Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Mobile Outfitters Reviews

4.4 Rating 5,494 Reviews
86 %
of reviewers recommend Mobile Outfitters
Read Mobile Outfitters Reviews

About Mobile Outfitters:

At Mobile Outfitters, we love technology and the way it connects people and makes life more fun and productive. We create high-quality, USA-designed products that are professionally installed with Lifetime Replacements.

You'll find us at 1,000+ locations in over 60 countries. All of our products are custom made on-demand and always include professional installation. No matter what device, we’ll get it covered cleanly and perfectly, right on the spot, just for you.

Visit Website

Phone:

215-383-1656

Email:

help@moutfitters.com

Location:

3901B Main St,
Suite 106,
Philadelphia
Pennsylvania
19127

Write Your review

“I only have a front screen as i have a good protective case already, the screen is awesome, im using it over a year, purchased it in Austria, not a scratch and im no gentle user, unfortunately dropping it too often :/ Yet it looks like brand new. New shop just opened in Serbia, my husband got back, front + bumper for his phone, we are very happy returning customers for all our family devices. Keep up!”
Helpful Report
Hello Biba, Thank you for sharing your feedback with us. We are always happy to hear stories like these. So glad you are enjoying your Mobile Outfitters products. If you ever have questions or need assistance you can reach out to us directly anytime at help@moutfitters.com Our team is always happy to help.
“Cheaters There is no guarantee as they claim. They make you pay again in all cases”
Helpful Report
Hello Bassel, We appreciate your feedback and we are sorry to see you were disappointed in your purchase. Customer satisfaction is important to us please reach out to us directly at help@moutfitters.com we would like to assist you further. We look forward to hearing from you.
“Not so happy..it making my phone hot”
Helpful Report
Hello Ananthu, We are sorry to hear that we have disappointed you. We pride ourselves on great products and customer service, and would like to make it up to you. Please email us directly at help@moutfitters.com so that we can further assist you. Again, we apologize for the inconvenience and we look forward to hearing from you.
“Staff at the metro centre failed to read out terms and conditions at point of sale a lady with blue hair upon return of the screen peeling off and I was told it was 2 week free replacement after that £12 which I was never made aware of at point of sale I received my phone receipt and got a thanks bye. When I returned I was appalled at the tone of voice all staff look un interested and continued to use there phones just texting and slouching around I observed the staff from the upper floor and they were just messing about like children and glued to phones do not purchase this product no authority no management and shocking service I am not the type to continue and argue it is not the money that matters it’s the principle. Do not purchase this product from the metro centre Newcastle”
Helpful Report
Hello Kyo, We are sorry to hear about your experience at Metro Centre location. We would like to further assist you, but we will need specific details like name, receipt, order number, etc. Because I will need this confidential information and want to respect your privacy, please email us directly at help@moutfitters.com so that we can continue to help you! We look forward to hearing from you.
“I’ve used the bumper and screen protector for years. Dropped my phone numerous times and have never had a scratch. Now also use on my watch. Every time I upgrade my phone I put new protectors on”
Helpful Report
Hello, That is great to hear. We appreciate your feedback. Thank you for being our customer. So glad you are enjoying your Mobile Outfitters products.
“The screen protector, and bumper are awesome. Have been using these products for years and continue to update them as I update my phone”
Helpful Report
Hello, Thank you for your review and thank you for taking the time to share your positive feedback with us! We're glad you love your Mobile Outfitters product!
“I would really like to leave a 0-star review. Disgusting and deliberately slow Customer Service tried to upsell my daughter on a product where they have fitted the wrong skin to her phone, leading to a breakage. Will never use them again and I would urge people not to do so.”
Helpful Report
Hi, I am so sorry to hear that we have disappointed you. We pride ourselves on great products and customer service, and would like to make it up to you. Please email me at help@moutfitters.com so that I can further assist you. Again, I apologize for the inconvenience. I look forward to hearing from you.
“DO NOT PURCHASE! WARNING! My phone is ruined! Brand new APPLE IPHONE 8 PLUS! Purchased the phone at Apple store, went to kiosk they put the screen protector on. A day later, I noticed a GIANT red line in my screen. Brought back to Kiosk today. Employee says yeah I’ve seen it happen the solution we use goes into the screen and can damage the pixels!! What the absolute?!?!?? How can you sell a product that can damage phones? I asked for a number to call customer service and they have given me NOTHING. They gave me a card with a email on it. Still no reply... I am super upset. DO NOT PURCHASE! Update: Apple opened the phone indeed there is damage from the product. 1300$ gone.”
Helpful Report
Hello, I am so sorry about your experience. I would like to further assist you, but I will need specific details like name, receipt, order number, etc. Because I will need this confidential information and want to respect your privacy, please email me at help@moutfitters.com so that I can continue to help you! I look forward to hearing from you.
“Great service. Very pleased with the new look on my phone. Definitely recommend.”
Helpful Report
Hi Ilan, Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We're glad you love your Mobile Outfitters product!
“Garbage customer service, they wouldnt provide my lifetime warranty just because I didn't have the sticker left on my phone! Don't bother, waste of money, they clearly don't care about their customers, axiom in city center also print phone skins, they even print the picture you choose! Seriously.. Garbage”
Helpful Report
Hi Ramzi, I am so sorry to hear that we have disappointed you. We pride ourselves on great products and customer service, and would like to make it up to you. Please email me at help@moutfitters.com so that I can further assist you. Again, I apologize for the inconvenience. I look forward to hearing from you.
“Amazing products! I got them installed for the whole family! So happy with Mobile Outfitters.”
Helpful Report
Hi Cookie! We're glad you and you and your family are enjoying your Mobile Outfitters products! Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us!
“I purchased the matte screen protector for the front and back of my iPhone XS Max. The protector on both the front and back has peeled off 4 times each. It is getting frustrating to have to constantly go back and forth to have it reinstalled. The person installing it cannot offer a solution and does not know why this keeps happening. The product itself is great but only if it stays attached to the phone”
Helpful Report
Hi Thank you for reaching out to us here at Mobile Outfitters. We are sorry to hear that you are having difficulties. In order to better assist you we ask that you please contact our helpdesk directly by email at: help@moutfitters.com We look forward to hearing from you soon.
“Professional, timely & polite. I had such a wonderful experience I’m taking back my husband so he can finally take that clunky box off his phone!”
Helpful Report
Hi Susan, Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We're glad you love your Mobile Outfitters product! We hope your husband will enjoy them too!
“My phone looks new again! Thank you Mobile Outfitters.”
Helpful Report
Hi Victoria, You're welcome! We are happy to hear you are enjoying your Mobile Outfitters products. Thank you for sharing your feedback.
“I would give zero stars if possible. I had a brand new - never used phone fitted with protectors at the Metrocentre branch. A while later a noticed a small scratch on the screen protector. Took the phone back and was offered a complete re-cover of the phone free of charge. When I got the phone back I noticed some deep scratches on the back - I thought it was just the film covering......it transpired it was the back of the phone now had deep scratches which weren't there before. Unfortunately, the store just blame the customer for the damage. I have since removed all the covering and bought a case a screen protector and fitted them myself.....I wish I had done this when I bought the phone. I would never go back to these people again.....................avoid at all costs.....the covering they apply isn't very strong, doesn't protect very well and is so easy to remove. Never use these people, very poor.”
Helpful Report
Hi Andy, We are so sorry to hear that we have disappointed you. We pride ourselves on great products and customer service, and would like to make it up to you. Please email us at help@moutfitters.com so that we can further assist you. Again, I apologize for the inconvenience. We look forward to hearing from you.
“Great customer service & a great lightweight look for my phone! Very satisfied customer!!”
Helpful Report
Hi Carol! Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We're glad you love your Mobile Outfitters product!
“Rubbish product dropped phone once since getting Clear Coat in March cracked my phone the company will not reply to emails and the guy at Aberdeen kiosk tells me basically its tough. AVOID THIS like the plague.”
Helpful Report
Hi Rosie, We are sorry to hear of your recent experience. Please contact us directly at help@moutfitters.com so that we can assist your further. We hope to hear from you soon.
“Najbolja zastita za telefoner. Veoma sam zadovoljan, koristim zastitu vec godinu dana i nemam nikakvih zamerki. Konacno su fotrole otisle u proslost.”
Mobile Outfitters 5 star review on 30th October 2018
Helpful Report
Hi Nikola! Thank you for sharing your feedback and picture with us. We are always happy to hear stories like these. So glad you are enjoying your Mobile Outfitters products.
“6 weeks and started getting air bubbles alll over Took it back only to be told it would be £12 to repair Should be lifetime garantee Wha a rip off Stay away”
Helpful Report
Hello, We are sorry to hear that you are disappointed. We would like to assist you further. Please reach out to us directly at help@moutfitters.com
“I paid £130.00 for the fusion protection which bubbled on the back twice within 2 weeks. Then the 3rd bubbled 3 weeks later. And the side case split at the volume controls. The store want £12.50 to replace the Back & £25.00 for the side! I have sent numerous emails and have been told that the split has been caused by dropping the phone! ( I haven’t dropped my phone?) I explained this over the emails & they stopped replying to me? So that’s £167.50 for a faulty product that I had for 3 weeks. Lifetime guarantee? Massive scam!!!”
Helpful Report
Hi Duane, I am so sorry about your experience. I would like to further assist you. In order to do this I will need specific details like name and address of the location you visited, copy of the receipt, order number, etc. Because I will need this confidential information and want to respect your privacy, please email me at help@moutfitters.com so that I can continue to help you! I look forward to hearing from you.
Mobile Outfitters is rated 4.4 based on 5,494 reviews