7 based on 12,640 reviews