Adulttoymegastore.com.au Reviews

4.27 Rating 463 Reviews
81 %
of reviewers recommend Adulttoymegastore.com.au
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Adulttoymegastore.com.au Reviews
Visit Website

Phone:

1800321327

Email:

info@adulttoymegastore.com.au

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
It was horrible..paid $100.00 for quality and it was wrong color, sticky like slime
And stinky..very disappointed..won't use your site again
Posted 10 months ago
So sorry to hear about the condition your item arrived in! Keep an eye out for an email from our customer service team :)
Posted 9 months ago
It doesn’t work
Posted 11 months ago
Hi there!
So sorry to hear there's been an issue with a product in your order. Please keep an eye out for an email from our customer service team so we can sort this out for you.
Posted 11 months ago
Very poor. Wasn’t informed items don’t suit aus power outlets. Will not be back.
Posted 11 months ago
Hi there! So sorry there was an issue with one of the items you received. Please keep an eye out for an email from our customer service team to sort this out for you.
Posted 11 months ago
Have'nt received order.Ordered nearly 2 weeks ago,dissappointed and would'nt recommend.Buyer beware. Hopefully gets sorted out.
Posted 1 year ago
Hi there!
I'm sorry to hear you've had an unfortunate experience - keep an eye out for an email from our customer service team to sort this out for you!
Posted 1 year ago
What I purchased was very poor quality for a quality price. Not happy and will not be shopping there again
Posted 1 year ago
Hi, there!
Sorry to hear you had an issue with your order. Keep an eye out for an email from our customer service team to resolve this!
Posted 1 year ago
Husband bought a new toy when it arrived It was not what I expected, Husband and I got the measurements wrong. We contacted Adult Toy Megastore once the parcel arrived and notified them, the package had not been opened at all and when asked to exchange we were told they do not refund or exchange only faulty items. Neither my husband and I happy and the purchase is useless now useless to us.
Posted 1 year ago
Unfortunately due to the nature of our products, we can only accept return under certain circumstances! Thoroughly read product descriptions so you can make the most informed choice possible.
Posted 1 year ago
The vibrator I bought was terrible. Not electronic at all???? Nope.
Posted 1 year ago
Sorry to hear! This looks like a faulty product. Lookout for an email from us in your inbox (potentially spam/junk folder) so we can resolve this issue! Thanks for letting us know.
Posted 1 year ago
I have not received my item and have written two emails asking what has happened, with absolutely no replies over 7 working days
Posted 1 year ago
Hi there, thanks for your review! Apologies for the delay in response, we were experiencing higher than normal enquiries due to the Xmas holidays. Our team responded to your email on the 31/12/18. If you haven't received this, please check your junk/spam folder as sometimes our emails end up there
Posted 1 year ago
I bought 2 tongue vibrators. One was ok and it worked. The others one broke and fell to bits. I requested a replacement and I got no reply
Posted 1 year ago
Hi there, thanks for your review! As discussed, your replacement has been arranged :)
Posted 1 year ago
After sales service is non existent, purchased a product that did not work, I left an email and a phone message and never heard back from you.

Never again.
Posted 1 year ago
Very sorry to hear. Keep an eye out for an email from us (if not your inbox, check your junk/spam folders) so we can resolve this issue!
Posted 1 year ago
HAVENT GOT MY ORDER YET TO WRITE A REVIEW
Posted 1 year ago
Sorry to hear about this, customer service will be in touch. Keep an eye out for an email from us in your inbox (or potentially your junk/spam folder) and we'll resolve this issue!
Posted 1 year ago
I didn’t receive my package
Posted 1 year ago
Very sorry to hear about this! Look out for an email from us so we can resolve this issue!
Posted 1 year ago
Adulttoymegastore.com.au is rated 4.27 based on 463 reviews