“Placed an order on Friday for next day delivery so expected the item on Saturday. It didn’t arrive so I contacted missguided who confirmed that they’d not had my full address. They confirmed it wasn’t my error and rectified it supposedly and passed the details to the courier. I checked my tracking and nothing changed and no delivery on Monday. I contacted them again and they told me the same about the address being incomplete and this happened again the next day and the day after. I’ve still not received my parcel and a little fed up with having to provide my address over & over. I eventually contacted the courier company who told me they didn’t have to correct address at first. Then when I explained that I’d provided it 3 times over they checked again and said they had it and that they would try to arrange delivery. I’m not happy because I use other companies such as H&M and ASOS and delivery is so easy and quick & if you have a problem they have a number you can call to speak to someone and are so helpful. Missguided have not been helpful at all and buying an item has been stressful and time consuming. They’ve taken payment of course and yet I don’t know if I’m ever going to get my item and if not will I even be refunded? It’s not good at all hence why I’ve had to leave a review.”
“Just received my parcel today, 3 days after placing my order with standard delivery. So pleased with my clothes and the delivery was great, was worried as have order from similar websites before and parcels have been lost or just not came atol. Will definitely be ordering from here again!!”
“See my chat log with customer service listed below. You decide for yourself. FYI, it's 10/18/17 and I placed the order on 9/15/17. Still have not received it and they got their money already and they can't cancel the order because its still on its way, even tho DHL did not pick up as yet??? Confused! So was I.
sophie at 19/10/2017 09:10
You are now talking to sophie
sophie at 19/10/2017 09:11
Hey Melissa, how can I help you today?
malissa at 19/10/2017 09:13
Hello Sophie, I placed an order since 9/16/17 and still haven't received it.
sophie at 19/10/2017 09:13
That's not what we like to hear! I'll have a look into it for you right away. Please could you confirm your order no. and email address so I can check it out for you?
malissa at 19/10/2017 09:13
123265893
malissa at 19/10/2017 09:14
The DHL tracking only shows that it was dispatched
sophie at 19/10/2017 09:16
Thanks Malissa, I'll have a look at what's going on for you.
sophie at 19/10/2017 09:19
Thanks for your patience, Malissa. I'm just investigating your tracking info.
malissa at 19/10/2017 09:20
OK Thank you
sophie at 19/10/2017 09:23
I've taken a look at your order and I can see that it is ready for dispatch but DHL haven't picked it up yet. As you have paid for a service you haven't received, I can offer you a full refund of your next day delivery costs. I'm really sorry for any inconvenience caused. Is there anything else I can help you with?
malissa at 19/10/2017 09:24
So your refunding me the shipping charges? Is this correct?
sophie at 19/10/2017 09:27
I've just double checked and I can see that you received free shipping, however I can offer a you 20% discount code by way of apology. I hope this helps.
malissa at 19/10/2017 09:29
OK ! Im confused. Are you refunding me the entire purchase ($204.00) ?
sophie at 19/10/2017 09:32
I'm not refunding you for the purchase - the purchase is still on its way to you. I am going to send over a 20% off discount code for future Missguided purchases.
malissa at 19/10/2017 09:33
The package hasent even been picked up yet. As you mentioned before. Please cancel this order and refund my money. I can see how it takes over a month for DHL to pick a package up. Not likely.
malissa at 19/10/2017 09:34
This is crazy and also its teh first and last time I will be ordering from Missguided.
sophie at 19/10/2017 09:36
Unfortunately, we’re unable to cancel the order. The order is currently on its way to the courier for you. I'm afraid that if you would like to return the order, you will have to wait for it to arrive and then post it back to us. I understand your frustration and I apologise for any inconvenience caused by this.
malissa at 19/10/2017 09:38
What a shame. Well I will definitely be returning the order. So Will i be receiving this order by next month? How long this time will I be waiting?
sophie at 19/10/2017 09:39
The order is on its way to the courier and you will be emailed your tracking info once the courier has picked it up - unfortunately, I cannot offer an estimated delivery date at this time. Here is a 20% off code for future purchases - CC_FM_CCIVBN546GJG_MG_GW
sophie at 19/10/2017 09:40
Is there anything else that I can help you with?
malissa at 19/10/2017 09:42
No Thats it.
malissa at 19/10/2017 09:42
You have ended the chat.”
“Unlike other online shopping websites, Miss Guided makes online shopping experience pleasant. They are very efficient in prompt delivery, and refunds are hassle free. Highly recommend”
“I like their selection of clothing. The problem is if you need to return anything you better bring a big wallet! I returned a small parcel today and it cost me 13.00 to ship it back. What a ripoff! I shop ASOS Company and their shipping and refund are free, plus I get 2 day shipping by UPS. Talk about a deal. If they don’t want to pay for the shipping cost hide it in the price of the clothing being ordered. Needless to say I think ASOS will be getting my business and not Missguided. Sorry guys!!”
“There is always new items on the site to choose from and ordering via the app makes life so much easier. Also there is always some kind of promotional offer on the app which I love and definitely encourages me to continue shopping there!”
“Terrible customer service. I ordered a bikini top three weeks before going on holiday. They sent a bikini bottom instead of the top. I contacted them and asked if they could send the top but they refused to do so before I send out the wrong item. Because I work during the week I was unable to go to the post office until the following Saturday. When I eventually posted that item back they still didn't send me the right item but made me wait up to a week for the order to be processed which is past the day I'm leaving for holiday. As a result I had to cancel the order and buy my bikini elsewhere. They made a mistake and refused to take responsibility for it. Never going to buy anything from them again.Agata”
“I ordered a swimming costume on the 25th for next day delivery. I got a tracking number from yodel, two days later there was still no delivery or tracking from yodel. The customer service was terrible..4 days later they have told me my item has run out of stock and it has been lost by yodel? So now I have no item and I have to wait 5 days for a refund!!!! Avoid missguided at all costs!”
“I placed an order of a shorts for £9 on the 26th/09/2017 at 17:33 pm and on the same date at 20:30 an email was sent to me stating that my order had been despatched and was given the tracking number for the courier (yodel).
Then today the 28/09/2017, have been sent an email stating that my order has run out of stock. Confusing thing, is why would an already despatched order run out of stock. I take it that the customer service communication involves lies .”