Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

UroTuning Reviews

4.7 Rating 15,479 Reviews
91 %
of reviewers recommend UroTuning
4.7
Based on 15,479 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Urotuning Reviews Downpipe was super easy to install and sounds great! Everything fit perfect. Installed in less then an hour
Read UroTuning Reviews
Visit Website

Phone:

8134447021

Email:

support@urotuning.com

Location:

9270 E Columbus Dr,
Suite 113,
Tampa
Florida
33619

Fast shipping. Nice packaging.
UroTuning 5 star review on 21st August 2025 UroTuning 5 star review on 21st August 2025
Helpful Report
Posted 1 week ago
I would to write a great review for my Velt carbon fiber inner door pull cups but I still don't have them. It been well over 45 days. Tracking says "label created" on 8/6/2025. It is now the 21st and still no movement on my package.
Helpful Report
Posted 1 week ago
I'd rather be paid for my opinion. you're using my review as a testimony. since it may lead to profits, I require payment before I opine.
Helpful Report
Posted 1 week ago
I ordered on two separate occasions, and both times I had to get a refund because the product I ordered was either not in stock, or it got lost in transit. The only good thing is they refunded my money, I will not be using them again.
Helpful Report
Posted 1 week ago
We’re sorry to hear about your experience, though we do want to provide some clarification. For your first order, the item was listed as shipping directly from the manufacturer. At the time, it was on backorder, which we communicated to you via email. You asked us to cancel the order, and we issued a full refund that same day. On your second order, the item was shipped out promptly, but unfortunately, it was lost in transit after being handed off to the shipping carrier. As soon as we were made aware, we offered either a replacement or a refund. Since you had already sold the vehicle, you requested a refund, which we processed right away. While we regret that things didn’t work out, in both situations we responded quickly and resolved the orders according to your requests. We always strive to provide transparent service, and we appreciate your feedback. If you ever decide to give us another try in the future, we’d be glad to help.
Posted 1 week ago
Parts exactly as described and got to me pretty quick. Less than a week.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Always been a solid place to order from, especially with the rewards points. Customer service is friendly when there is an issue.
Helpful Report
Posted 1 week ago
The winglets fit perfect and look great ! Highly recommend them for and aerodynamic improvement!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Fast shipping and good customer service. Took care of my issues and made sure that I was right in the end. Will absolutely shop with them afaon
Helpful Report
Posted 1 week ago
Amazing website, easy check out and the shipping was honestly really fast. And the intake was amazing
Helpful Report
Posted 1 week ago
UroTuning is my go-to for VW, Audi, and BMW parts. They have a huge selection, good prices, and fast shipping. Every order I’ve made has arrived on time and in perfect condition. If you want quality parts and excellent service, UroTuning is definitely worth checking out.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Urotuning is always fast and reliable and have all the Audi parts I’ve been a long time customer, And will continue to be for many decades to come.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hasn't responded to emails regarding the not even close to oem gasket.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Just what I needed to get my VR6 up and running again.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Quick service
Helpful Report
Posted 1 week ago
Came in quick and very well packaged
Helpful Report
Posted 1 week ago
Great parts!! Fast shipping
Helpful Report
Posted 1 week ago
Cool cool cool cool 😎
UroTuning 5 star review on 16th August 2025
Helpful Report
Posted 1 week ago
I order an A/C line twice from an online competitor, both came with unfinished connection ends. I ordered Oromo UroTuning and got what I wanted. Thanks UroTuning!!!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Fast shipping. Highly recommend.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Was not impressed didn’t fit my 2018 Audi s5 sportback
Helpful Report
Posted 1 week ago
UroTuning is rated 4.7 based on 15,479 reviews