Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

iTokri आई.टोकरी Reviews

4.7 Rating 12,640 Reviews
93 %
of reviewers recommend iTokri आई.टोकरी
4.7
Based on 12,640 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Customer Service
4.9 out of 5
Read iTokri आई.टोकरी Reviews
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 19th September 2026
Brianne Carroll
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 1st August 2026
Brigitt Von Schulthess
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 26th July 2026
Anonymous
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 19th July 2026
Kathie McMillan
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 19th July 2026
Kathie McMillan
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 19th July 2026
Kathie McMillan
iTokri आई.टोकरी 5 star review on 4th July 2026
Julie Chandler Chandler
278
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Why no blouse peace added.. It is disappoint me.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
We’re really sorry for the disappointment. ❤️ Some of our sarees do not come with a blouse piece, and we do mention this clearly in the product details on our website. We completely understand that it can be disappointing if you were expecting one, and we’ll make sure the details are easy to notice before purchase.
Posted 1 week ago
“I am not your customer. and my name is kapil kumar, I live at janak puri. I don't know VANI Chowdhary. Please remove my email id. I already said to many time. Regards , Kapil kumar 9811109130”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Sir, as discussed over the call, we understand your concern. The email ID currently appearing in our system is associated with the customer’s account only. The backend sync is managed separately, so we are unable to make changes to that sync directly from our end. However, we have noted your concern, and we tried informing the customer accordingly so that the issue can be addressed, but the call didn't went through. Thank you for your understanding. Regards, iTokri Team
Posted 1 week ago
“The same product was priced differently when accessing website through different device. I ultimately purchased at the price that was originally visible to me. But it broke trust. Secondly I asked for GST invoice but they still did not share GST invoice although it's been several days since order was delivered.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for sharing your feedback with us. We understand that seeing different prices on different devices can understandably create confusion and affect your trust in us. As discussed with you over the call, the two prices were based on India and international pricing, which is why the difference appeared. We’re also glad that we could clarify this for you and that the GST invoice was also shared. We hope this clears up the concerns you had regarding the pricing and invoice. If you feel your concern has been addressed, we’d really appreciate it if you could consider revising your feedback. And we’d also love to know how you liked the product itself. Your feedback on the product and your experience with it would mean a lot to us.
Posted 4 weeks ago
“Poor quality and high price”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I did not get my order. Calling your staff since 4 days. Will not order again. Hopeless service.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We’re really sorry for the inconvenience caused, and we completely understand your frustration, especially after you’ve been trying to reach our team for the past few days. As per the latest update we have received, a delivery attempt has been made. However, after speaking with you, we have been continuously following up with the courier team to understand what is causing the delay and to make sure your parcel reaches you as soon as possible. Sometimes, once the parcel is with the courier, certain delivery delays are unfortunately beyond our direct control. But please be assured that we are not leaving this unattended. We are putting in our best efforts and following up continuously to get your parcel delivered to you at the earliest. We’re truly sorry that you’ve had to spend so much time following up with us. We understand that this is not the experience you expected from iTokri, and we sincerely apologise for the inconvenience. Warmly, Team iTokri
Posted 1 month ago
“The delivery person asking 4500.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We completely understand your concern. 💛 The ₹4,500 being requested by the delivery person is a **customs/import duty charged by the destination country**. Unfortunately, these charges are not decided or collected by iTokri, and we don’t have control over the amount. International customs duties vary depending on the country and its regulations, which is why they are not included in the order total at checkout. We understand that an unexpected charge can be frustrating. If you’d like, please share your **order number and the customs/duty notice**, and our team will be happy to look into it and guide you. 💛
Posted 1 month ago
“I placed my order on August 2nd and the date of delivery mentioned was 8th of August. But till this date the order hasn't been delivered and despite repeated messages and phone calls to itokri, no one has helped me. I still haven't received my order.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We’re very sorry for the delay, ma’am. We completely understand your concern, especially since the order was expected to arrive by August 8. Due to the weekend and ongoing monsoon conditions, deliveries have been delayed in several locations. Our team was continuously coordinating with the courier partner and following up on your order after receiving your messages and calls. However, sometimes factors during transit are beyond our control. We’re glad to confirm that your parcel has been delivered today. We sincerely apologise for the inconvenience and the delay, and we truly appreciate your patience and understanding.
Posted 1 month ago
“Very poor....I am surprised that you are asking about review.16 days passed and still I haven't received the product. Very much disappointed by the fact that as a seller you even don't care whether product has reached to the customer or not....I swear this is my last purchase....”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We’re truly sorry for the delay and understand how disappointing this experience has been. We would like to assure you that it is certainly not the case that we don’t care whether your order reaches you or not. We take every delivery concern seriously, and we’re sorry that your order has taken 16 days. We completely understand your frustration and sincerely apologise for the inconvenience. We hope you’ll give us a chance to make this right. We checked the tracking from our end, and your order has now reached Gujarat. Since tomorrow is 15th August, there may be a slight delay in delivery due to the holiday. It should be delivered by Sunday or Monday. We assure you that we do care about every order reaching our customers safely. We’re sorry that this experience has caused you inconvenience, and we sincerely appreciate your patience.
Posted 1 month ago
“The material quality is very low. Not purchasing again at all.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Low quality materials”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the material did not meet your expectations. At iTokri, we work closely with artisan communities and strive to ensure that every product reflects the quality and craftsmanship described on our website. Your feedback is valuable to us, and we'd like to understand your experience better. We tried reaching you by phone but were unable to connect. Whenever it's convenient, please let us know what specifically disappointed you about the material. Your feedback will help us review the issue carefully and find the best possible resolution for you. Thank you again for bringing this to our attention. We appreciate the opportunity to address your concerns and hope to make this right. Warm regards, Team iTokri
Posted 2 months ago
“Worst quality”
Helpful Report
Posted 2 months ago
We're sorry to hear that the product didn't meet your expectations. 💛 We'd like to understand what went wrong. Could you please share a few details or photos of the product? This will help us look into the issue and find the best possible solution for you. We look forward to resolving this for you.
Posted 2 months ago
“It’s more than 15 days, I ordered the fabric and still didn’t receive it. Got a message that no one is available while delivering but that’s not true. I have people 24 hrs available at my place. The contact number is also not reachable.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
We're really sorry for the inconvenience caused. 💛 We checked your shipments and found that the delivery issue occurred because the contact number provided was an international number, which made it difficult for the delivery partner to reach you. Our team has been in continuous touch with you to resolve this. You have two orders: One order is still with the courier and has not been returned. We've updated your Indian contact number with the delivery partner, and they're making fresh delivery attempts. The second order had already been returned to us. We've updated the contact details and re-dispatched it today through Blue Dart. It should reach you within the next 5–6 days. Thank you for your patience and understanding. If you need any further assistance, please feel free to reach out we're always happy to help. 💛
Posted 2 months ago
“Yet to receive my order even after a month. How can I write a good review?”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Disappointed with the colour's.. colour's seem bright on screen but when received they are very dull”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Very poor quality & highly priced stole received. Color also different”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“The quality of the fabric is very inferior”
Helpful Report
Posted 2 months ago
We're sorry to hear that the fabric didn't meet your expectations. We tried reaching you over the phone to understand your concern, but unfortunately we couldn't connect. Please feel free to reach out to us on the same number (+917773897776) , or you can email us at helloji@itokri.com. We'll be happy to look into the issue and help you with a suitable resolution.
Posted 2 months ago
“The order has not been delivered to me yet.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Very cheap quality product”
Helpful Report
Posted 3 months ago
We're sorry to hear that the product didn't meet your expectations. Quality is something we care deeply about, so it's disappointing to know this was your experience. As discussed, we've already arranged the return for your order. Thank you for your patience and understanding. If you need any further assistance, we're always here to help. Warm regards, iTokri ki Toli
Posted 2 months ago
“Refunds are still due to be issued.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi, Your refund was successfully processed from our end on 26 June Due to the weekend, it may take a little longer for the amount to reflect in your bank account. We kindly request you to check your account once again. If you still haven't received the refund, please share your bank statement to date via WhatsApp at 7869957722 or email it to [helloji@itokri.com]. We'll check this further with the bank and assist you. Thank you for your patience. Regards Surbhi Founder's team iTokri
Posted 3 months ago
“I didn't received any parcel”
Helpful Report
Posted 3 months ago
We're sorry that you haven't received your parcel. As per the courier update, the delivery was attempted **three times**, but unfortunately no one was available at the provided address to receive it. Additionally, Diksha from our team also tried reaching you through WhatsApp several times, but we didn't receive a response. As discussed with you today, we will be happy to resend your parcel. Once the shipment is returned to us by the courier partner, we'll dispatch it to you again. Thank you for your patience and understanding. 😊
Posted 3 months ago
iTokri आई.टोकरी is rated 4.7 based on 12,640 reviews