Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Robinsons Reviews

4.2 Rating 1,943 Reviews
78 %
of reviewers recommend Robinsons
4.2
Based on 1,943 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 85%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.2 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Robinsons Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I have signed up the account. When i try to login it is unsuccessful. Reset password and no email notification send to me. Beside this, it would be good to have other brand like Tory Burch , etc. Wallets as well. Thank you!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there, thanks for the feedback. We understand that you had trouble signing in to your account. As per checking, your email address yukinori72@yahoo.com.sg is not linked to any Robinsons Account and this is the reason why you are not receiving any emails from us. Also, we would like to acknowledge your recommendations about new brands. We are working on it. For now, if you wish to create an account, please click here https://www.robinsons.com.sg/
Posted 3 years ago
Selection is very limited and there’s also a restocking charge if you return the item. It’s almost 2022 it shouldn’t be the case
Helpful Report
Posted 3 years ago
There is problem in choosing the sizes of almost everything. The button for sizes does not seem to work on Android phone most of the time. It is frustrating.
Helpful Report
Posted 3 years ago
The update on delivery status is not accurate particularly on the 3rd item. Was notified that it has been delivered when it was not. This caused frustration and unnecessary stress. It was delivered the day after.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. Please also be informed that if you order multiple products from multiple brands, you will receive the items separately in different packages and on different days due to their different delivery lead times & warehouse locations. We understand that this is not convenient to most of the customers but we are looking into improving our notifications. We apologise for any inconvenience. Thank you
Posted 3 years ago
Delivery time is good - within 3 days of ordering.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you so much for taking the time to leave us a review. Let us know how we can help you with your next purchase. Cheers, Ooi
Posted 3 years ago
I expected better quality products from Robinsons
Helpful Report
Posted 3 years ago
the products purchased came in bubble wrap to protect the items, however the items are in dusty state. suggesting that the merchandise are kept in very dusty area or are simply stored too long.
Helpful Report
Posted 3 years ago
We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.
Posted 3 years ago
Appalled at the old box used for these glasses. Besides they are not even sealed after unwrapping it. Feels a recycled stock being discarded. This was meant to be a gift. Disappointing.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Your Customer Service is excellent but some info in your website is misleading. It showed that my mattresses were delivered on 16/10/2021 but actual delivery was on 20/10/2021. The deliveryman for the speaker was not looking at the address properly. He wanted to leave the parcel at my neighbour's door when my door was wide open waiting for him.
Helpful Report
Posted 3 years ago
We are grateful that you took the time out to leave us a review. We apologise if we didn't meet your expectations. Rest assured that this will be passed to the dedicated team. Your feedback helps us to improve service for everyone. We will also work on our website regarding the delivery information. Thank you!
Posted 3 years ago
i ordered 6 items from Robinsons - the confirmation email did mention that the products come from different warehouse but i was surprised to see 4 deliveries with their own plastic & bubble wrappings. When i do my online orders, usually i try to order the items from the same shop so they can pack everything together (less plastic compare to ordering separately from different shops). With the current global climate change issues, having too many plastics are my main concerns & may affect my decision to shop @ Robinsons since seems all the items come directly from the suppliers (i thought they are centralised in Robinsons' own warehouse). Nevertheless, i will recommend my friends & family to try to shop @ Robinsons. Thank you.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Vicu, thanks for the review. Yes, you are correct if you order multiple products from multiple brands, you will receive the items separately in different packages and on different days due to their different delivery lead times & warehouse locations. Your feedback helps us to do better. Thank you for still recommending Robinsons to your friends and family. Looking forward to seeing you on your next purchase, Vicu. Take care!
Posted 3 years ago
While delivery was prompt, the wrong items were delivered.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Suggest your can carry Esprit clothes and watches and handbags. I have college and friends their favorite brand . Import from Korea or Hong Kong design clothes or accessories . Hopefully ur can considered my suggestion . Also provide more details in clothes size chart and material info , example Mango on line their clothes size chart is accurate base on input information so that can select the correct size . Thank you
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this and hope to resolve it promptly and accurately. We will also be uploading more products every day. We will also ensure to have size charts on each product. Thanks for the review, Shermein.
Posted 3 years ago
I received the 3 bedsheets. One item still missing. The blanket. Pls check and revert
Helpful Report
Posted 3 years ago
We are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve service for everyone. We will be looking into this and will send you an email. Thank you!
Posted 3 years ago
The 10.10 promotion was genuine and I enjoyed the online shopping. But shipping was rather irritating as I received numerous notifications. Apparently the items were shipped by different vendors directly, and they arrived at my door on different days. I must have received at least 10 email notifications for the 1 order via Robinsons online transaction.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Esther, thank you for the review and we are glad that you enjoyed the online shopping. I understand that you are a bit disappointed regarding the numerous notifications. The email notifications that you have received are just an update on your delivery status. We would like to continuously update you on the status of your order especially if you have ordered more than 1 item. Thank you for your patience regarding this matter. Thanks for your time. Cheers!
Posted 3 years ago
Too many sms on the delivery status. Should have all compiled together & deliver all at one time.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Casper, thank you for the review. We understand and we are sorry for the inconvenience if you have received a lot of SMS on the delivery status. This is just to update you on your order especially if you have ordered more than one item. In this case, if you order multiple products from multiple brands, you will receive the items separately in different packages and on different days due to their different delivery lead times & warehouse locations. Thanks for your patience and once again, thanks for the feedback.
Posted 3 years ago
Delivery is slow and updates of courier not clear.
Helpful Report
Posted 3 years ago
We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and improve how our delivery service works. Thanks for the feedback!
Posted 3 years ago
This is my first time buying online from Robinsons after the physical shop closure. The logistics need improvement. 1. I bought 3 items and being charged extra for delivery. It is much higher than the delivery fees of most eCommerce providers. I realised the reasons for higher fees later when the there are 3 separate deliveries. 2. 1 items was not delivered and not trackable, so i wrote in to Robinson's support. Good that there are response the next day and delivery is immediately being arranged. I believe the arrangement is missed out previously. 3. This short review was sent out to me despite the last item has not received by me. This request for review should come only after all items are delivered.
Helpful Report
Posted 3 years ago
I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. Please also be advised that the delivery fees are standard and it all applies to all customers. We will use the feedback to make us better in the future.
Posted 3 years ago
Good BUT not as expected
Helpful Report
Posted 3 years ago
I bought 3 items. Each delivered at different timing. For better experience, gather all 3 and delivered once is better.
Helpful Report
Posted 3 years ago
We apologize that our service did not satisfy your expectations, Melia. We would also like to inform you that if you order multiple products from multiple brands, you will receive the items separately in different packages and on different days due to their different delivery lead times & warehouse locations. I hope this helps. Once again, thank you for the feedback.
Posted 3 years ago
The separate delivery instructions were not obvious/communicated before confirming the order. One of the vendor messed up my order and delivered lesser items, and it took extra time to reach out to the help team. With no exact instruction received if the delivery will be send out by when.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there! thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. Please feel free to reach out to our live chat support team with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right if you give us another chance. For separate deliveries, If you order multiple products from multiple brands, you will receive the items separately in different packages and on different days due to their different delivery lead times & warehouse locations. We are working on adding this before customers can check out. We really apologise for the inconvenience that this has caused you. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future.
Posted 3 years ago
Robinsons is rated 4.2 based on 1,943 reviews