Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,198 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,198 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 86%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 15th October 2026
Amy P
Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
384
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great Company to deal with. Quick, excellent quality products and great customer service.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“The cusstomer service was outstanding. As a municipality, Ash and Ember staff worked through our tax- exempt status and fulfilled our order. Staff was courteous and helpful throughout the purchasing process. We are looking forward to future purchases as we make our community a great place to walk, learn, rest and relax.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“MY PERSONAL EXPERIENCE I reached out to RANGEPRO.ORG regarding a concern with my account, and their support team truly impressed me. They were quick to respond, clear in their communication, and efficient in resolving the situation. Everything was set right, and my funds were promptly returned. Exceptional service from start to finish.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Ash and ember is the place to go. They have a great selection of product , I’m sure they could help you find exactly what you need.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I have purchased and assembled at least 3 Ash & Ember Teak Benches, along with several tables and many chairs. This is high quality construction using "clear" and quality teak wood. Excellent value for the cost, they look and feel substantial and in use they are fantastic. I should add that I started with a small order and after receiving the first order I understood that this was a real bargain with lasting value. We have older teak furniture that is not as substantial but lasted 25 years so far... I expect even better results with these Ash & Ember products.Frederick Maryland”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“everything went great with my delivery, excellent product very high quality. Vey happy with my fire pit purchase. diffently would order again from Ash & Ember.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Well built, heavy duty, plenty of cooking area. I love my new Santa Maria Argentine grill! I done wood-fire cooking for a few years and this thing takes it up a notch and makes it so much easier to do at home. Great temperature control and flare-up prevention.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I bought the iron grate for my outdoor firepit. It does an excellent job of supporting the wood throughout the burn process.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excellent quality teak.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excellent”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Delivered on time, package well, easy to assemble. Hardware was all there and great overall quality. Motor ran smooth, quietly and rotisserie perfectly. I shopped for years on line before settling on this unit. Me and my wife 100% satisfied.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“The cast iron firepit is exactly what we expected. Great value for the price.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Got to be the worst customer service ever. Never again. Buyer beware.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists, who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
“The benches I purchased were for the walkway in front of St. Thomas Episcopal Church, the oldest church in NC and located in the oldest town in NC. They provide a place for parishioners and visitors to sit and rest to enjoy the beautiful surroundings and church. The benches are a lovely addition to our church grounds.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I was promised a $150.00 credit on my first purchase and I never received it.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi! Thank you for your review, and we sincerely apologize for the confusion. We’re unable to find any record of a $150 credit associated with your order. Please contact our support team so we can investigate this further and assist you promptly. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
“Great product. Delivery was fast.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I was absolutley blown away by the quality of this circular fire grate. It is so well constructed of solid steel I know it will literally last a lifetime!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Great product at a great price. Very easy to assemble and extremely durable. I own multiple sets of the chairs and tables - they are in full sun and do great.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I purchased teak adarondack chairs, table and table chairs. They are wonderful. Their design is truly a work of art. The pieces fit so well and the attatchments are so well engineered that it was a joy to put them together. We rubbed lindseed oil on them and they look even better. One suggestion, the instructions for the table assembly do not show the tongue/slot configuration on the leg assembly and they pose some ingenuity to assemble. Once assembled, it's great.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“BUYERS BEWARE the return policy is so sub standard ! I purchased four chairs, though well made they are just too big and I dont like them . This is not my first ash and ember purchase, but it will definitely be my last. The customer service for ordering if fast and efficient. the customer service for creating a return is not . THEY HAVE INFORMED ME THAT I AM RESPONSIBLE TO FIND THE TRUCKER, ARRANGE THE RETURN PICK UP, AND ON TOP OF THIS CHARGE THEY ARE ADDING A 20% RESTOCKING FEE. this is exorbitant and excessive and terrible customer service. think twice before buying from them”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. However, as stated in our return policy, Titan will offer a refund of your original purchase price minus the restocking fee within 30 days of your delivery date.  Unfortunately, we don't have control over the return cost as it is being paid to the carrier. Here's the link to our return policy for your reference, https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy Please email us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,198 reviews