Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Roseland Furniture Reviews

4.5 Rating 22,942 Reviews
89 %
of reviewers recommend Roseland Furniture
4.5
Based on 22,942 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Roseland Furniture Reviews
Visit Website

Phone:

01872 672111

Email:

info@roselandfurniture.com

Location:

Lighterage Hill, Truro,,
Lighterage Hill, Truro,
Cornwall
TR1 2XR

Write Your review

Roseland Furniture 5 star review on 5th April 2026
Brett Wallace
Roseland Furniture 5 star review on 2nd December 2025
Alonso Cooper
Roseland Furniture 1 star review on 11th October 2025
Sandra Mc
Roseland Furniture 1 star review on 11th October 2025
Sandra Mc
Roseland Furniture 1 star review on 11th October 2025
Sandra Mc
Roseland Furniture 1 star review on 4th April 2025
Anonymous
Roseland Furniture 5 star review on 8th April 2024
Rosie
530
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
TV stand badly damaged. Collected damaged one 2 wks ago - still not delivered a replacement Would not recommend
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review. I can see that your replacement has been dispatched today. I am sorry for the delay in receiving your replacement. Kind regards Roseland Furniture
Posted 4 years ago
I really liked the bedroom furniture I ordered and received but sadly the chest of drawers was a different shade of white to the wardrobe and bedside table. I had to return the whole lot because I was unable to work with the customer services team to exchange it to my satisfaction. It's a shame as I am still without furniture for my spare bedroom and Roseland have lost money and future custom.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review. I am sorry to hear that you were not happy with the colour. I can see that we have collected the goods and issued you with a refund. I can see that we offered to exchange but unfortunately, due to the funds being withheld on paypal by yourself, we had to collect everything for a full refund instead. Best regards Roseland Furniture
Posted 4 years ago
I ordered a rattan bench on 16 Sep 2021. There was a 3 - 5 day delivery date but I had not received my order by 27th Sep so I telephoned and was told that someone would contact me by 30 Sep because the employee was away till Wednesday 29 Sep. So far (and it is now 4 October) I have heard nothing. I will not be buying from this firm again. I'M STILL WAITING FOR MY BENCH SO MOST OF THE REST OF THIS SURVEY IS IRRELEVANT.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review. I am really sorry to hear about the delay. The listing states 5-10 working days so I am sorry for the confusion with that. I can see that you spoke with a member of the customer service team yesterday who are chasing the suppliers up for you. Unfortunately, it may take 24 hours for them to come back do us. As soon as they provide us with an update then we will provide you more information in regards to the delivery date. Kind regards Roseland Furniture
Posted 4 years ago
I could see that one of the legs was different to the others when I took it out of the box, and sure enough it doesn't reach the ground. The thread doesn't work in the opposite corner leg, so the screw just stays loose and that leg wobbles. So I have a wobbly and uneven desk. Very disappointed.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Adam Farrar Thank you for your feedback, we will contact you via email. Please respond so we can communicate directly. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Still waiting for item to be delivered. Have requested an update on delivery but still waiting a response.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Lorna Dawson, We have contacted via email about this delivery. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Very disappointed, the dressing table was very badly damaged and even the delivery driver said it looked like it had been dropped from height. He collected it and signed for it as damaged because he didn’t want the courier company blamed for damage during transit. It should not have been released out for delivery in that state and is really unacceptable. We were offered a £50 refund if we kept it by Roseland, ridiculous for such a badly damaged piece of furniture. It was collected 5 days ago and we’re still waiting for a full refund.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review Elizabeth I am sorry to hear that the dressing table arrived damaged. I can see that we booked a courier to collect from you and that the collection took place 2 working days ago on 23rd September. Once the goods are received back into our warehouse, the full refund will be issued back to you. Kind regards Roseland Furniture
Posted 4 years ago
I ordered an item on 9th September and am still waiting for it to be delivered! I have had no contact regarding a delivery date either.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello hazel Bygate, We are sorry to hear that you have yet to receive your item. We will contact you via email about this matter. please respond so we can communicate directly. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Arrived cracked and glad to say a refund was agreed in principle. Not yet achieved collection, nor refund.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Wendy Olsen, We apologise your item arrived with an issue, this is not what we expect from our items and are disappointed the order did not meet expectations. We have contacted you via email on your collection. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Refunds and collections are like pulling teeth with this company. They use literally the worst delivery company I've ever encountered. They failed to collect my item 3 times and were unable to explain why and refused to offer any compensation for completely wasting my time. The products they sell are perfectly fine, however if you shop around I've seen similar items on wayfair that sell for a third of the price. The book case that I had to return was designed by someone who hates books as the shelves were too short to fit any actual books on it.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Sam Bryan We apologise for the delays in collection , we book these as soon as we are requested to . Couriers are then requested to collect asap. WE do expect them to collect at our request. We are sorry that you do not like your bookcase, we have several different options on bookcases, we are sorry you didn't like this one. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
I cancelled my furniture due to non delivery, three times I waited in due to the courier saying they were on their way, and three times no show. Then I get notification that it has been delivered and I signed for it!. To this day I still haven’t received my furniture!.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear David Weatherson, It was good to speak to you about your issues, I am pleased we came to a resolve. We do apologise for the delivery issues you had. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Was a huge fan after discovering you last year, even recommended you to my customers. Won't be doing that anymore and won't be ordering from you again, on my last order I was accused of lying and was told order would arrive every day of 1 week until the Saturday when told was lost and I cancelled order. I haven't yet received a response to my complaint email either, but don't expect to now. Customer service is my bug bear, if you want customers you need to look after them.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Liz King, Thank you for your feedback. We apologise that the delivery was not up to expectations. It was not our intension to make you feel in anyway bad. We can only go by the information we are given. We did contact you on this delivery and explained that we, as well as yourself had been misinformed by the courier on the dates and times. this was looked into extensively and we emailed you with the results. unfortunately the results from the courier did not have the best outcome and we refunded you for your item. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
The one star is solely based on the state of the product. The staff would have received 5 stars. Regrettably the corner TV unit was badly damaged, however Roseland acted immediately and offered us a full refund or a replacement. A replacement was our choice.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello , Thank you for your feedback, we are pleased we were able to sort out any issues you were having. We do hope we can be of service in the future. Kind regards
Posted 4 years ago
It was delivered in to my garden with no advance notice from the courier service. They did not tell me it was out for delivery or that it had been delivered. It sat in my garden for a night before it was seen by my neighbour as I was away. Once home I unpacked the item and it was damaged in several places. When I contacted Roseland they asked me to look for the quality control label so they could see who had checked it before shipped, no label, no one had checked it. Returning it was a headache and I had to chase to get it collected while it took up space in my living room. A poor quality product and the customer service was no better. I would not recommend.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Peta Taylor We are sorry that the delivery did not meet your expectations. We will contact yo via email on this matter with the relevant information . Kind regards
Posted 4 years ago
Goods arrived damaged and I was told to repack them for collection and return. I chose to accept a very poor monetary refund of £75 and kept the damaged item. I will not be ordering anything more from Roseland furniture.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Jenny Meads We are sorry that we did not meet expectations. I can see that we offered all options to you and you chose to take the partial refund on the item. We are always happy to help resolve issues for our customers, I am sorry if these options did not meet your expectations from us. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Sill have not received item
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Paul Dawson, We have checked this delivery for you and the courier have contacted you regarding your delivery. This would have been via email . Please do respond to them so they can confirm with you. We are sure once confirmed your delivery will be as scheduled. We will confirm the message to you via email. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Very difficult to write a review when I am STILL waiting on my delivery . I know the furniture will be nice but absolutely disgusted at length of time and the rubbish courier company they use. Lack of communication and no one ever responding with a solution . I won't be buying from Roseland again due yo the courier service they use.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Claire Reid Thank you for your comments, we can see that the courier have contacted you on the 16th regards your delivery. We have emailed you with the information . Please do respond to the courier to confirm delivery . Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Not delivered yet
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello Robert Blundell, The delivery company have your item and will contact you shortly to arrange this with you. We contacted you recently via email with regards to this. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Unable to give a review at the moment as goods not yet received
Helpful Report
Posted 4 years ago
Dear Lesley We have looked into your delivery and the courier have contacted you with a delivery day. We will contact you shortly about this. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Still to receive my Oak Dresser despite having chased the courier company twice by email. So unable to rate the piece of furniture as I haven't seen it yet. Very disappointed still to be waiting for delivery.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello, We have contacted you via email with regards to your delivery. The courier will be contacting you very soon to arrange this with you. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
I would love to review this furniture as I was so excited when purchasing however I still have but received it or had any contact for delivery despite numerous emails….
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hello, The items on your order are delivered via a 2 man service which takes up to 14 days to deliver from dispatch. The courier has your items and they will be contacting you shortly to arrange your delivery with you. Kind regards Roseland
Posted 4 years ago
Roseland Furniture is rated 4.5 based on 22,942 reviews