Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Carrolls Irish Gifts Reviews

4.6 Rating 7,845 Reviews
89 %
of reviewers recommend Carrolls Irish Gifts
4.6
Based on 7,845 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Carrolls Irish Gifts Reviews
“I ordered on March 5. On March 12 I received an email saying delivery was attempted but my address was incomplete. I still have not received my order. The delivery address on the email WAS complete! I’ve messaged TWICE requesting a refund and not received any reply. I WANT MY DAMNED REFUND!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi James, Sorry that USPS were unable to deliver your package. Your refund was processed last week. Regards
Posted 4 years ago
“Very bad service. Not happy at all”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Duna, I can see from your support ticket that your package was lost in transit and then refunded once you engaged with us on it. I'm sorry your package was lost in transit, that can sometimes happen with international shipments. We will always replace or refund anything that goes missing which we did in this instance
Posted 4 years ago
“I won’t even mark a star! I never received my package, and after several attempts to contact you failed I have decided that I will never order from you again, nor will I recommend your establishment to anyone.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear this, I cannot seem to find any contact from you. A member of our team will be in touch to help rectify the situation. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind regards, Customer Support.
Posted 4 years ago
“Muy order didn’t arrive. I sent it to Spain and the post office in Spain said that the address was incomplete even though the address is correct. They show that in the Kabel there were no details on it. No name no number etc.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I have received no communication from you and still have not received my order from Feb 20th???? Order # is USA00391841. I would like some response,,I hope it wasnt misdeliverd? Thank you Dolores Cassidy”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Dolores, We are very sorry to hear that you have not received your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. My sincere apologies for the overall inconvenience caused throughout and thank you for bearing with us. Kind Regards, Customer Care Team
Posted 4 years ago
“Ordered an item to be delivered to my son, however the on line service kept defaulting back to the billing address with the result the item had all of his address on it, but part of my address and postcode. Therefore the parcel is now lost despite paying a€10 delivery fee. Rubbish customer service and website”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear this. A member of our team will be in contact to help rectify this situation. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team
Posted 4 years ago
“Having ordered a gift to be sent to a friend in Lanzarote, after two attempts my gift was returned. This was supposed a surprise. More than disappointing. I will now give Gifts Direct the opportunity to get the job done for me. There was no sincere apology only the comment that they were send on my refund. Customer service leaves a lot to be desired.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Paid extra for express delivery, item did not arrive. Contacted customer services to be told there was a hold up at customs and it would be another 2-3 days. I never received any communication from Carroll’s or FedEx. Requested refund for delivery fee but was refused. Very poor customer service.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I brought 3 ligher and receive only one no package slip so I thought maybe it's back order but so far nothing”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear that you are missing some items from your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team
Posted 4 years ago
“I have not received my order that I ordered on 1-29-2022. On 2-21-22 my ordered status says “still being processed” and nothing else. No estimated date of arrival after a month?”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Valerie, We are very sorry to hear that you have not received your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“The cardigan was defective, so needed to be returned. Their Customer Service is terrible: they have promised to refund the payment but it remains outstanding. The worst service I’ve encountered in the last 5 years.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Mark, We are very sorry to hear this. I will have our finance team look into this immediately for you! A member of our team will be in contact to help resolve this issue. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“I ordered infant booties and received two pairs of a adult sized which I am returning to you.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Anne, Very sorry to hear you were sent the wrong items. A member of our team will be in contact to help set up a free return for you. Apologies for any inconvenience. Kind Regards, Customer Care Team
Posted 4 years ago
“This was one of the worst customer experiences i have had. I ordered a gift more than 6 weeks in advance of the date I wanted it for (if was a present). It never arrived as there put the wrong shipping address on it - they never informed or told me about this, i had to find out on my own. Then when they reshipped it, they only delivered the glass and forgot the hamper. This was supposed to be a birthday present and i did not have time to wait any longer. The whole interaction was approx 6 weeks long. This was incredibly diasappointing and the incompetence shown was very disappointing. Perhaps the service is different in Ireland, but be very cautious if you are ordering abroad.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear this. We completely understand your frustration over the situation. I can see our team have been in touch and your order has been refunded. My sincerest apologies for any inconvenience caused. If you have any other questions, please do not hesitate to get in touch. We hope you have a lovely day. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“I live in Florida, USA, you took my money but never delivered my chocolate. I believe you’re scammers. I disputed the charge with my bank”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear that you have not yet received your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“tODAY IS 10.02. i ORDERED ON 21.01... I AM WAITING YET THE ITEMS REGARDS”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear that you have not yet received your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“My order has not yet been received”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear that you have not received your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. Kind regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“hello! pues todavia no han llegado. mi hija esta un poco triste por la tardanza pero deseando que lleguen sus leprechaun. gracias”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Ana, We are very sorry to hear that you have not received your order. A member of our team will be in contact to help resolve this issue. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“I ordered some items online. When I went to collect them , they were not as pictured on the website. I asked for a refund, but was told that I'd have to apply online. I was not happy with this - staff had a big argument with me, but eventually refunded me at the till in store. I will not be recommending 'Carrolls' to others after my experience with them. BEWARE OF THIS COMPANY.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, We are very sorry to hear that you had a bad experience. Thank you for your feedback. We will be letting our store staff know about this and work on improving this issue. My sincere apologies for the overall inconvenience caused. If there's anything else we can do to help, please let us know. Kind Regards, Customer Care Team.
Posted 4 years ago
“I have not received my order. I place it over three weeks ago, was given an estimated delivery time of 5-7 days, and I still have not received it. I reached out to customer service, and they were not helpful.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Jarrod, We are very sorry to hear that you have not yet received your order. A member of our team will be in contact soon. Apologies for any inconvenience. Kind regards, Customer Care Team
Posted 4 years ago
“I ordered a birthday present for my friend in Seattle on 17th January any it still haven't arrived, I made a mistake when ordering and somehow ordered 2 but when I requested that one be removed from the order they said it was already dispatched..but here I am on the 6th Feb and still no package..I've ordered from you before but I'm so disappointed now I would think twice before ordering again.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Valerie, We are very sorry to hear that you have not yet received your order. A member of our team will be in contact to help resolve the issue. My sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind Regards, Customer Care Team
Posted 4 years ago
Carrolls Irish Gifts is rated 4.6 based on 7,845 reviews