justanswer.co.uk Reviews

1.2 Rating 224 Reviews
4 %
of reviewers recommend justanswer.co.uk
1.2
Based on 224 reviews
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
justanswer.co.uk 1 star review on 4th September 2023
Rhiannon
justanswer.co.uk 1 star review on 4th September 2023
Rhiannon
justanswer.co.uk 1 star review on 4th September 2023
Rhiannon
justanswer.co.uk 1 star review on 30th November 2022
C Francis
justanswer.co.uk 1 star review on 29th July 2022
Anonymous
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I just wanted the answer to one question & have found that you’ve been deducting £50 month from my account. Total scam
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello, Our apologies for the inconvenience experienced. It seems you chose our monthly membership program when you submitted your question on our platform. The membership is designed to bill automatically, ensuring uninterrupted service. During the registration process, you would have seen a message resembling this: https://i.imgur.com/lHVoH84.png Your membership fee has been refunded, and I have confirmed that your membership has been deactivated. If you require further assistance, please don't hesitate to contact me. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com
Posted 4 months ago
Hi all do not go on to this site it’s a ripoff.i asked a question left on line for 30 minutes was told it would only cost 1euro an then i got charged 47 euro never gave any card information never got and answer to question but they were quick to take my money what a fraud company
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello, I apologize for any inconvenience caused. Our records show that you've used our service previously. When you returned recently you saw a Welcome Back message and pricing details when you asked a new question. This did not include the 'join fee' because you paid it the first time you joined the site. Our monthly membership offers unlimited questions in 100+ categories for 30 days. You can cancel the renewal at any time. If you prefer, you can opt for a pay-per-question instead of the membership. I have refunded the membership charge and verified that your membership has been turned off. Please let us know if we can assist you further. We have turned off your membership so no recurring charges will appear moving forward. Please reach out if you need further assistance. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com
Posted 4 months ago
Same thing as the previous people's complant. justanswer said it would cost £1. And when I checked my Banking app there is another £35.00 pending to be taken out.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello Chris, I'm happy to help with your concern. I've cancelled your payment. Your payment is showing as 'reversed' on our end. This means that we were able to cancel the transaction before the funds left your account. When this happens the charge will just disappear from your account because it was never finalized. Please let us know if we can assist you further. Regards, Vanessa JustAnswer Customer Care VanessaVC@justanswer.com or 1-800-941-1229 ext. 28
Posted 4 months ago
They subscribed me within my permission I just wanted an answer to a question then I was surprised they billed me twice for a monthly subscription that I didn’t sign up to tried to contact them to refund but they didn’t help they stole 100£ from me in addition to the initial payment totally fraudulent
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello Shaymaa, We appreciate you taking the time to share your experience. In checking your account, I see that Customer Service already cancelled your most recent payment on 12/23/2023. Your payment is showing as 'reversed' on our end. This means that we were able to cancel the transaction before the funds left your account. When this happens the charge will just disappear from your account because it was never finalized. We've refunded the remaining £50 membership charge. The funds are made available to your bank the next business day, however, the bank may take 3-5 business days to release the funds back to your account depending on their policy. Please let us know if we can assist you further. Regards, Vanessa JustAnswer Customer Care VanessaVC@justanswer.com or 1-800-941-1229 ext. 28
Posted 4 months ago
Thieves and liars is this website ,like everybody else l had £35 out of my ac when they said a £1. Its a pity that such site are allowed to operate. May all who work for this scum site rotten in hell for stealing from people through deception.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Yo, Thank you for reaching out to us and we apologize for any inconvenience. We found your account and cancelled your £35 payment. Your payment is showing as 'reversed' on our end. This means that we were able to cancel the transaction before the funds left your account. When this happens the charge will just disappear from your account because it was never finalized. Please let us know if we can assist you further. Regards, Vanessa JustAnswer Customer Care VanessaVC@justanswer.com or 1-800-941-1229 ext. 28
Posted 4 months ago
AN ABSOLUTE CON, avoid like the plague. An absolute con. The AI bot will tell you that speaking to an expert will cost you just £1 but when you enter your details you are actually signing up to membership. It’s cost me £48. Absolutely no point speaking to customer services, computer says no. Absolute scum of the earth company. Would be 0 stars but it won’t let me give a zero! AN ABSOLUTE CON, avoid like the plague.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Clarky, We understand your concern and would like to address this for you. Please reach out to my team through my contact details so we can investigate this further. Best, Julie, JustAnswer Customer Care help@justanswer.co.uk 4408081680054 http://www.justanswer.co.uk/help/
Posted 5 months ago
Just checked bank account and £38 pending to be taken. I have never set up a membership so how did this happen? Seem to have cancelled future membership but need confirmation and refund as this is theft !
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, We'd like to address your concerns. Would you please reach out to my team through my contact information so we can find your account? Best, Julie, JustAnswer Customer Care help@justanswer.co.uk 4408081680054 http://www.justanswer.co.uk/help/
Posted 5 months ago
Like others, I thought I was paying a one-off fee of £1.00 and only discovered I had been charged £30 and signed up to a subscription service when I checked my bank account. I have cancelled my subscription and my bank has blocked any future payments, but I am still trying to get my £30 back
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Jill, We understand your concern and are happy to investigate this. Please reach out to us through my contact details so we can find your account and address any outstanding concerns. Best, Julie, JustAnswer Customer Care help@justanswer.co.uk 4408081680054 http://www.justanswer.co.uk/help/
Posted 5 months ago
Was told it would be £1 for advice, I asked a question got nowhere so forgot about it then found they had set up a recurring payment for £30 a month so I cancelled payments but lost first payment. Stay well clear!
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, We're here to go the extra mile for you. Can you please get in touch with me using the contact information provided? We'll find your account and make sure everything is set right for you. Please reach out to me directly at MegMK@justanswer.com or call 1-800-941-1229 ext. 55. Best regards, Meg at JustAnswer Customer Care
Posted 5 months ago
I’ve just been asked by JustAnswer, to improve my original review, as shown below, which proves that they don’t accept criticism, at all. I stand by my opinion, that they are operating a scam, and taking advantage of people, who are in need of help. The 'answer' that they provided, was so simplistic; 'switch it off and switch it back on again', which is very insulting. They also took £30.00 from my credit card account, without my permission, or any notification. They promised a refund, but it never arrived. Avoid this company, at all costs.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Clive, Thank you for reaching out to us. In checking your account, I see that Customer Service already cancelled your £30 payment on 11/20/2023. Your payment is showing as 'reversed' on our end. This means that we were able to cancel the transaction before the funds left your account. When this happens the charge will just disappear from your account because it was never finalized. Please let us know if we can assist you further. Regards, Vanessa JustAnswer Customer Care VanessaVC@justanswer.com or 1-800-941-1229 ext. 28
Posted 5 months ago
I was asked to pay £1 to see the answer for a question I asked. Nothing on that one suggests a membership, so when I got a bill for £35 I was not happy! The “customer care agent” implied it was my fault for not reading the website, when all it said on my screen was use Apple Pay for £1 to get my answer, nothing stated anything about a membership and not allowed a refund! I will be disputing this with my bank, THEIVES !
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, I definitely want to rectify this concern for you. I've cancelled your payment. Your payment is showing as 'reversed' on our end. This means that we were able to cancel the transaction before the funds left your account. When this happens the charge will just disappear from your account because it was never finalized. Please let me know if you need further assistance. Regards, Vanessa JustAnswer Customer Care VanessaVC@justanswer.com or 1-800-941-1229 ext. 28
Posted 5 months ago
Similar experience to others on here. I paid £5 for the answer to a question (which was average at best) and then they tried to charge me £50. I only knew of the attempted charge because my bank blocked the transaction. Also they kept urging me to have a phone calll with the person providing my answer, which was £44. Probably just trying to chargeThis company is an utter joke.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Stuart, I want to look into this for you so please reach out to us through my contact details with your personal information in order to find your account. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com
Posted 5 months ago
Suddenly noticed thry have charged ne membership for £50, which i did not agree to. Complete scam.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Cherry, We want to address your concerns. If you could reach out to us through my contact details, we can locate your account to assist you further. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com
Posted 5 months ago
10 pound to answer a question and then 50 pound membership that they sting you with
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Shaun, We understand your concern and would like to address this for you. Please reach out to my team through my contact details so we can investigate this further. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com
Posted 5 months ago
Exactly the same situation as other people here. I am so sorry it happened to you guys, I got into their trap as well :( Never gave my consent to any memberships. Did not get any bills for it via email or text. Just saw it on my bank statement by accident. I asked one question, once, for £5. Next thing I see is my account being charged £50!? No email, no subscription or membership confirmation. No email confirmation that I paid. Just £50 swooped out of my poor monzo. When I contacted them they refused to give a refund! I have seen that other people here got their refunds. I had to contact my bank! STOP SCAMMING PEOPLE!
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Anna, I apologize for your experience using the service. We would like to investigate this. Please reach out to us through my contact details so we can find your account. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com
Posted 5 months ago
Thieves and liars. When you give them your phone number, they charge you £16 straight away. Then they message you to say that the engineer is busy and can't call you. And then, they stop answering your texts. Don't use them
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, We understand your concern and are happy to investigate this. Please reach out to us through my contact details so we can find your account and address any outstanding concerns. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com
Posted 5 months ago
I have just realised that I was scammed by this company into a membership that I did not agree to or ask for. They have been taking money from my account for quite a few months. I have requested an immediate refund and have contact the FCA.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, We understand your concern and are happy to investigate this. Please reach out to us through my contact details so we can find your account and address any outstanding concerns. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com
Posted 5 months ago
Dishonest Thieves! My 1 star rating is for the fact that this site is using auto-enrol membership, at £50 a month. I asked them one question and in the stress of the moment missed the fact that I signed up to some trial membership and have to 'cancel' within 3 days. I never went back to the site and didn't realise untill 3 months later (when I saw on bank statement that I paid £150 to them). I contacted the customer service and asked for refund of the £150. I explained it was one time only that I visited (and paid for on the day), and that I had no intention or use for the membership. They however refused, using the usual "The message is on the page", and insisted on keeping the money. I find it disgusting. Even more since they are supposed to be legal advisers and as such supposed to be operating honestly ! There is nothing honest in trapping people into auto-enrol memberships. If you want to be honest, you let the trial run and give them opportunity to go and physically enroll on £50 a month memebership separately. Now that would be clear and honest approach. They are a disgrace to their profession and should be ashamed of themselves! Rest assured I will never go back to this site and will share my experience and warn anyone who would consider using their services.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Barbora, I apologize for the frustration. I see that the charges to your account have been refunded. We extend our sincere apologies for any inconvenience caused. It appears that you selected our monthly membership program upon posting your question on our platform. The membership is configured to bill automatically, guaranteeing seamless service. As part of the sign-up procedure, you would have encountered a message similar to the one below: https://i.imgur.com/lHVoH84.png Best, Julie, JustAnswer Customer Care help@justanswer.co.uk 4408081680054 http://www.justanswer.co.uk/help/
Posted 5 months ago
Absolutely rip off , it’s been 3 month they have been taking £36 a month as I paid £5 for a question I had 3 month ago . I’m not happy at all .😡
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello Mohammadreza, We hear you and will be happy to resolve this concern. We've cancelled your most recent membership payment. Your payment is showing as 'reversed' on our end. This means that we were able to cancel the transaction before the funds left your account. When this happens the charge will just disappear from your account because it was never finalized. We've also refunded the October charge. The funds are made available to your bank the next business day, however, the bank may take 3-5 business days to release the funds back to your account depending on their policy. Please let me know if you need further assistance. Regards, Vanessa JustAnswer Customer Care VanessaVC@justanswer.com or 1-800-941-1229 ext. 28
Posted 5 months ago
Like the numerous amount of people on here who have been ripped off…I too paid 5.00 initially was told it would cost 43.86 to answer the question I see that you have taken a further 50.00 for a monthly membership to which I did not agree too…absolute day light robbery 😡
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, We extend our sincere apologies for any inconvenience caused. It appears that you selected our monthly membership program upon posting your question on our platform. The membership is configured to bill automatically, guaranteeing seamless service. As part of the sign-up procedure, you would have encountered a message similar to the one below: https://www.screencast.com/t/57zCVADE Your membership fee has been refunded and turned off so you won't see any recurring charges. Best, Julie, JustAnswer Customer Care JulieWW@justanswer.com or 800-942-1229 ext.35
Posted 5 months ago
justanswer.co.uk is rated 1.2 based on 224 reviews