Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Fitness Reviews

4.5 Rating 30,603 Reviews
86 %
of reviewers recommend Titan Fitness
4.5
Based on 30,603 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Fitness Reviews
Visit Website

Phone:

888-410-1503

Email:

info@titan.fitness

Write Your review

Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Sean D
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Bryan D
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Pat M
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Michael S
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
Craig H
Titan Fitness 5 star review on 17th December 2025
David M
Titan Fitness 5 star review on 15th December 2025
Michael G
1545
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I purchased the cable fly machine for use with Olympic plates. The shipping was fast and the machine arrived as described. It is a quality machine, sturdy, a I am very satisfied with my purchase.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Everything came in super fast and well packaged! We got our home gym set up immediately. The instructions aren't super helpful but you can figure it out pretty quickly.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great service. Fast shipping for a low price. Great piece of equipment.
Helpful Report
Posted 1 year ago
We ordered plyo boxes and medicine balls. Great quality! Great price! Delivered quickly! We will definitely use Titan Fitness for our needs in the future.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Shipping was very fast, product was in good shape, very pleased with the service 👍🏽
Helpful Report
Posted 1 year ago
FAST shipping, customer service is equally as quick and efficient. Yeah the products are also all great quality that is sure to bring compliments.
Helpful Report
Posted 1 year ago
We love it! Perfect for our home and easy to put together!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Order arrived extremely fast. Everything was high quality and as expected. Definitely enjoyed my experience ordering from Titan.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Big fan. Much sturdier than it looks the photos. A little wobble in the incline position, but it moves and settles and that it. I recommend. Great price.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dip stand arrived in 4 days. Easy to put together. I’m 5’7, 175lbs and this stand is well balanced and sturdy.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Unfortunately, I regret ordering from Titan. I have been unimpressed with their customer service and support of their products. My initial items were promptly shipped, yet one was damaged in the process. I called multiple times, only to be told they were working on it. About a week after the item was damaged, I received an email that they were sending a new one, which arrived the following week. You cannot speak with anyone who actually knows about the product and how it is used. I ordered safety straps based on their website information. They are very long, yet once again after multiple calls and emails, I was told that they are correct and provided an explanation that does not make sense to me. When I asked for a refund, I was told I need the original packaging, I have to pay the return shipping and they will charge a 20% fee. This is not a good way to treat your customer. I will say that the items I ordered, besides the straps, are nice and a good value. My advice, be aware of what you are buying and do not expect any type of service from this company after your purchase.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. Kindly reply to the email sent asking for a photo of the item along with the packaging to proceed with the return request. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
Great price, fast shipping, love it.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ordered a heavy bag. Arrived quickly and was packaged well. Quality seems good.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great product easy to assemble
Helpful Report
Posted 1 year ago
The folding rack came in a box that was poorly packaged. The packaging on the inside was torn and messy and all of the hardware was loose in the box. Several scratches on the product.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the packaging of the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. If there are any severe damages to the item that affect its functionality, feel free to reach out. You may contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
Fast delivery. Easy to put together. Well built equipment. My favorite part is that the equipment was delivered in boxes that look like coffins just reminding you that you’re about to kill leg day forever
Helpful Report
Posted 1 year ago
I've had a very poor experience with Titan. I ordered a few different things, one item came damaged with paint chipped away. The main item I had ordered is the X-3 series rack. The item was shipped in 4 different packages with 4 different tracking numbers. Only 3/4 of my rack arrived. The 4th is now missing, after calling both FedEx and Titan, neither want to accept responsibility. Titan said they will send the replacements, but have to wait until they receive their missing product back. I'm heading into 3 weeks before I receive my product and Titan has offered nothing to remedy the situation. For the time being I have a metal scrapyard in my garage. From what I actually received that is functional the quality is good and the items were sent out quickly from the time I ordered.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello. Please accept our sincere apologies if your package was lost in transit by our partner courier. Unfortunately, we have little control over these issues, and our couriers do their best to deliver our packages on schedule. I checked your account and found that you had already spoken with one of our customer support specialists who assisted you with your concern and processed the replacement for you. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 1 year ago
Great products, fast shipping, packaging has improved protecting products. One small hiccup, I only received 8 nut and bolts with washers for the set up and needed 12 sets.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Products are quality made and competitively priced
Helpful Report
Posted 1 year ago
High quality, easy to assemble. Loving not needing to deal with the hustle and bustle of public gyms. Well worth the money!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Titan Fitness is rated 4.5 based on 30,603 reviews