Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Tower Reviews

4.1 Rating 5,882 Reviews
79 %
of reviewers recommend Tower
4.1
Based on 5,882 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 72%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 80%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Over A Week
Customer Service
3 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Read Tower Reviews
Visit Website

Phone:

0333 220 6066

Email:

customerservice@towerhousewares.co.uk

Write Your review

“I bought the T12704 digital hot air fryer and it stopped working after 3 uses. I took it back to Argos and exchanged it for one the same. That one didn't even turn on. Both times I had prepared food to go in it which I had to throw away. Both times I had to walk into town carrying the heavy box (and back once). As I am a pensioner I didn't appreciate the hassle of that. I won't be buying this brand ever again.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“My wife recently bought a 28cm saute pan. All was well, but washing it with a small bolt protruding underneath the lid handle is a bit dangerous. Also, water collects underneath the handle which can be cleaned if it is disassembled. Water also collected under the metal rim on the lid, which can't be cleaned. Very unhygienic. So she binned it.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I would give this company no stars I purchased the tower bottega elecrtic kettle rose gold and white , long delivery when arrived didn’t even work rose gold dial tarnished black. Cracked black edging around the switch to boil. Absolutely appauling. Poor quality control how can the item be sent with no checks that it even worked let alone atrocious faults on the exterior , very expensive poor poor quality attractive looking but finishing is disgraceful Awaiting a full refund and response from this company”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“You buy Tower you buy s**t, they let you extend the warranty free of charge then won’t replace goods when they break because you don’t have original receipt from 18 months ago”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Bought 200gbp worth of tower cookware to match as were moving into new house . On opening packaging 2 months after purchase one of the canisters ( tea coffee sugar ) had a curved bottom so wont sit straight/flat . We had moved away from place of purchase so emailed Tower , 3 yes 3 weeks later had a reply telling us to take them back to where we had bought them . Not practical ,replied asking please send just one replacement canister . Reply from Tower " no we cant do that " I replied not practical reply was " we cant help ". We are left with a wobbly sugar canister that the purveyors will not replace even though it is faulty. The moral , we and our family and friends will never buy a Tower product again , we will tell people how absolutely awful Tower are at customer care .”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Product still in the box. I've been unable to register the guarantee. And the company is not responding. Best to take the product back to the shop untouched for a refund.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“bought air fryer price was good i am pleased with it and would advise people to buy this product easy to use and to clean”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“LED Colour changing kettle. Colours don't look like the illustrations. Lid open button is under the handle in a ridiculous position so that it opens when full of boiling water, when you pick it up. Customer services are much more interested in keeping their £3.95 return fee than being interested in any constructive criticism of the product.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave us a review. We can assure you that upon contact with our support team your comments were taken on board. We value our customer feedback good or bad as this allows us to continuously better our products and service. We hope you continue to be a valued customer and we wish you all the best. Kind regards, Tower Customer Care.
Posted 7 years ago
“Very poor customer service. Attempts to get faulty kettle attended to under guarantee led nowhere. Phone call not answered. Online contact ignored.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Have been trying to contact customer support since 9am cannot get through”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“24cm Sealing Ring dispatched on 23rd January has not as yet arrived so cannot give a rating.Order No 12749”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Tower couldn’t even get my complaint correct my complaint was about the base warping not the non stick surface which was damaged due to the warped base not fitting correctly on my induction hob.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Don’t be reassured with ten year guarantee, tower make excuses and don’t honour it.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi, We are very sorry to hear to hear of your disappointment. We uphold the warranty if the reported problem is found to be the result of a manufacturing defect however, is was evident in the images you have provided to our support team that the failure of the non-stick coating on your pans was due to wear and tear and not a manufacturing defect. We appreciate that this is not the outcome you were hoping for and to this we sincerely apologise. Tower Customer Care.
Posted 7 years ago
“Would not recommend Tower products to anyone,as soon as you have a problem and contact Customer Services you are told that it is a retailers problem not towers,could not have been more unhelpful if they tried.My advice to anyone considering purchasing any Tower product d'ont shop elsewhere.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Toaster split on side a few weeks after purchase. Tower refuse to accept any liability saying that we must have caused the damage or that it was damaged in transit. It wasn't. Pretty nasty cheap plastic on the product anyway. Buy elsewhere.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning, Further to your recent correspondence with our support team via email, we are sorry to hear of your dismay relating to your toaster. As stated to you via email, the offer still stands for us to arrange for the toaster to come back to us for Quality Assurance testing should you wish to do so. Kind regards, Tower Customer Care.
Posted 8 years ago
“I ordered a blender and a toaster online on the 5th June and was sent a mail it would arrive on the 11th June. Since then each day I receive a text message that my parcel is with my local delivery and delivery will be attempted but yet I have not received my parcel. I called customer service and it seems no one wants to do something about it. I am in need of my parcel now.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Hi, Please can you email us at customerservice@towerhousewares.co.uk quoting your order ID and we will investigate this for you. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience. -Tower Housewares
Posted 8 years ago
“I agree with M’s review from 7 months ago. I’ve just registered my new Tower toaster online for the three year guarantee. I’m not comfortable giving out my personal details, gender, date of birth, phone number etc, I don’t have a problem with an email address. Why do you need this information, are you going to send me a birthday gift or something? It’s ridiculous. Today I registered a purchase with Karcher, they didn’t ask for such detailed personal information, just name address and email address.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning, Thank you for your recent review, please be assured that we have taken on board your comments and they have been passed to our marketing team. Kind regards, Tower Customer Care.
Posted 8 years ago
“handle keeps coming loose on frying pan got an exchange on sat for the first one i bought and now the new one has a loose handle”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Mr White, We are very sorry to read of the problems you have experienced with your frying pan. Could you possibly send some images of the pan you have to our customer support team ? You can email them to customerservice@towerhousewares.co.uk. Kind regards, Tower Customer Support
Posted 8 years ago
“I purchased a blender with grinder which caused a terrible injury to my face and eyes. While blending the soup the lid exploded in the air and the soup has burnt my eyes and face. I had to go to the hospital and they diagnosed me with the scarring to the right eye. I also sustained burns to my face which have taken weeks to heal. I contacted the Tower Housewares and they assured me that my claim would be taken seriuosly and that I would receive the outcome of the QA testing in 30 days. This has never materialised. I had to chase them several times and I am still waiting for the outcome. I am very disappointed with the way my complaint has been handled and would not buy their products ever again as they are not safe.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning, We are very sorry to read of the problems you have been experiencing. Please be assured that this matter is being taken very seriously and has been escalated for your Izabella, our manager will be in touch with you. Kind regards, Tower Customer Care.
Posted 8 years ago
“I bought an a tower air fryer a couple of months ago and the handle on the fry basket was dropped and damaged. I rang Tower willing to pay for a new one and to my amazement they did not have any, could not supply me with one you cannot find any spare parts online anywhere. I would not recommend any one to buy their products go for a bigger branded one so that if anything does happen you can find spares and get it repaired.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Good Morning Jane, We are sorry to read of your experience, please be assured that a member of our support team has responded to your email. Kind regards, Tower Customer Care.
Posted 8 years ago
Tower is rated 4.1 based on 5,882 reviews