Waking Herbs Reviews

4.78 Rating 2,665 Reviews
95 %
of reviewers recommend Waking Herbs
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Customer Service
4.84 out of 5
Read Waking Herbs Reviews
Visit Website

Phone:

+3123 7370 777

Email:

admin@wakingherbs.com

Location:

Nieuweweg 5a

Write Your review

Tell us how Waking Herbs made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Waking Herbs 5 star review on 3rd March 2021
Anónimo
Waking Herbs 5 star review on 24th February 2021
William Crowell
Waking Herbs 5 star review on 15th February 2021
Desiree François
Waking Herbs 5 star review on 29th January 2021
Claus Van der Eng
Waking Herbs 5 star review on 4th January 2021
Kornelia Janetka
Waking Herbs 5 star review on 31st December 2020
vincent MYSLAJEK
Waking Herbs 5 star review on 30th December 2020
Anonym
5
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Didn’t tell me shipping was gonna be $40 and theirs no way to cancel an order
Posted 8 months ago
I dont want to give a bad review, but I haven't received my order. My "shipment confirmation" was on April 28th, a month ago today and I cant even track it because I chose the free shipping method.
Posted 9 months ago
Hi there, we have been in touch already through email, and I trust we can find a solution for your missing order :)

The Waking Herbs team
Posted 8 months ago
Order placed on April 7 2020 has not arrive, even though it was supposedly sent after it was discovered that I had in fact paid for it. This is May 24 and still has not arrived even after it was verified to have been paid for. This will probably not be posted, not a surprise if it does not.
Posted 9 months ago
Hi there, sorry to hear your order has not arrived yet in these turbulent covid19 times. We have chosen to use reviews.io because they post ALL reviews :)
I will contact you in private to look at how we can solve this issue with you, rest assured, we value happy customers!

Waking Herbs team
Posted 9 months ago
I have NOT received my purchase yet!!!!! Ordered March 23,2020.
Posted 9 months ago
Hi Amelia, Sorry to hear you not received your order yet, we will contact you in private to look at how we can solve this situation.

Waking Herbs team
Posted 9 months ago
Never received 2 shipments, spent over $100 on products and shipping. Will never use again, total waste of 3 months of my life. This may be a scam, don't waste your money or your time.
Posted 10 months ago
Hi Patricia,
Sorry to read you haven't received your orders. I will contact you in private to discuss how we can solve this situation.

Dhara, Waking Herbs team
Posted 10 months ago
Never received product
Posted 11 months ago
Hi, we are sorry to hear you haven't received your order. I will contact you in private to look at how to solve this :)

The Waking Herbs team
Posted 10 months ago
Did not receive item. It has been several months since I ordered. DO NOT BUY THROUGH HERE.
Posted 1 year ago
Never received my order
Posted 1 year ago
Hi Paul, we are always ready to help with missing orders :) I see you have not contactes us about this one, so we will do that today.

The Waking Herbs team
Posted 1 year ago
It's been two months since i placed my order and I still have not received said order.
Posted 1 year ago
Hi, Sorry to hear you haven't received your order yet, I will contact you in private to solve this matter!
Posted 1 year ago
I had ordered a product some time ago and it never arrived nor was I able to get a refund.
Posted 1 year ago
Hi Robert, we have emailed you on the fact that your order has returned to the warehouse but we have not heard from you, I will contact you in private to look at solving this matter.
Posted 1 year ago
Don't expect to get your order without cashing out an extra $35 for DHL Shipping i was told. No tracking # on free shipping so who knows if they are even shipping anything before asking for more $$$. Very unpleasant experience. Plenty of other vendors out there to try!
Posted 1 year ago
Never arrived
Posted 1 year ago
I will contact you in private to look at solutions for this issue. Don't worry, we'll solve this with you!
Dhara, the Waking Herbs team
Posted 1 year ago
Never received my item.
Posted 1 year ago
Sorry to hear you have not received your order. I will contact you in private to look at solutions with you.
Dhara, the Waking Herbs team
Posted 1 year ago
My package never came
Posted 1 year ago
Hi Michael, sorry to hear you haven't received your order. I will contact you in private to look at solutions.
Blessing, Dhara
Waking Herbs team
Posted 1 year ago
they took forever to get back to me and i ended up never receiving the package.
Posted 1 year ago
Hi there. We were having a conversation by email about this situation and you can be sure we will solve this with you.
Posted 1 year ago
I'm really sorry to have to give you guys a 2. But I have to die to the fact that my package never arrived it's almost been 2 months since I ordered my package and still nothing. I appreciate that you resent my previous order since it was lost but even the second order with tracking hasn't arrived. Is there any other way for you guys to send the packages besides the usps I would gladly give you guys a 5 star as soon as my package arrives
Posted 1 year ago
Hi Denny. I am sorry you haven't received your orders. Every now and then this can happen and we always look for solutions. I will contact you in private.
Blessing,
Dhara, the Waking Herbs team
Posted 1 year ago
I purchased there 10x harmala extract. It was terrible. They could have send dirt in a bag and it would have been the same
Posted 1 year ago
Hello, a few months ago i purchase mimosa hostilis root bark and i was sent mimosa hostilis root bark powder so no im not happy. I wanted what i paid for. Dont have the time or money to return this internationally and im sure you knew this when you sent me the wrong item.
Posted 1 year ago
Hi Mark, I'm sorry you feel that way. Yes we ship from The Netherlands but we sure do not do this so you won't return... I will contact you in private to find a solution.
Blessing,
Dhara from the Waking Herbs team
Posted 1 year ago
I didn't receive the purchase
Posted 1 year ago
Dear customer. You are very welcome to finding a solution for this issue. I will contact you in private.
Dhara, the Waking Herbs team
Posted 1 year ago
all of your root bark i've purchased smells bad.
Posted 1 year ago
Dear Michael, I am surprised to hear this. We value your feedback and we will contact you in private to discuss this situation.
Posted 1 year ago
Waking Herbs is rated 4.78 based on 2,665 reviews