Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Bedplanet.com Reviews

4.6 Rating 394 Reviews
91 %
of reviewers recommend Bedplanet.com
4.6
Based on 394 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
On-time Delivery
Greater than 84%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read Bedplanet.com Reviews

About Bedplanet.com:

Bedplanet has been helping people sleep better since 1995. We carry mattresses, adjustable bases, bedding and bedroom furniture from Tempur-Pedic, Sealy, Stearns & Foster, Beautyrest, Serta, Reverie and more, with free nationwide shipping, a 110% price match and a 90-night comfort guarantee. Shop online or visit our Las Vegas showroom.

Visit Website

Phone:

8889969890

Email:

admin@bedplanet.com

Location:

6255 South Durango,
Suite 115,
Las Vegas
Nevada
89113

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The delivery was off. The guy said he would not take my old base if I did not tip. I tipped 40.00 and he took it…bedplanet was awesome.”
Helpful Report
Posted 1 day ago
“It didn't work on my chair. I asked if I could return it and was told it would cost me almost as much as I paid for it to return it! This is an example of buyer beware!!!”
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hi Peg, We're sorry the tablet holder didn't work with your chair, and we understand how frustrating it is when return shipping costs nearly as much as the item. We'd like to see what we can do. Please call us at 866-967-7563 or reply to your order email and ask for the support team. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 hours ago
“The item did not ship as quickly as I hoped given it was in stock. The product also had a lot of assembly needed when it stated partial assembly. That was misleading. I saved money on this product by ordering through bedplanet so that helped with the assembly needed. The pictures could have been more thorough”
Helpful Report
Posted 2 days ago
“VERY GOOD SERVICE.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Richard, Thanks for sharing your experience. We’re glad to hear you were satisfied with the service. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 weeks ago
“The headboard brackets for my adjustable base bed worked out great.”
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
Hi B., Thanks for sharing your experience. We’re glad to hear the headboard brackets for your adjustable base bed worked out great. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 weeks ago
“I had pretty good contact with the store, however it took a long time to get my pillow due to being in back order for a few months…. when I did receive pillow and slept on it for about a month to try it and was having a hard time getting a good sleep on it, when I looked at the materials used for pillow they didn’t even use the same materials to make the pillow as the previous pillow they ran out of. So I don’t even use the pillow. It’s horrible.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Stacy, I’m sorry to hear about the backorder and that the pillow you received didn’t match the materials you expected. That sounds frustrating. If you’d like us to review this further, please contact our support team with your order details so we can take a look. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 weeks ago
“Delivery experience terrible, took 3 tries. Never received a reply to written request for refund - found bed at lower price elsewhere, I got no reply to an email or an actual written letter.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Sandra, I’m sorry to hear about the delivery problems and the lack of response to your refund request. That sounds very frustrating. If you’d like us to review this further, please contact our support team with your order details so we can take a look. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 weeks ago
“Product is good. The shipping was very slow. Took a while to receive product.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Hillary, Thanks for sharing your experience. We’re glad the product is good, and we’re sorry the shipping was slow. If you’d like us to review this further, please contact our support with your order details so we can take a look. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 weeks ago
“Purchase transaction and delivery were seamless”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi August, Thanks for sharing your experience. We’re glad to hear the purchase and delivery were seamless. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 weeks ago
“Purchased 2 mattresses , good quality , perfect out of state delivery”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Alex, Thanks for sharing your experience. We’re glad to hear the two mattresses are of good quality and that the out-of-state delivery went smoothly. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 weeks ago
“The bamboo topper I got it wonderful”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Tammy, Thanks for sharing your experience. We’re glad to hear the bamboo topper is wonderful. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 weeks ago
“Easy and straightforward. My item arrived in good condition and as advertised. The only drawback for me was no communication about when I could expect delivery, however, it did arrive timely.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Amber, Thank you for sharing your experience. We’re glad to hear the item arrived in good condition and as advertised, and on time. We’re sorry there was no communication about delivery timing — we’re working to improve that. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 1 month ago
“Mattress pad delivered on time , item was what I ordered , good quality and fit .”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Fred, Thanks for sharing your experience. We’re glad to hear the mattress pad arrived on time and met your expectations in quality and fit. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 1 month ago
“Says 100% satisfaction guaranteed except for pillow sheets in bed”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Sarah, I’m sorry to hear you’re unhappy with the pillow sheets situation. Unfortunately, due to state laws and hygenic reasons any top of bed item (sheets, pillows, protectors, etc) cannot be returned or exchanged. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 1 month ago
“simple easy process”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Carolyn, Thanks for sharing your experience. We’re glad the process was simple and easy. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 1 month ago
“I have had a pillow similar to this for probably 20 years now and even though its disgusting looking its the most comfortable pillow I’ve ever had. I’ve spent years trying to find a replacement and FINALLY found it. This pillow is made with different materials but had the exact same feel and no more random neck aches and headaches after overnight sleep. It’s perfect and keeps my head cool. THANK YOU for making this pilllow.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Darren, Thank you for sharing your experience. We’re really glad to hear the pillow finally meets your needs and helps with neck aches and keeping you cool. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 months ago
“Very helpful when my order was damaged during delivery. Friendly and professional took care of everything quickly.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Russ, Thank you for sharing your experience. We’re glad to hear the assistance was helpful and the issue was resolved quickly. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 months ago
“Good quality at good prices. And fast shipping.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Jane, Thank you for your feedback. We’re glad you’re happy with the quality and fast shipping. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 months ago
“Overall my experience with bed planet has been extremely positive. Every time I called, anytime, any day of the week, someone answered and was very friendly, patient, and helpful. They answered all of my questions without making me feel any pressure to purchase anything. I ended up getting their high low lift tilt adjustable bedframe and so far I've been very happy with it.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Janina, Thank you for sharing your experience. We’re really glad to hear you found our team friendly, patient, and helpful, and that the high low lift tilt adjustable bedframe is meeting your needs so far. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 2 months ago
“I bought 2 mattresses perfect”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Alex, Thanks for sharing your experience. We’re glad to hear the two mattresses are perfect. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Bedplanet.com
Posted 4 months ago
Bedplanet.com is rated 4.6 based on 394 reviews