Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,203 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,203 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
Ash & Ember 5 star review on 20th August 2024
Anonymous
383
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“They did as greatJob,getting me the gongs that I ordered in a timely manner. The products was as shown. The shipment was on time and in good order.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Delivery on time and great product”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Looks great and great fit on my 36” flat top grill !!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Minor damage in shipping should have been an easy fix. Customer service responds through email, slowly, but no good solutions.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Stephen, please accept our heartfelt apologies if the item you received arrived with minor damage. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and noticed that our product specialists sent you an email on June 10, 2022, offering a partial refund and a replacement, but we have yet to hear back. Please respond to or email us at info@titangreatoutdoors.com with the subject PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 4 years ago
“Great value, fast shipping. Thanks TITAN!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The firepit grate I order fits perfectly in the pit. Well made and exactly what I expected from Titan Great Outdoors. Great value; worth every penny I paid. Heavy duty and will last a lifetime!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“GREAT PRODUCT”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Firebreak exactly as described. Prompt shipping, looks to be of rugged construction but fireplace season is still months off. Past reviews of this product indicate the reflective nature of the heat back into the room works. Regardless, happy with my purchase and the price.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Website navigation, interactions with customer service and purchasing online were all excellent. While I have not installed the fire ring yet, the quality looks excellent. The packaging for shipping could use improvement: one of the metal tabs used to secure the fire ring to the ground punched through the cardboard shipping box and got scratched in shipping and handling (possibly damaging other products nearby).”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The product and all pieces arrived and now set up. Will use it this weekend. Tried to go online to register the product on Sunday, 5JUN and could not accomplish it. Please advise on how to register it?”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The item was shipped very securely. Easy to assemble. Minus one star because the charcoal grate had a bent prong. Not by damage, but by the way, it was manufactured. So it is a little unstable when seated. All in all a very good product so far.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Beautiful, exceptionally well crafted item. The dowels were difficult to work with but the final appearance and sturdiness are remarkable.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great delivery speed, nice products. Thanks”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Over all great design. Needed some modifications for the grate and cable system. Grate is very thin and will not uphold to high heat... Modify it with a removable 21.5 inch Weber grate. Cables provided was to thin and crimp clamps were in the way....a to the local hardware store for 3/32 cable and crush crimps solved that problem.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“This is an excellent product of excellent quality, and it arrived very quickly. Highly recommended!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I did not receive a spit rod in my order, but the plastic cover for the spit rod was in the box!!!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Marcus, please accept our sincere apologies if your order was missing parts when it arrived. Your feedback will be used to enhance our shipping process by ensuring that our warehouse team properly inspects the item before shipping to confirm that all parts are present and correct. I checked your account and saw that the replacement order arrived on June 06, 2022. Please email us at info@titangreatoutdoors.com with the reference PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 4 years ago
“It’s a beautiful product I can see us using for many years!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Item came on time and Titan is well connected to their product.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Awful customer service...refused to help correct issue with defective 42" Hemisphere bowl that came with manufacturing defect. Refused to return or try to correct issue. Product looks nothing like in photos...came out of the box with huge goopy/crusty blobs of something (glue?) all over side and interior of it. Base was completely rusted and stained my patio within 1 day of setting it on it. I understand this is RAW metal but nothing in the description says it comes with giant crusty rust blotches all over it and that it will most surely stain our patio/concrete within a day of ownership. I have not even burned anything in this and the entire thing is already rusted bright orange! Heaven forbid if anyone accidentally leans against it or try to move...it will result in rust all over you and anyone around you! VERY DISAPPOINTED! Also NO instructions included on how to manage this orange rusty nightmare!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Julie, please accept our heartfelt apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We value our customers' feedback and are constantly working to enhance the products we manufacture to achieve our goal of providing the highest quality possible. Unfortunately, I am unable to locate your order details due to having limited information. Please reach out to us at info@titangreatoutdoors.com and reference PBR Amyra so we can assist you further.
Posted 4 years ago
“Lovely bench but terrible assembly instructions. Parts sheet in box does not match parts on line. YOU MUST ASSEMBLE THE BENCH ONLY ON ONE ONE SIDE SO YOU CAN PUT ON THE GLIDER MECHANISM THEN ATTACH THE OTHER SIDE. But the instructions do not tell you this. The bench is very solid and comfortable once assembled”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,203 reviews