Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

BetterMe Reviews

4.6 Rating 2,454 Reviews
91 %
of reviewers recommend BetterMe
4.6
Based on 2,454 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Very Easy
Read BetterMe Reviews

About BetterMe:

Since 2017, we have been on a mission to create a healthier world for everyone, regardless of age, sex, physical ability, or background. Our goal is to make healthy lifestyle accessible to everyone so they can achieve long-term health benefits. Recognizing the lack of Diversity, Equity, and Inclusion in the market, we strive to eliminate barriers to well-being and self-esteem.

Visit Website

Email:

care@betterme.world

Write Your review

BetterMe 1 star review on 19th January 2024
Becky
BetterMe 1 star review on 19th January 2024
Becky
BetterMe 1 star review on 6th November 2023
Bomba
BetterMe 5 star review on 20th October 2023
Mr Bear
BetterMe 5 star review on 18th October 2023
Anonymous
BetterMe 1 star review on 29th June 2023
Corine
BetterMe 1 star review on 29th June 2023
Corine
3
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I paid €19.99 to try BetterMe. After testing the app, I specifically checked that I had no active subscription or upcoming payments. I never completed a single workout and never used the service again. I later discovered that BetterMe had charged my card €49.99 every four weeks, 12 times, totaling €599.88. BetterMe claims I authorized these recurring payments. I repeatedly asked them to provide the actual checkout page or transaction-specific evidence showing exactly how the €49.99 recurring subscription was presented to me before I paid €19.99. Instead, I received numerous repetitive and generic responses about how their subscription process normally works. After a lengthy exchange, BetterMe eventually refunded 5 of the 12 charges (€249.95) but refused to refund the remaining €349.93. The customer service experience was particularly frustrating. Many responses felt AI-generated and repeatedly failed to address the actual issue, even after I specifically asked for a human to review my case. I knowingly paid €19.99 for a trial. I did not knowingly intend to pay €599.88 in recurring charges for a service I never used. The remaining charges are now being disputed through my card issuer. Based on my experience, I strongly recommend being extremely careful with BetterMe’s trial and subscription process.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello! We appreciate that you are sharing your concerns. Before confirming your first purchase, each user manually chooses one of the offered plans. All of them are based on a subscription. You can be offered a discount for your first payment. All further renewals happen at full price. This info is indicated on the same page where you choose a plan. After you confirm your payment, you receive a purchase confirmation letter with the very same details. If you do not agree to be billed for the full price, you can easily cancel the subscription before it renews. It can easily be done either from the app or by contacting our support team beforehand. Our team is already working on your query. Please keep an eye on your inbox. Kind regards, team BetterMe
Posted 1 month ago
“Great service thanks”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello Diana! Thank you for your feedback. We are glad you liked the service. We would really like to know what stands behind such a negative rating. Please email us at care@betterme.world and we will try to find the best possible solution. Kind regards, Team BetterMe
Posted 1 month ago
“Hello BetterMe Team, Thank you very much for your prompt response and for processing my refund request. I truly appreciate your professionalism, understanding, and excellent customer service. Wishing your team continued success. Thank you again!”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hello! Thank you for your kind words. We’re glad we could assist with your request and that you’re satisfied with the service. We would also really like to know what stands behind such a negative rating. Our team has already reached out to you via email. Please check your inbox. Kind regards, Team BetterMe
Posted 2 months ago
“Na aanleiding van een probleem in de app een bericht gestuurd Ik werd snel geholpen doormiddel van een duidelijke uitleg en oplossing”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hallo Ellen, Fijn om te horen dat je snel geholpen bent en dat de uitleg en oplossing duidelijk waren. Ons team heeft al contact met u opgenomen via e-mail. Controleer uw inbox. Met vriendelijke groet, Team BetterMe
Posted 2 months ago
“It's greay”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello Luda! Thank you for your feedback. We would really like to know what stands behind such a negative rating. Please email us at care@betterme.world and we will try to find the best possible solution. Kind regards, Team BetterMe
Posted 2 months ago
“Al contactar con el servicio de Atención al Cliente, me respondieron en el momento y me ofrecieron una solución.El equipo trabaja de una forma muy profesional para satisfacer a sus clientes y buscar una respuesta adecuada Sin embargo, me parece un engaño que, cuando se fija una fecha de suscripción y se indica por escrito que la renovación se realizará en un día concreto, se me cobre dos días antes.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hola, Gracias por compartir tu experiencia. Nos alegra saber que el servicio fue rápido y profesional. Ten en cuenta que a cada usuario se le factura según el plan de suscripción que elija. Para evitar renovaciones futuras, es necesario cancelar la suscripción con antelación. Puedes consultar todos los detalles sobre el ciclo de facturación del plan seleccionado en la página de pago. Por favor, lee esta información detenidamente antes de realizar el pedido. Si necesitas algo, puedes contactarnos en care@betterme.world en cualquier momento. Saludos cordiales, Equipo BetterMe
Posted 3 months ago
“Pague para ciertos ejercicios menso de $15 y al mes comenzaron a cobrarme $38.95 sin autorización, ppr lo que de inmediato solicité que me cancelaran todo. Decepcionada 100%”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hola. Gracias por tu comentario. Para evitar confusiones, compartimos información sobre la renovación automática antes del primer pago. Esta información también se incluye en la confirmación de compra. Esto permite a los usuarios cancelar la suscripción antes de la renovación si lo necesitan. Lamentamos mucho la confusión que esto haya causado. Como vemos, nuestro equipo de BetterMe te ha ayudado por correo electrónico. No dudes en contactarnos si necesitas algo más. Saludos cordiales, equipo de BetterMe
Posted 3 months ago
“Asked in the appropriate time to cancel this subscription. You did take care of this within the appropriate time. Your time response to emails is very efficient typically within a few hours. Thank you for your attention to my request.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello. Thank you for reporting this situation to us. If your subscription was canceled successfully, it should not be renewed. Please be kindly informed that we have found your request - please check your Inbox for details. We are looking forward to receiving your reply in order to assist you further. Kind Regards, Team BetterMe
Posted 7 months ago
“Nepokazilo se nic,ale už jsem na to stará,nepotebuji to. Děkuji za rychlé ukončení služby.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Dobrý den. Děkujeme za zanechání komentáře. Hodnocení 1 hvězdičkou je považováno za negativní hodnocení. Vzhledem k tomu, že náš tým vyřídil vaši žádost, doufáme, že změníte názor na naše služby. S pozdravem, tým BetterMe
Posted 7 months ago
“I pay get no ongoing feedback plan etc I am a motivated person know whats required being dome tjis as life saver , gym and partners !! I thought this eill take me one or steps up bur sadly no”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello Gregory! Thank you for your feedback. We’re sorry the plan didn’t meet your expectations. If there is anything we can do for you, please reach us at care@betterme.world anytime. Kind regards, Team BetterMe
Posted 8 months ago
“The product smells like a horse barn. I just can’t walk around smelling like that. Sorry about that. If you could tell me how to send back and get a refund, that would be great. Thanks Norma”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hello Norma! Thank you for your feedback. It seems your feedback may be related to a different company or service. The BetterMe app offers a variety of healthy meals with detailed recipes, effective workouts for different needs, as well as tools to track your progress along the way. Please contact us at care@betterme.world. Our team will do its best to help. Kind regards, team BetterMe
Posted 9 months ago
“Somehow I ended up with an account through the app and the website. I cancelled the app months ago and when I realized I was charged I began emailing with customer service. They were incredibly helpful in locating the additional account, but not very helpful when processing a refund. I had to request a refund 4 times before they finally agreed to process it.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello! Thank you for your feedback. Please note that we cannot bill you until you confirm the order from your side. The final price is visible on the checkout page, as well as any other details about your subscription package. When you submit your order, you automatically agree to the refund policy. We should follow the rules and conditions of this refund policy while reviewing your request. If there is anything else we can do for you, please let us know. Kind regards, team BetterMe
Posted 1 year ago
“It was a disaster trying to cancel their subscription. They have no customer service 800 number and my experience with their email correspondence was also abysmal. Can I give them zero stars?”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello! We regret to hear about your experience with us. There is an option to cancel a subscription directly in the app (More → My Profile → Manage Subscription) or by contacting our support team. Our team has already reached out to you via email. Please email us back so that we can find the best possible solution for you. Kind regards, Team BetterMe
Posted 1 year ago
“Fraud shield recovery is your only way out of the scam”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Thank you”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello! Thank you for your feedback, and thank you for choosing BetterMe. We would really like to know what stands behind such a negative rating. Please email us at care@betterme.world and we will try to find the best possible solution. Kind regards, Team BetterMe
Posted 1 year ago
“The Pilates set I ordered was lost in the mail, they wouldn’t resend the set or refund my money, they are ratchet thieves. Absolutely not what I expected, beyond disappointing!!! 🤬🤬🤬”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello! Thank you for your feedback. We're truly sorry to hear about your experience. It’s definitely not what we want for our customers. We understand how frustrating this situation can be. Our team has already reached you via email. Kindly check your inbox. Kind regards, team BetterMe
Posted 1 year ago
“less then one star. I joined. did the 7 days. cancelled deleted the app. got charged again. figured i did something wrong. cancelled. then got charged again. Havent used the app in 6 months. nothing but the run around about being refunded. Save yourself the trouble. nothing but a scam”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello. Thank you for reporting this situation to us. If your subscription was canceled successfully, it should not be renewed. As we can see, our BetterMe team successfully solved your issue. Please let us know if there is anything we can help you with. Kind regards, team BetterMe
Posted 1 year ago
“Sorunumu çözdükleri için çok teşekkür ederim”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Merhaba! Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz ve BetterMe'yi seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla, BetterMe Ekibi
Posted 1 year ago
“Me cobraron sin a ver yo avisado que iba a continuar , no debían cobrarme y debían devolverme todo”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hola Marina, Lamentamos mucho saber de tu experiencia. Para evitar confusiones, compartimos detalles sobre la renovación automática antes del primer pago. Esta información también se incluye en la carta de confirmación de compra. Ayuda a los usuarios a cancelar la suscripción antes de la renovación si es necesario. Como podemos ver, nuestro equipo BetterMe resolvió tu problema con éxito. Avísanos si hay algo en lo que podamos ayudarte. Atentamente, el equipo BetterMe
Posted 1 year ago
“This company continues to charge your card after you ask for a cancellation. They DO NOT SIGN UP! I asked to cancel and they continue to charge me! I’ve asked multiple times for them to cancel my subscription. They email me and say it’s cancelled but it’s not. Now it will cost me to stop payment from their company. NOT TRUST WORTHY! email you and tell you that they cancelled it but in reality they don’t. They charged me on a Dec. 12,2024 and in January 9,2025 after asking to cancel in November!I should have never signed up through FB for this. I don’t usually post reviews but this company is a fraud. I hope you don’t get taken like I did! Peggy Kinney”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Peggy, Thank you for your feedback. We are truly sorry to hear about your experience with us. This is not how we want our users to feel. As we can see, our BetterMe team successfully solved your issue. Please check your inbox and let us know if there is anything we can help you with. Kind regards, Team BetterMe
Posted 1 year ago
BetterMe is rated 4.6 based on 2,454 reviews