Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Fitness Reviews

4.5 Rating 30,602 Reviews
86 %
of reviewers recommend Titan Fitness
4.5
Based on 30,602 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Fitness Reviews
Visit Website

Phone:

888-410-1503

Email:

info@titan.fitness

Write Your review

Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Sean D
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Bryan D
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Pat M
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Michael S
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
Craig H
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
David M
Titan Fitness 5 star review on 15th December 2025
Michael G
1545
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Weight vest arrived very quickly. Great quality and a good price! Excellent experience.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I recently ordered 4 12 inch side extension and my order was missing 4 nuts, bolts and washers. I would like to have them sent to me.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if parts of your order are missing. Your feedback will certainly be used to enhance our shipping procedure, ensuring that our warehouse team properly inspects the items prior to delivery to guarantee that they are complete. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product specialists. Kindly reply to the email sent on 06/21/2024 to further assist you. You may also email us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Great value and customer service!! Thank you so much!!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Machine hasn’t even been delivered yet, delayed for at least a week
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello. Please accept our sincere apologies if your package was damaged in transit by our partner courier. Unfortunately, we have little control over these issues, and our couriers do their best to deliver our packages on schedule. I checked your account and found that you had already spoken with one of our customer support specialists who assisted you with your concern and processed the refund for you. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
I am very grateful for Titan Fitness for providing high quality, low cost versions of otherwise hard-to-find training equipment such as the Bulgarian Bag, 12-32kg adjustable kettlebell, and heavy slam balls (mine is 80 lbs) to be used like sandbags or atlas stones.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Always great products and packaging
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great product.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Just what I needed for dead glute and hamstrings without outting stress on my knee
Helpful Report
Posted 1 year ago
Love my leg press. Arrived in great shape. Thanks Titan
Helpful Report
Posted 1 year ago
Excellent Quality. Keep it up Titan.
Helpful Report
Posted 1 year ago
On point! From beginning to end excellent experience shopping! Product is super nice and exceeds expectations.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Solid product and delivery!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Big fan, make muscles
Helpful Report
Posted 1 year ago
My package came and was broken
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.titan.fitness/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360000859851. The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Got my 8inch log in 2 days! Great and sturdy piece of equipment and I have been using the rerackable feature and it has been amazing! Overall great impressions will buy another piece of equipment.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great product . The kids and wife are using them daily . Highly recommend.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Prompt shipping and quality product.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great high quality equipment.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I was so excited to get my trap bar but when I went to put it together the nuts, bolts, and washers were missing many pieces. I called to request new hardware be sent and waited several days. What arrived was not what I needed or requested and now I am still waiting to put my bar together. I’m quite upset.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if parts of your order are missing. Your feedback will certainly be used to enhance our shipping procedure, ensuring that our warehouse team properly inspects the items prior to delivery to guarantee that they are complete. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who had placed your replacement order. Please email us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Titan Fitness is rated 4.5 based on 30,602 reviews