Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Carrolls Irish Gifts Reviews

4.6 Rating 7,845 Reviews
89 %
of reviewers recommend Carrolls Irish Gifts
4.6
Based on 7,845 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Carrolls Irish Gifts Reviews
“We are still waiting for our order to arrive. The tracking number doesn’t work and it was supposed to arrive in 2 days - 20 days later…..”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Breda, I am sorry to hear this. I can see we responded to your email on 3rd January. A member of our team will be in contact soon to help resolve this for you. Kind regards, Customer care.
Posted 3 years ago
“I have not received my package yet! I received an email on December 8 that said my order was on the way, but it hasn't arrived yet. I placed the order on December 4 to guarantee Christmas delivery and am so disappointed that nothing has been delivered 🙁”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Cynthia, I am so sorry to hear this. Unfortunately, these postal delays are out of our control. I can see the tracking shows it has been delivered 3rd January. Sincerest apologies for any inconvenience. Kind regards, Customer care.
Posted 3 years ago
“I have place an order on the 4th of December, it was sent in the 10th, on the 14th has left An Post in Dublin. Last saturday I got an information that 1 item wasn't sent.. which is strabge because on the 10th I got information that my whole order is on the way to me.. Today is the 29th and I stil haven't reserved my order.. 2 days ago I got information that it was lost.. and I was asked if I want to resend it, I reply that Yes I want to send it again but not with an post but No reply.. I' Berry dissapointed with your serwis, it supposed to be Christmas gift for my mum..”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Dorota, I am sorry to hear this.Unfortunately, postal delays are out of our control. I can see your order was reshipped with Fedex on Jan 3rd. Sincerest apologies for any inconvenience. Kind regards, Customer care.
Posted 3 years ago
“waiting on a response regarding a refund thats due, order wasn’t available, wasnt advised either until it wasnt in the delivery. Had to email to find out!! I wont shopping with you again. If the refund has been sent i will write another review but not shop again”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there, I am sorry to hear this. I can see a refund was processed on 12th December. Apologies for any inconvenience. Kind regards, Customer Care.
Posted 3 years ago
“I still HAVE NOT received my order so how can I write a review that you would be happy with. Refund would be good at this point as it was a christmas gift I orderd. I also contacted you through your contact page and I am still waiting for you to reply with an update.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi David, I am sorry to hear this. I can see a refund was processed for you on 4th January. Apologies for any inconvenience. Kind regards, Customer care.
Posted 3 years ago
“I ordered at the start of Dec for a gift to be sent to new Zealand for Christmas still hasn't arrived very annoyed as there was no info to say there is a delay or evening my tracking hasn't updated since the 10th of Dec”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there, I am sorry to hear this. Unfortunately postal delays are out out of our control. Standard delivery to New Zealand as stated at checkout is 4-5 weeks. I can see the tracking shows the order was delivered on 7th January. Apologies for any inconvenience caused. Kind regards, Customer Care.
Posted 3 years ago
“Selected U.K. shipping, way before the Christmas cut off dates, item was accidentally shipped to the United States, tracking still says it’s there even weeks after, Said I would be offered a refund which I agreed to, week later no response and no refund.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there, I am so sorry to hear this. Unfortunately postal disruptions are out of our control. I can see you were in touch with our team and your refund was processed on 29th December. Sincerest apologies for any inconvenience. Kind regards, Customer care.
Posted 3 years ago
“I am still waiting on my order so cannot give a review.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Bridget, I am sorry to hear that your order has not arrived. A member of our team will be in contact soon to help resolve the issue. Apologies for any inconvenience. Kind regards, Customer Care.
Posted 3 years ago
“I can't write a review yet, since it is Christmas Eve and the package has not arrived.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Only giving 1 star as there is no lower option. Absolutely awful company to deal with. Ordered 4 weeks ago. Tracking number given was a dud - no Tracking info on it at all, all month. Very slow to respond to email/contact queries. After 3 weeks the reply of "must be lost in transit we'll resend your order", then next day "sorry we are now out of stock, we will issue you a refund soon", still waiting on the refund. WILL NEVER USE THIS COMPANY AGAIN FOR ANYTHING- would rather go without!!!!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I ordered one month ago and the goods have not arrived. I’ve been told uk Royal Mail is the reason for the delay but I’ve had other Royal Mail orders delivered within days..”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I ordered a poncho Dec 2nd and three weeks later I still have not received it. I have reached out with zero communication from their customer service and then they want a glowing review? Not likely.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“You jeep sending me emails to write a review, You took my money on 2nd December and I haven't received anything from you. Not even to say my delivery has been delayed. Just give me my money back. ANGRY ANGRY CUSTOMER!!!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Order a tshirt, when I got home, I opened the bag and it was the wrong tshirt, keep the tshirt and other the original one again on the Sunday, rang Saturday to confirm collection and was told I could collect it, my daughter went collectit on Sunday and was keep 20 minutes waiting, to be told sold out and did she want to spend the money on something in the shop!!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“The item has never arrived no reply to request for information”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I can’t comment on the company product as my order hasn’t been delivered. I get a very nice long email about problems with the postal service but no indication if my order has been processed or sent for delivery”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Still waiting for my order which I put in on the 28th of November which was supposed to be a Christmas present for a dear friend it is now 19th of December and I don't think I will receive it now on time so have to buy another gift... So not very happy as I don't have alot of spare money.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“After spending 10 days in Ireland I wanted to get some additional items for Christmas gifts. I ordered several items on 11/27/22. The order was processed in a timely and shipped to the United States saying it was received in the US on 12/6. It is now 12/18/22 and I have yet to receive my items. Hopefully the luck of the Irish will be with me and I will receive my items before Christmas. ~Paula”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“My order got lost in the mail system. It happens. Carrolls offered to resend, but provided no tracking info then continuously ignored my emails. Great products but poor customer service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“When I made my order, the main thing I wanted was the selection boxes. There was no mention of them being out of stock I got an email 2 days before the package actually arrived saying they were out stock I don’t appreciate this as I would have not placed the order in the first place and I am sure the carrolls team knew this It also didn’t give me enough time to place an order Elsewhere Please be honest when people are placing orders and give updates in a timely manner”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Carrolls Irish Gifts is rated 4.6 based on 7,845 reviews