JUST Water Reviews

4.28 Rating 544 Reviews
80 %
of reviewers recommend JUST Water
Read JUST Water Reviews
when opening the top, it caused a hole underneath the spout and water spilled every time we took a sip
Posted 3 days ago
Haven’t received it yet and already paid my next box will be here May 31
Posted 5 days ago
Bottles leaking
Posted 2 weeks ago
I received the wrong order, order lemon mint 16.9 oz, and received the regular spring water 11.2 oz. Email sent
Posted 3 weeks ago
The lemon water is great...when I get it. So far in a 3 month subscription the first two months I was sent plain water, and when I informed JUST water about this no attempt to correct or compensate for the mix up to me was made, just an apology (fine), and this, the 3rd month I was sent a tracking number on the 5th, and according to the tracking number FedEx still hasn't even received the package, all that's happened is a shipping label has been created, so now over a week later (today is the 13th) I still haven't received my order that I usually get during the first week of the month (it hasn't even shipped!). I wouldn't normally bother writing a review regarding this, but JUST water sent me a request for a review before they have sent me a response to my inquiry about my where my water is this month.... So in summation, lemon water is tasty, but in 3-months of paying for lemon water through the subscription service I have yet to actually receive it...
Posted 1 month ago
Hello Alfred, Thank you for reaching out to us. We apologize for any delay on our Customer Service team's behalf. We do see they did reach out to you about your most recent order since then, although we understand your frustration. Please feel free to follow up on that email if you have any more concerns and they would be happy to assist.
Posted 1 month ago
Website for customer service needs work - you almost miss the icon for updating or accessing account information (and THAT assumes you arrive at the appropriate site which is different from the marketing site). Changing account information is problematic to say the least, as I checked and changed info for three months and STILL had delivery to old address. Love the water, but unsure it's worth the hassle.
Posted 1 month ago
I ordered water and it said that it would take a week to be delivered and it’s been over that and it still shows that it’s still hasn’t even left the area. There’s no update or anything on it.
Posted 1 month ago
It’s very expensive compared to other water I’ve purchased. Also, the shipping takes a lot longer than expected. I was notified that it would be delivered within a week of me placing the order, and it wasn’t. Then I went in to check the updated status, and now it’s not showing a new delivery date at all. I want an option that is better for the planet and better my family, but I need something affordable and more convenient.
Posted 1 month ago
I love the water. I am just disappointed because I recently submitted an order and was given a shipping confirmation. When I went to track the package, it said that it was canceled by the sender. I called and sent emails ago to figure out what was happening and when I finally heard back, I was told that the water was in low stock and my order was bumped. I am cool with the water being low in stock, I would just appreciate better communication around what’s happening with my order.
Posted 1 month ago
I love the just water however what I DO NOT LIKE is ordering water and your website never says you are out of stock - then you take it upon yourself to replace it with the PLAIN water which I DID NOT want nor did I order. I only like the flavored and you have replaced it 2 times with the plain water. When questioned via email I was told you were out of stock - IF YOU ARE OUT OF STOCK THEN DO NOT SEND ME A REPLACEMENT - SEND ME NOTHING!!!!!
Posted 2 months ago
I don’t think it’s worth it for the money and as a company it’s so hard to get in contact with
Posted 3 months ago
A lot of my water bottles came half empty with the cap broken :( I love just water and what it stands for and i believe it’s the healthiest water that exists in the market but didn’t like that a lot of water bottles were broken.
Posted 4 months ago
Hi Kimberly, Thank you for letting us know about your most recent order. If you haven't already, please reach out to sayhello@justwater.com so our Customer Service team can work to fix this for you.
Posted 3 months ago
I ordered lemon flvor 2 boxes and I received more water. Im very disappointed
Posted 4 months ago
Hi we switched over from Boxed Water because the water tasted like....box. Your product tastes great but the packaging is very problematic. The spout portion becomes loose and the water leaks very easily when you raise it to drink.
Posted 4 months ago
Hello Jeanne, So sorry to hear you are having trouble with our 1L cartons. If you haven't already please email sayhello@justwater.com so our customer service team can work with you to rectify this.
Posted 4 months ago
The mint water itself is my favorite however my first order was damaged. Most bottles were smashed. They gracefully sent me an replacement but when that also arrived damaged to the point the bottles wouldn't even stand. I was done and didn't even bother to notify them.
Posted 5 months ago
Can’t write a review because I never received my order
Posted 5 months ago
hello Lisa, thank you for reaching out to us. Our customer service team has sent you a number of emails and spoken to you on the phone about your package. most recently we sent you an email this morning with a tracking number for your replacement. please be sure to check it if you haven't seen it already. thank you for supporting JUST!
Posted 5 months ago
Have become extremely disappointed in the delivery of the shipments. They continue to arrive with several of the containers leaking water. This last shipment arrived with one of the shipment in a square box with the waters dumped in a large plastic bag ( see photo). Also, all three containers were shipped from California from a Hawaiian water company?? Therefore, please cancel all further shipments. While we appreciate the concept, we’re tired of going through each shipment to determine which containers were leaking. Hope you solve the problem, but count us out. L B Nicholas The Octagon Group Corp San Antonio, TX 78218
Posted 6 months ago
Hi Lawrence, we are sorry to hear about the issue with your latest purchase! If you haven't already, please email sayhello@justwater.com so our Customer Service team can work with you on this. As a note - Hawaiian Islands Forwarders is our shipping partner. They ship from/to the West Coast to cut down on delivery times for our customers on the opposite end of the country.
Posted 6 months ago
I do not like the infused water like I expected I would
Posted 6 months ago
Overpriced
Posted 6 months ago
Apparently, there’s no way to cancel your order. Or even change your order unless you’re adding something you can’t take away anything on your own. I’ve sent three emails and called twice and not one person has told me how to do this one person just sent Ignored my question and told me how to add something.
Posted 6 months ago
JUST Water is rated 4.28 based on 544 reviews