Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Fitness Reviews

4.5 Rating 30,601 Reviews
86 %
of reviewers recommend Titan Fitness
4.5
Based on 30,601 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Fitness Reviews
Visit Website

Phone:

888-410-1503

Email:

info@titan.fitness

Write Your review

Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Sean D
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Bryan D
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Pat M
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Michael S
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
Craig H
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
David M
Titan Fitness 5 star review on 15th December 2025
Michael G
1545
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Quick shipping. Item as described. Would recommend.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I had a great experience
Helpful Report
Posted 1 year ago
The easy load hex bar works as described. However, There is a lot to be desired in their packaging. I received my first bar about a week after ordering the unit arrived with the outside box smashed and it had holes. Upon unboxing, the six aggressively knurled handles were loose inside the box. This allowed them to scuff, scratch and gouge the paint and main portion of the bar. Upon assembly, there are four separate triangle plates that hold the handles to the bar. All four plates were missing a screw hole. I contacted customer service, they were extremely helpful and sent out to replacement bar. When that bar arrived, the packaging was in pristine condition, but once again on the inside, the six neural handles had caused quite a bit of damage. It appears each of the handles has their own bubble wrapped plastic sleeve that they are inserted into, but the sleeve is not sealed so they just fell out and caused all the damage. Overall, the bar does work as described, and customer service was quick to respond.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Buyer beware. Initially only 3 of my 4 boxes arrived. After reach out to customer service, the 4th arrived the next week. The box was falling apart when it was delivered. Once I opened it and started to assemble the equipment, I realized one of the parts was drilled incorrectly. I reached back out to customer service, providing pictures, and was told they needed to send me to a different customer service department. 3 days later a new customer service person claimed he was looking into it. It’s been over a week, I’ve reached back out, and can’t get them to respond. Meanwhile I’m stuck with a useless piece of metal taking up space. Awful experience and awful customer service. Buy from a different company unless you’re in the market for an expensive paper weight.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with our customer service manager who assisted you with your concern and processed a replacement for you. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
Order came quickly, easy to put together and very sturdy.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great quality and very sturdy equipment as expected. We will continue to purchase our home gym needs from Titan fitness because of their competitive prices, quality equipment, and excellent customer service.
Helpful Report
Posted 1 year ago
The power rack I ordered is awesome. Very sturdy and sleek. I would highly recommend, the best option for the price.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Excellent product and service!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Normally very pleased with Titan Fitness Equipment. Our shipping encountered many issues and did not arrive until 5 days after your order tracking said it had been delivered, meaning I could not get support in that avenue. Additionally our package was clearly packaged haphazardly, consisting of 3 or 4 different carboard boxes broken down and then loosely taped together which led to our brand new deadlift platform being scratched and damaged in transport.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
Good, heavy duty equipment, everything went together easily.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Very nice, very good
Helpful Report
Posted 1 year ago
Quality Gym level equipment worth the money!!
Helpful Report
Posted 1 year ago
purchased the Nemesis Functional trainer. I have always been happy with Titans equipment and speedy shippy but this order was different. The crate came in severly damaged and it was clear that it had water damage for a long period of time. When I opened the crate there was black mold and much of the cardboard packaging was destroyed. Additionally the product was damaged and many parts were covered in rust. I would not recommend buying the Nemesis functional trainer and if you do make sure to have route protection as I did.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. Since you purchased the Route Protection Package, kindly file a claim on their website: https://claims.route.com. Click on Contact Support and click on File a Claim. Route’s expert support team will help ensure your order gets replaced or refunded as preferred. Claims will be reviewed for approval within 1-2 business days from filing. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
Love it. Well made. Tricep exercise is a little hard to set up, but in all, I love it
Helpful Report
Posted 1 year ago
Most of the weights came very fast. I'm excited to get the rest of them to add to my home gym
Helpful Report
Posted 1 year ago
This thing is an absolute tank. Amazing product at a great price. No doubt this thing is up to the challenge of handling the weight it’s rated for! Don’t think twice about this squat rack. It’s tall enough for me to set up up for shoulder presses as well and I am 5’ 10”. Love the spacing of the holes in the lower position
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ordered fixed barbells and rack. Barbells came in quick and appear nice. The rack in the other hand had to be shipped twice. The first time the shipping company sent it back and I received an email 2 weeks later saying they would send me a replacement. Took about 2 more weeks and finally received rack. It was severely damaged and was shipped in about 3/4 of a cardboard box and the rest wrapped in packing tape. Titan would not take it as a return even though I never opened it or even moved it off my porch. Very poor customer service and they do not care about the consumer
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, we sincerely apologize for your experience with us. I will be more than happy to look into your concern so we can make it right for you. Unfortunately, I am unable to locate your order details due to having limited information. Please reach out to us at info@titanbrands.com so we can assist you further.
Posted 1 year ago
First time purchaser of a Titan Fitness product. I would recommend Titan Fitness to a friend.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Sturdy and strong! Easy to install. Giving 3 stars because one of the openings for the bar was rough cut and unfortunately scratched the bar during installation.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi. Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our product sturdy and strong, and that installation was easy overall. We apologize for the inconvenience caused by the rough-cut opening, which scratched the bar during installation. Your feedback is valuable to us, and we will take this into consideration for future improvements. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
First time user. Excellent quality products at lower cost than competitors, exemplary customer care, ships fast. Love it
Helpful Report
Posted 1 year ago
Titan Fitness is rated 4.5 based on 30,601 reviews