Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Carrolls Irish Gifts Reviews

4.6 Rating 7,838 Reviews
89 %
of reviewers recommend Carrolls Irish Gifts
4.6
Based on 7,838 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Carrolls Irish Gifts Reviews
“Excellent Service, very helpful staff.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I bought a 6 nations t shirt, it was delivered quickly and a great day at the rugby was had by all.. thanks all at Carroll Irish gifts.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Livraison au top, rapide et en bon état. Cependant sur le produit que j'ai acheté 1 patte sur chaque doudou c'est décousu sans raison, la même sur les deux je pense que c'est un défaut. C'est le doudou officiel de mon fils 19mois”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great selection of Irish gifts. Easy to send anywhere in the world. I have had a few problems with their payments page which I wish they would address.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very happy with my purchase. It was fir a friend in the USA just diagnosed with Breat Cancer. She loved the celtic Cross and wore it to her first Chemo session fir luck. Many thanks .Geraldine”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I am so pleased to have found your site, great choice I found exactly what I was looking for and more. I love my selection and will keep on checking to see what is on offer from now on. My parcel arrived on time and I was informed of it's journey from the start. Thank you.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Really pleased with my purchases. Good selection available and high quality products received. Looking forward to St. Patrick's day on the 17th.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Calendar is fabulous and excellent value for money. Delivered in a few days with no hassle”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I gave the elephant to new parents as a baby gift and they loved it. Great quality”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent website and post service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“service and assortment away from mainstream => +++”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“This was one of the worst customer experiences i have had. I ordered a gift more than 6 weeks in advance of the date I wanted it for (if was a present). It never arrived as there put the wrong shipping address on it - they never informed or told me about this, i had to find out on my own. Then when they reshipped it, they only delivered the glass and forgot the hamper. This was supposed to be a birthday present and i did not have time to wait any longer. The whole interaction was approx 6 weeks long. This was incredibly diasappointing and the incompetence shown was very disappointing. Perhaps the service is different in Ireland, but be very cautious if you are ordering abroad.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear this. We completely understand your frustration over the situation. I can see our team have been in touch and your order has been refunded. My sincerest apologies for any inconvenience caused. If you have any other questions, please do not hesitate to get in touch. We hope you have a lovely day. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“Jumper I ordered went from €79 to €85 in a week,plus dpd lost the order and I had to ask Carroll’s to get another one,which they did,a week later but it was too late for the christening I was going to,so very disappointed and will not be buying again”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Karl, We are very sorry to hear this. Thank you for your feedback. My sincere apologies for the overall inconvenience caused throughout and thank you for bearing with us. We are working on being better at our logistics front, especially in issues like these and will definitely make sure to improve in this area. If there's anything else we can do to help, please let us know. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“Was delighted with items purchased , also staff were so helpful. . Would buy here again .”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I purchased the Quiet Man cap as a gift for my father. He loves the hat and. I was thrilled with the fast shipping!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Goods arrived safely and in great condition. Always great service too and the quality is great!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The products were stunning, even the shipping box was a work of art.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I live in Florida, USA, you took my money but never delivered my chocolate. I believe you’re scammers. I disputed the charge with my bank”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear that you have not yet received your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“I have ordered Connemara Irish Breakfast tea from Carrolls for more than 5 years. Carrolls is amazingly fast shipping the tea to the USA. I had one issue when they shipped the wrong tea. Customer service communications were timely via email which worked well with the 5 hour time difference. I highly recommend Carrolls for their customer service and the quality of their merchandise.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“My item shipped!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Carrolls Irish Gifts is rated 4.6 based on 7,838 reviews