Beauty Base Reviews

4.69 Rating 6,456 Reviews
93 %
of reviewers recommend Beauty Base
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.67 out of 5
Read Beauty Base Reviews
Visit Website

Phone:

0208 963 5940

Email:

salman@beautybase.com

Location:

Unit13, Space Business Park, Abbey Road, Park Royal

Write Your review

Tell us how Beauty Base made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
After paying good hard earned money, received my "flash , Jimmy choo, " does not smell like the previous flash I've bought many times before, , so my question is... Is it real ?????
Posted 4 years ago
I have still not received my make up pallet that was ordered a few weeks ago this was a bday present and I paid extra for it to be gift wrapped and sent
I spoke to Beaty base on the phone it took them 30 minutes to answer my call ( I was on hold) and the man I spoke to said there is nothing they can do until they speak to delivery driver as they have been told it's been delivered
They couldn't give me a date when this would be resolved and my daughters friend is still waiting for her bday present ????
Posted 4 years ago
Dear valued customer we have no records of your order. As per our records your last order was made on 14th August 2015. If you could please provide us with your order number? In addition to that we offer free gift wrap to all our customers as it is stated on the website once you place the order. Please provide us with the relevant details for us to further investigate. Thank you
Posted 4 years ago
ordered items sent to wrong address.wrong items received
Posted 4 years ago
Items came on time as described but with a note highlighting their loyalty programme - something that wasn't mentioned at the time I purchased. And guess what - they don't award points retrospectively, even though the item I bought was £80. So rather than being halfway towards a reward with them, I feel that they've been quite disingenuous.

Trying to get someone's loyalty after they've made a purchase but not letting them count that purchase is never going to make me feel good about buying from them again. I feel a bit conned, truth be told. There are so many beauty sites out there who I can buy from who do highlight their loyalty programme at the time of purchase.
Posted 4 years ago
Dear Rachel,

We are really sorry to hear about your disappointment. We do apologize if the slither banner of our loyalty scheme wasn't very outstanding on our homepage, we will try to make it more visible. Upon the email you have sent us, we have contacted our IT department to add your points retrospectively but it couldn't be done unfortunately. Therefore, in order so you don't miss out on our loyalty scheme we have offered you to add the points retrospectively in form of a £10 off discount code once you have reached the £150 threshold. We are really sorry if you weren't happy with this kind of compensation, but we couldn't think of any better solution. However, our offer is still valid for you in case you change your mind but then we just kindly ask you to email us that you are willing to accept the £10 off voucher code.

Kindest Regards,
Beauty Base Online
Posted 4 years ago
I have used Yardley Citrus and Wood for a number of years and I'm not entirely sure that I have been sent an authentic Yardley product; it has slightly different packaging and certainly has a weaker scent. Could it be a fake product?
Posted 4 years ago
Dear Geoff, Thank you for your feedback. We can assure you that we sell only 100% genuine products and we are authorised stockist of Yardley products and get all our products from Yardley London directly. However, we do apologize that the imagery hasn't been updated on our website (which has already been fixed) and based upon that you might have expected something else. But it wasn't a different product, we have sent you the correct item it has only got new packaging. As mentioned above it wasn't a fake item and if you wish we can send you the contact details for Yardley London in case you have further queries. Kindest Regards, Beauty Base Online
Posted 4 years ago
Unfortunately my order has yet to arrive! I'm pretty sure it should have done so by now as I have received other items from other companies over the last few days.
Posted 4 years ago
Dear Jenny,

We have received your order on 17/01/2016 which was Sunday and unfortunately our office is closed at weekends. We need 48 hours for processing your order as advertised on our website and then further 3-5 working day for the actual delivery. We are really sorry if you think your order was late but all our time frames are approximates and not guarantees as explained in our terms and conditions.

We have tracked and traced your order with Royal Mail and it shows that it has been delivered to you today (26/01/2016) and signed for by J Izzard.

Thank you for choosing our service. Please join our Facebook/Twitter pages for information on latest offers and competition we have running. :)

Kindest Regards,

Beauty Base Online
Posted 4 years ago
Haven't received item after 1 week. Says 3_5 days still nothing. Very disappointed would not use you again
Posted 5 years ago
My order has not even been dispatched yet but payed for it on the 26 th. Its now the 3rd of jan, still nothing!
Posted 5 years ago
It's taking too long to arive
Posted 5 years ago
The delivery was quick but you sent the wrong item which meant an additional trip back to the post office to return it!
Posted 5 years ago
I've been asked to write a comment and I still haven't received my products
Posted 5 years ago
Placed an order on 3/12/15 still waiting 8 days on called yesterday was assured I would receive my order today unfortunately it's not yet arrived, customer service was polite and helpful apologetic but has not fulfilled her promise of receiving order today:(
Posted 5 years ago
I ordered many perfumes online one week ago and I still didn't receive my parcel! It is supposed to be delivered today but no time is provided!!!
Posted 5 years ago
I would love to leave a review, however I have not yet received my order
Posted 5 years ago
What am I writing a review on? I have not even got my order yet. Poor delivery system. Ordered more than a week now and still expecting my goods. I am not happy at all for waiting this long before receiving the goods that I have paid for. Thanks.
Posted 5 years ago
I am still waiting for order to be delivered.
Posted 5 years ago
Looked online for Raffinee perfume , found a site Prism Parfums bought 100mls for about £12 great have half a bottle left decided to look for another, came across Beauty Base I couldn't believe it when I found it on BB for £4.99 quickly ordered 4 bottles just took delivery of them today don't know what happened to the boxes as they were advertised with the boxes but am so disappointed the fragrance lasts about 2 hours similar to Raffinee but not as classy will not be purchasing anymore .
Posted 5 years ago
Hi there,

Thank you for your review. I can understand why you feel that way but I can assure you we are official stockist of Prism Parfums. The only thing I can suggest is previously you must have purchased EDP which comes in boxes and the smell is stronger than of an EDT. Raffinee EDT does not come in boxes so I hope this explains it. In future if you want to purchase these EDP would be your best bet.

Kind regards

Beauty Base Online
Posted 5 years ago
Haven't received my order on time.
Posted 5 years ago
Hi Georgea, You placed your order on the 28th August which was the Friday. We are closed over the weekend and it was the Bank holiday the following Monday which was the 31st August. We dispatched your order on the 1st which is within the time frame. Sorry if you felt there was a delay in this.
Posted 5 years ago
My item came crackt and im not wery happy for it
Posted 5 years ago
I not happy with this purchase I am doudffull about the authenticity of the Invictus eft 100ml perfume I got.
Smell doesn't last and it also stained my white shirts which is not right
SD
Posted 5 years ago
Beauty Base is rated 4.69 based on 6,456 reviews