Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Fitness Reviews

4.5 Rating 30,581 Reviews
86 %
of reviewers recommend Titan Fitness
4.5
Based on 30,581 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Fitness Reviews
Visit Website

Phone:

888-410-1503

Email:

info@titan.fitness

Write Your review

Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Sean D
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Bryan D
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Pat M
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Michael S
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
Craig H
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
David M
Titan Fitness 5 star review on 15th December 2025
Michael G
1545
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
My product was not as expected and defective. I have bought from titan several times in the past( ssb, Swiss bar, leg ext/curl machine etc) and have had no issues. But the return of this product apparently requires video and days/weeks of review to ensure I actually did receive a faulty product? Not the best customer service in my opinion
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern and processed the return for you. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
I wrote you an email re experience Poor website for payment ( hit my cc 4 times ) Called Titan by phone customer service people were confused Have them place an order by phone Got the address wrong so called back to deliver to correct one - son ended up getting 2 And we would like to send one back How hard is this ???
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if you received both the original and replacement order. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern and processed the return for you. Feel free to contact us at info@titanbrands.com if you need any more help.
Posted 1 year ago
The item I ordered arrived with both shipping damage and manufacturing issues. When I tried to resolve the issue, I got a runaround. I attempted to resolve the issue again another day, and was placed on hold for three hours, until the busness day concluded along with my phone call. The first and last time I will purchase anything from Titan Fitness and I recommend to anyone considering making a purchase from them to find another manufacturer that will actually stand behind their products.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. Since you purchased the Route Protection Package, kindly file a claim on their website: https://claims.route.com. Click on Contact Support and click on File a Claim. Route’s expert support team will help ensure your order gets replaced or refunded as preferred. Claims will be reviewed for approval within 1-2 business days from filing. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Fast service and my equipment arrived in a short period of time. Great customer service and very professional and punctual.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Titan Fitness is a great company to deal with.
Helpful Report
Posted 1 year ago
The wrist roller is great. Does what it is designed to do. The reason for the low rating is in the description it says that the handle portion is knurled. This is the reason why I bought the wrist roller, thinking the handle was knurled. To my surprise when I opened the package the handle has a foam layer on it. If you want a wrist roller with a knurled handle I suggest purchasing one from grip genie.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. Here's the link to our return policy for your reference, https://www.titan.fitness/return-policy.html. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
I have enjoyed my bench so far. It was fairly easy to put it together. It’s sturdy for what we need it for as beginners
Helpful Report
Posted 1 year ago
Solid equipment, clear instructions for assembly. Send more stickers
Helpful Report
Posted 1 year ago
Our order was shipped (free shipping) very quickly! Everything arrived in good shape. We haven't had a chance to use all of the products yet, but everything we have used has been great!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Overall, Titan provides good products and fast shipping with good communication via email.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Website was easy to navigate and the descriptions and measurements were very helpful in making my choice
Helpful Report
Posted 1 year ago
My wife is a power lifting competitor and strength training is a key part of my golf fitness program. The Titan rack and accessories are an integral part of both of our training programs.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Top quality and beauty! Excited to begin setting up my home gym
Helpful Report
Posted 1 year ago
I LOVE THIS FUNCTIONAL TRAINER!!! It performs well above it's price point!! Outstanding quality and engineering! I needed a functional trainer that I could place upstairs, in what isn't our forever home (I may have to move this)... equals I didn't choose a Pin Loaded Dual Stack Machine from Titan/REP/Rogue Fitness because, I didn't want 1000 pounds+ in a concentrated area above our livingroom, that I might have to unassemble/pack/reassemble and move to another location!!!. I ordered and received the Titan Fitness Plate Loaded Functional Trainer. Packaging was good. Instuctions were good between the online Owners manual and Video, other than the cable routing and assembly... I had to take a look at some other owners Youtube Videos to make sure I had it right. I am a 64 year old Carpenter and a Mechanic, so if I had to do that, I am sure some Gen Z'ers would be clueless!!! I think you guys should post that video yourself!!! Other than that one negative, SPOT ON!!!
Helpful Report
Posted 1 year ago
With regards to Titan Fitness' Customer Service practices & proceedures ... Farming out your customer service to an overseas company will certainly drive your customers back to Rogue Fitness, REP Fitness, Fringe Sport, Prime, ect ... & every other fitness company that has customer reps in & from the USA, to speak with it's customers & address their concerns ... When a customer service situation does come up, saving a little money on a product with Titan does not make up for lousy treatment of your customers from an overseas operation ................................... Nor do we / most want to wait on a "Call Back" to speak to someone .....
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi. We apologize for any inconvenience you have experienced. Your feedback is important to us, and we are continually working to improve our customer service. Upon checking, one of our escalation support team members has already reached out to you to address your concerns. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to resolve the issue. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Love Titan. Great value minded company.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Excellent product, delivered right away. Very pleased.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great product. Fast free shipping. Would order from this company again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great quality product and fast shipping!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Overall, very good purchasing and delivery experience. Only missing one rubber bumper which I can replicate. The machine parts and fasteners were all pristine. The set up took a while and the online instructions were not exactly matched up to the part numbers in the kit. I'm all about paperless, but would have opted for some included printed instructions (printed them out anyway). The performance of the machine is excellent - a bit low to get into, would have made the catch bar 2" longer or adjustable for the 6' plus customers. This machine will likely outlast me.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Titan Fitness is rated 4.5 based on 30,581 reviews