Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 2,858 Reviews
86 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 2,858 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 87%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.1 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Sort by: Most Recent Most Recent Highest Rated Filter: None None 5 Stars 4 Stars 3 Stars 2 Stars 1 Stars Helpful Language: Any Any English
Great product, exactly as described and expected.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good stuff from them
Helpful Report
Posted 3 years ago
Excellent!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Excellent quality -- super heavy duty. I can tell this will last a lifetime, even being left outdoors.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great purchase experience. Fire pit grate looks like it is going to hold up very well.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great product!
Helpful Report
Posted 3 years ago
I am building a private campground in Foresthill California and found these fire rings on Titan's site. The price point was very good and they have a built-in grill for cooking. I received my order very quickly, shipping was early and all 10 of them showed up with minimal damage to the boxes. I've opened and inspected just one so far. Construction seems good, strong product that looks like it will stand the test of time. If these work as good as they look we will be purchasing another 90 units to complete our 100 site campgrounds. Can't wait to get them installed and tested.
Helpful Report
Posted 3 years ago
This item is not pre assembled correctly! The side with the sprocket does not have a hole to fasten the hook to the frame? Looks like the other side has a pre drilled hole? Not sure how this happened. Please send the correct assembly. Order #13100158665
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Alan, please accept our heartfelt apologies if the sprocket does not have a hole to fasten the hook to the frame. Your feedback will certainly be used to enhance the products we manufacture in order to achieve our goal of providing the highest quality possible. If the item fails in any way, you can file a warranty claim using this link: https://support.titangreatoutdoors.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360000859851. You may also contact us at info@titangreatoutdoors.com and reference PBR Amyra if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
Received damaged/defective product. After contacting customer service I had the damaged product picked up by the carrier and brand new shipped immediately for exchange
Helpful Report
Posted 3 years ago
Amazing quality for the price!!! highly recommended
Helpful Report
Posted 3 years ago
The table is great. Perfect weight. Nicely constructed. Delivery was on time. I had difficulty figuring out how to assemble the wood pieces. There was a diagram for bolts but not for the wood. You have to assemble 2 sets of 2 legs in order to slide them together.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Quick turnaround on orders and I am very pleased
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great products fast shipping great prices
Helpful Report
Posted 3 years ago
We ordered a "scratch and dent" lounger and footstool. There was a small crack in one of tenons that extended inward for about three inches. It didn't affect the assembly. Other than that the exterior condition of the lounger was excellent. I appreciated the smooth sanding job, not always the case with teak furniture. The instructions were limited to simple drawings. There were no remarks regarding gluing of the tenons and dowels. I called customer service and was told it was optional. I noticed, however, that the dowel were of the spiral fluted type, which are made to be glued. So we glued the tenons and the doweled joints, making sure to remove any excess glue. On some of the dowel joints, the holes were not uniformly drilled so they required the dowels to be driven in with a mallet and scrap piece of wood. As it was, six of the dowels did not go in all the way and had to be carefully trimmed off with a flush-cutting saw. The others all drove flush easily using a small hammer.
Helpful Report
Posted 3 years ago
There was a snafu on the initial order with FedEx. I contacted Titan (Maia?) and within 24 hours a new replacement was sent to me and 2 days later my order arrived. I am very pleased. I just wish FedEx would have let Titan know something was wrong.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Product is extremely good quality and super fast shipping arrived before the weekend camping trip A+++
Helpful Report
Posted 3 years ago
Very pleased with our wagon wheel grate.
Helpful Report
Posted 3 years ago
The over all product is nice looking. The black finish peals off so easily showing the silver underneath which is extremely frustrating. Also it doesn’t come with any instructions. They said they have a “manual” online. When I found it on their website it is a picture of the table stating what each bolt is, not instructions. So we build it wrong the first time and had to rebuild it. What should’ve been and hour job max turned into a three hour job.
Helpful Report
Posted 3 years ago
The piece arrived on time but with many scratches and chips all over the surface of the table. Very upsetting.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Beatrice, please accept our heartfelt apologies for any damage to your order during delivery. We value our customers' feedback and are constantly working with carriers to enhance our packaging so that it can endure the rigors of transit. I reviewed your account and found out that we have issued a partial refund to cover the cosmetic issues. Please email us at info@titangreatoutdoors.com with the reference PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Great product!!!!!!!!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 2,858 reviews