Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

MAAP Reviews

4.6 Rating 3,496 Reviews
90 %
of reviewers recommend MAAP
4.6
Based on 3,496 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.6 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read MAAP Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Sort by: Most Recent Most Recent Highest Rated Filter: None None 5 Stars 4 Stars 3 Stars 2 Stars 1 Stars Helpful Language: Any Any English
Always a good experience with MAAP
Helpful Report
Posted 2 years ago
Fantastic looking well made premium clothes with fast shipping to Canada from Australia. Expect to pay a 13% duty on importation of clothing good plus sales tax as well. To date, MAAP makes my favorite gear.
Helpful Report
Posted 2 years ago
I gave 4stars because VAT was extremely higher than my estimation. Everything else was pretty good such as quality and delivery.
Helpful Report
Posted 2 years ago
MAAP deliver high quality products also great customer service to their customers.
Helpful Report
Posted 2 years ago
This is the kind of feedback we love to see. Thanks for the support and review, Raymond!
Posted 2 years ago
Terrible experience this time. I have purchased MAAP twice and both were positive but this time was terrible. I purchased a jersey and two bib shorts. I forgot to put in the bundle option and contacted Customer service right away. The person replied back to tell me it is not possible and seconds later I received an email that products are shipped. It didn’t give me any time to cancelled or reorder the products.
Helpful Report
Posted 2 years ago
We're very sorry that you have had a bad experience ordering with us. We have had a look and can see you had already applied the Strava Reward discount code to the order and this is why we were not able to give you a further discount. We are sorry for the confusion there, our discounts can never be stacked and the Strava discount worked out a lot better for you. Hopefully, you got our last email where we explained this to you. When you request to cancel an order with us, the MAAP Support team checks and see if it's possible, in this situation the order had already closed off and it was too late to stop it. We are sorry for that! When the order is picked up from the courier at our warehouse and it's scanned in by the courier driver, the tracking takes a little bit of time to travel from the warehouse system back through to our systems. The email we send you does not trigger until it reaches our system which can be a few minutes and sometimes a bit longer after it's been picked up by the courier. This is why when you were speaking to us even though it was too late to stop the order shipping you had not received the email yet. We are very sorry that this was not the best experience for you. We do hope that your future experiences with us continue to be the positive experiences like you have had with us previously. If you would like to talk to us about this further, please do get in touch with us directly via email at info@maap.cc
Posted 2 years ago
realy great products that fit well are comfortable and long lasting with there own unique Maap style
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the top review and feedback, Ross!
Posted 2 years ago
Was great fits well fab colour
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the awesome review and feedback. We appreciate it, Gary!
Posted 2 years ago
I love MAAP clothes. Unfortunately, I didn't have the best experience with the service. My order was of high value and I received an email to confirm that it was me who did the order. I replied that it was me almost immediately. It took the person from the service department two days to write another email requesting a copy of my credit card. I did this straight away and then it took another two days for the same person to respond that the order is going to be processed. I appreciate the concerns about the security checks but I was very unhappy about this extremely slow response from your service staff. I felt like this person did not care. I planned it very carefully to be delivered on time for my bike race. This did not happen. If I make a large order I expect a top service. This service was extremely poor. I finally received the order over 10 days after I orfered it.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jowita, Thank you for your feedback. Firstly, thanks for your love, we are glad you are a fan of our clothes! We are very sorry you had a bad experience with our support team with the timeframe it took for the security checks due to your high value order. We appreciate your feedback and will ensure that we are reviewing your journey so we can provide a more seamless experience in the future. We can see that we could have requested all information in our first email to you which would have sped things up and created a much better experience. We will ensure the relevant coaching and support is given to the team so we can do better here in the future. Thanks for making us aware of this so we can improve. If you would like to chat more with us about this reach out to us at info@maap.cc Best, MAAP
Posted 2 years ago
Loved Brand MAAP I use it a lot because the material is good and it is functional. The clothes I bought this time are pretty and nice.
Helpful Report
Posted 2 years ago
We love hearing this kind of feedback. Thanks for your review and support Jongsu!
Posted 2 years ago
Great pruduct & fast shipping
Helpful Report
Posted 2 years ago
Glad to hear Madison!
Posted 2 years ago
These cargo bibs are a dream. Perfect fit, perfect chamois - and the straps sit just tight enough but not too tight. I am 5'6, 130lbs and easily fit into a small. They do stretch a bit after the first wear, but nothing too crazy. The pockets are great for a cell phone + other snacks. I used them in a race recently and nothing came out, even on washboard roads. 12/10 recommend.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the top review and feedback, Leslie! We are very glad to hear that you're a fan of our Cargo Bibs! Thanks for all of your support!
Posted 2 years ago
Prendas maravillosas y servicio al cliente espectacular La ropa es cómoda y se ajusta a la perfección Espectacular
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks for the wonderful review Susana! We are so glad you found our Customer Service spectacular and that your MAAP kit was a perfect fit and comfy! We love to hear this kind of feedback. Thanks for the support!
Posted 2 years ago
The delivery was very quick this time quicker than in the past :)
Helpful Report
Posted 2 years ago
it's great
Helpful Report
Posted 2 years ago
Great product. Easy to order. Fast delivery.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Trage die Langarmshirts und Westen von Maap sehr gern. Mag die schmale Passform und die sehr schönen Farben. Auch die Temperaturangaben stimmen sehr gut. Wenn ich wieder Budget habe, werde ich Kurzarm und Hose probieren.
Helpful Report
Posted 2 years ago
great product and service
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good quality product! However has been getting increasing expensive over the years unfortunately…
Helpful Report
Posted 2 years ago
Fantastic quality - keep it up.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Great products and style. Disappointing there isn’t more emphasis on a rewards program for loyal customers.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Aleks, Thanks for your review and feedback! We have been having some chats here at HQ about building our loyalty program, while we are not sure how far away it is yet it's definitely on the cards! Thanks for the feedback, we'll be sure to share it to keep the conversations about getting this live going! Best, MAAP Support
Posted 2 years ago
MAAP is rated 4.6 based on 3,496 reviews