Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Fitness Reviews

4.5 Rating 32,336 Reviews
87 %
of reviewers recommend Titan Fitness
4.5
Based on 32,336 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Customer Service
4.3 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Fitness Reviews
Visit Website

Phone:

888-410-1503

Email:

info@titan.fitness

Write Your review

Titan Fitness 5 star review on 4th June 2026
Eric L
Titan Fitness 5 star review on 4th June 2026
Jennifer D
Titan Fitness 5 star review on 2nd June 2026
"Chris W
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Sean D
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Bryan D
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Pat M
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Michael S
1548
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great equipment and quick shipping.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Great experience! Products were exactly as advertised, came quickly, and were in great condition on arrival. Will definitely be purchasing more Titan gear for the home gym.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Great customer service, solid piece of equipment. Definitely recommend.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Great piece of equipment”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Arrived quickly easy to shop for and on the site.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Quality equipment”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“I keep keep coming back to them for their specialty gear. An extreme high quality and build then very satisfied with everything i've gotten from titan”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Very good quality!”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Didn’t come with all parts required for assembly”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi! We’re very sorry to hear that your item arrived without all the required parts for assembly. That’s not the experience we want for our customers. Please contact our support team so we can quickly send the missing components and make this right. Your feedback is appreciated and helps us improve our quality control.
Posted 10 months ago
“Great quality items with top notch customer service.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Works well!! Good product. Holds up to my standards. Would recommend this to anyone.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“I like the product”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Easy web site to navigate Great selection Good pricing and free shipping”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Great customer service, always fast to ship.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Website was easy to maneuver and easy to read.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Extremely satisfied. Really enjoying it.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“False Advertising for the TwistLock Pro Barbell Collars - they do NOT hold plates on an olympic barbell.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 9 months ago
“I bought the Pull Up Bar not knowing which model I purchased ( there's a 400# and 500# models available). I guess I purchased the 400# model (fine for my weight). As mentioned in one of the previous reviews, the frame for the bar came scratched. Poor packaging, obviously! Rather than send it back, I touched up the "ding" with a black felt pen. The bar itself is a little big in diameter for my hand size, so I retrofitted the bar with a smaller diameter bar. I think Titan should offer the different bar diameters with their Pull Up Bar package. I talked to a customer service representative (whom I could hardly understand), explained the problem and asked for two or three of the white decals that came with the unit. She made excuses for the damaged product and told me she couldn't send me any additional decals. I more than likely, will not make any purchases from Tiatan. I would like one of the T-2 racks, but whould be very nervous about purchasing it without seeing it in person first. Thank you, John G”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi! We’re very sorry to hear about the condition of your pull-up bar on arrival and the difficulty you had during your support call. That’s not the level of quality or service we aim to provide. We appreciate your suggestions regarding offering different bar diameters—feedback like yours helps us improve our product options. We also apologize for the issue with the decals and the inconvenience this caused. If you reconsider and would like assistance with any future purchases, including the T-2 rack, our team would be happy to help answer questions and provide any details you need for peace of mind. Your feedback is valued, and we appreciate you sharing it.
Posted 10 months ago
“perfect vest for when I do body weight exercises like pushups,sissy squats and rucking. I like that it came with 30lbs. in 2 1/2 lb.increments which you can remove some if you need to and 4 empty pouches if you want to add another 10lbs.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“I couldn’t believe how fast my order arrived after placing the order. I’d say it arrived like 5 days later! It’s a great piece of equipment and my husband was able to easily assemble it (after we got the hardware pack). The only mishap was that the original package was missing the hardware - customer service was quick in addressing and shipping us the hardware. My husband was able to assemble it himself and was able to get working out! Would buy from them again.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Titan Fitness is rated 4.5 based on 32,336 reviews