Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Phase Eight Reviews

4.3 Rating 7,105 Reviews
83 %
of reviewers recommend Phase Eight
Read Phase Eight Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I love this coat. Such a beautiful coat. Very versatile, warm and I love it.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“I ordered the dress in two sizes hoping it would be suitable for my son’s forthcoming wedding. Instead of the dresses I ordered I got two black and gold velvet ones and now the one I wanted is out of stock, very disappointing”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Jill. Thanks for getting in touch. We’re really sorry to hear you received the wrong dresses and that the one you wanted is now out of stock. This isn’t the experience we want for you. I can see you have had a refund but if we can help trying to source the item at all, please do reach out to us via live chat.
Posted 8 months ago
“Delivery and return/refund were quick no cimplaints about that.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Some great designs and an easy company to deal with.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Janette, Thanks for your feedback — glad to hear you’ve found some great designs and found us easy to deal with. If there’s anything else we can help with, please let us know.
Posted 8 months ago
“Fast sendings, good support. My favourite store and shop.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Phase eight have a wide variety of clothes to suit all tastes and sizes.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“A good range of occasion wear and a petite range. (Hooray!) Items are quickly but the packaging could be improved.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Will have to return dress.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi there, Thanks for your feedback—sorry to hear you’ll need to return the dress. If there’s anything we can assist with regarding the return, please let us know.
Posted 8 months ago
“I bought in sale so obviously pleased as they feel very comfortable and are good quality. I was hoping that instead of being cropped they would be normal on me as I find normal short whatever make tends to be too long now adays. These are great. Short side of normal on me.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Great choices, easy to use website”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Great products and service.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Beautiful dress and good quality”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Nice dress but wasn't for me. Returns need looking at though shouldn't take so long return was recieved by phase 8 on 4th January. Still havnt received refund.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Ailsa. We’re sorry to hear you’re waiting on your refund. If it has been more than 14 working days since the item was sent, please contact our returns team so we can locate your order and process the refund if it’s still outstanding.
Posted 8 months ago
“Great service, home delivery arrived with no issues”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“I'd write a review if I could but unfortunately I till have not received this order”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Patricia, Thank you so much for your feedback and for taking the time to share it. I’m really sorry that your delivery experience didn’t meet your expectations—I completely understand how frustrating this must have been. This isn’t the standard of service we aim to provide, and I’ve shared your feedback with the relevant team to help make improvements. I’ve reviewed your order and can confirm that the issue has now been resolved. We really appreciate your patience while we sorted this out. Thank you again, and please don’t hesitate to reach out if you need anything further. Warm regards,
Posted 8 months ago
“Excellent customer service, easy to navigate website dnd high quality products.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Returns process is extremely expensive and out of line with competitors. To return an item - which I needed to return because the colour was not the same as it appeared online - costs a minimum of €20 from Ireland. Competitors provide free or significantly cheaper returns using the same drop2shop service as Phase Eight.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi there, We’re sorry to hear about the expensive returns and understand how frustrating that is. Thank you for the feedback—we’ll pass your feedback to our returns team to review. If you’d like us to look into your specific order, please contact our returns team and we’ll do what we can to help.
Posted 8 months ago
“Dress did not look right on me”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Linda, Thanks for your feedback — we’re sorry the dress didn’t look right on you. If you’d like help choosing an alternative fit or style, or need assistance with a return, please let us know.
Posted 8 months ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Beautiful clothing easy ordering”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Phase Eight is rated 4.3 based on 7,105 reviews