Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Fitness Reviews

4.5 Rating 30,579 Reviews
86 %
of reviewers recommend Titan Fitness
4.5
Based on 30,579 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Fitness Reviews
Visit Website

Phone:

888-410-1503

Email:

info@titan.fitness

Write Your review

Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Sean D
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Bryan D
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Pat M
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Michael S
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
Craig H
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
David M
Titan Fitness 5 star review on 15th December 2025
Michael G
1545
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Love your quality products. But products were delivered opened and damaged. Filed a claim, still waiting on a response.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. Since you purchased the Route Protection Package, kindly file a claim on their website: https://claims.route.com. Click on Contact Support and click on File a Claim. Route’s expert support team will help ensure your order gets replaced or refunded as preferred. Claims will be reviewed for approval within 1-2 business days from filing. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
I sent a request in for a return label and have yet to receive one. The quality of the 45-degree hip extension equipment is not meant to hold heavy individuals as it bends under pressure. Only purchase this if you are a smaller and lighter indivudal.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. Upon checking, we have not received your return request. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. Here's the link to our return policy for your reference, https://www.titan.fitness/return-policy.html. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Missing Parts, Defective pieces. Still waiting on Titan to respond after spending $800.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
had a issue with the product and titan sent me a new one at no cost! great service.
Helpful Report
Posted 1 year ago
The cambered bar looks great! I cannot wait to experiment with it.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ordering was easy, delivery was quick.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Delivery unsatisfactory .Barbell was unwrapped and marked up per photo Delivery person didn't ring or knock on door just left on the driveway open.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item was unwrapped upon delivery. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. If there are any severe damages to the item that affect its functionality, feel free to reach out. You may contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
Item was delivered quickly and was as advertised
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great product
Helpful Report
Posted 1 year ago
Better than expected. Awesome quality and fast shipping
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great service Great products Great Prices
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ordered some bumper plates for our home gym. I’m happy with the quality of the plates, especially considering their price point. Timely delivery as well.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Love the product, but assembly instructions were terrible.
Helpful Report
Posted 1 year ago
The 75 pound dumbbells are excellent quality and I am very pleased. Buy the delivery insurance as my first delivery arrived damaged but I was able to get replacements for free.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Quality products at a good price
Helpful Report
Posted 1 year ago
Very good product. Great deal!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great piece of equipment, very happy with jow it came and how easy it was to assemble
Helpful Report
Posted 1 year ago
titan great product for great price.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Bar is what I expected and came packaged very nicely.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Solid piece of equipment. Price vs Value=best out there. Free shipping is a major benefit. Most charge and you basically lose any money saved there.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Titan Fitness is rated 4.5 based on 30,579 reviews