Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

UroTuning Reviews

4.7 Rating 16,804 Reviews
91 %
of reviewers recommend UroTuning
4.7
Based on 16,804 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.3 out of 5
Downpipe was super easy to install and sounds great! Everything fit perfect. Installed in less then an hour
Read UroTuning Reviews
Visit Website

Phone:

8134447021

Email:

support@urotuning.com

Location:

9270 E Columbus Dr,
Suite 113,
Tampa
Florida
33619

UroTuning 5 star review on 20th September 2026
Jacob M
UroTuning 5 star review on 20th September 2026
Jacob M
UroTuning 5 star review on 24th August 2026
Victor H
UroTuning 5 star review on 24th August 2026
Victor H
UroTuning 5 star review on 24th August 2026
Victor H
UroTuning 5 star review on 24th August 2026
Victor H
UroTuning 5 star review on 24th August 2026
Victor H
9993
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I will NEVER buy Konig wheels ever again, and tell everyone I know to do the same - KONIG is a dishonest company! I bought multiple wheels from them to try test fitting knowing I would have to pay shipping fees. I unpackaged the wheel on my sofa. I never took off the plastic sheath that protects the outer wheel. I used gloves, never mounted the tire, and only finger-tightened two lugs. The wheel was always on furniture blanks and never touched the ground; all this to protect the wheel from damage to ensure I get a refund. I sent the wheel back and Konig denied the refund. I saw a picture of a long scratch straight down the center. I assume they used a box cutter to open the package and the knife's edge dragged across the top of the wheel. I know I did not make this scratch. I know because I have pictures and video of the wheel's condition and my packaging of the wheel. In fact, I took photos during the whole installation as well. I even sent photos to UroTuning before the return. UroTunning gave me the refund anyway, so didn't have to go to war, but, as I said, NEVER BUY KONIG!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Daniel, We are sorry to hear that you had a bad experience with Konig. I see that we were able to help you out in this case and get things resolved. In situations like this, it is hard to know where the issue lies as there could have been an issue during transit that caused the scratches.
Posted 2 years ago
“Part was perfect fit and awesome customer service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“The resonator delete pipe was top quality and easy one cut install! Took longer to jack up the car and get on jack stands than to complete. Instructions were top notch as well.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very fast shipping! Great communication!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“This company was promising however the wrong note size was sent. Why ask for year make and model of the vehicle??? The most disrespectful part about this company is the ceo and the staffs attitude and response to my concern and or issue. It shows why they sent the wrong hub size, because they have a very poor attitude and mindset. Refund and spam this company pending!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Durante, We are very sorry to hear that you received the wrong center bore size. Looking at the photo of your adapter I see they sent you a 57.1 center bore which is what you ordered. I also see that we were attempting to work with you on the issue of getting the correct parts if there was a mistake in ordering. However, you did not provide this information to us. There was no vehicle information on your order only the specs of the adapter. Again we would be more than happy to help you get the correct parts. We would need to know what your vehicle is as well as the specs on the wheels you intend to use on your vehicle in order to get you the correct parts.
Posted 2 years ago
“Ordered an obd eleven 15 days ago and still haven’t received it customer support wasn’t much help the first time the post office screwed it up and now it’s been 4 days without a status change…..”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We apologise for the issue with USPS. We have set up a replacement for you and it shows delivered.
Posted 2 years ago
“Very happy with product, matches interior perfectly!! Happy customer!”
UroTuning 5 star review on 27th October 2023
Helpful Report
Posted 2 years ago
“You guys are awesome Unfortunately it doesn’t work I need to go back there and swap it”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“The pan looks great and is a solid upgrade, doesn't leak or anything!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Amazing product”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great and fast service. I will continue to use them for my tuning needs.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“The carbon fiber look 👀 made the engine bay look great 👍🏾”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“UroTuning was excellent with communication throughout the process which I appreciated greatly! My item took a bit to get sent out from the manufacturer and they kept me informed while waiting.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Siempre muy buen servicio lo recomiendo ampliamente 👍”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent costumer service. Fast shipping. Great prices.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Bolts were stripped on pcv valve cover said I didn’t qualify for a refund or return even thoe I haven’t driven my car just for this reason 3rd time I have problems with them”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are sorry to hear about the issues with this catch can. I see that CTS is going to work with you directly on this issue. Please let us know if you have any other questions or concerns.
Posted 2 years ago
“Didn't work with BMW E93 M3 as advertized and support has been notified twice with no response. However it was good when used with 2016 BMW 750i Xdrive.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are very sorry to hear that this did not work for your E93. We are working with you to return the item and or exchange it. We will continue the support via email with you.
Posted 2 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent company to buy from. Fast shipping, great prices. 10/10”
UroTuning 5 star review on 24th October 2023
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Urotuning is my go-to for parts they always seem to have the best prices and definitely the best sales. Their vip membership keeps you informed and always has opportunities to win free items. And we're not just talking stickers or a shirt. They work with manufacturers to offer some top of the line aftermarket upgrades that would otherwise cost a pretty penny.”
UroTuning 5 star review on 24th October 2023
Helpful Report
Posted 2 years ago
UroTuning is rated 4.7 based on 16,804 reviews