Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

WeRchristmas Reviews

4.2 Rating 2,682 Reviews
79 %
of reviewers recommend WeRchristmas
Visit Website

Email:

Support@werchristmas.co.uk

Location:

BAY 4 RAILEX WORKS CROSSENS WAY,
Southport
Sefton
PR9 9LY

Write Your review

“Never received asked for help but never got any but still no refund either”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Can not review 3ft potted pre lit christmas tree as yet it has not arrived Also cannot review christmas tree topper as it has arrived however it gas no tree to be placed on as yet”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“I have no idea what this tree looks like. I ordered it on 19th November and today is 27th November so far it has not arrived! I've had a plethora of emails from EVRI, personally I think they have lost my order I emailed werchristmas customer service have not received a reply yet!”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Still haven’t received item”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“I still haven’t received it! Payed £10 for delivery. Absolutely ridiculous”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Wreath arrived in good time, but unfortunately unusable because there was no lead contained in the parcel - just a wreath and an adaptor. In addition there was no paperwork enclosed to advise if you wished to return item. I have contacted Werchristmas by email on 3 occasions with no-one getting back to me.. So I am stuck with a product that I cannot use, and yet my payment for the item went out of my account weeks ago. Not long to chrostmas and I cannot use a product that I paid nearly £100 pound gor, the sender is ignoring my emails, and I cannot even return it for a refund. So, so disappointed eith the wat this company are happy to take my money and then just ignore the fact that there product was not as advertised. So, no money, no wreath, and no contact from the company to even try and rectify their mistake. Merry Christmas”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Have not received this item yet”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Hi I haven't received it yet. Very disappointed”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Didn't receive them 😕”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Was advised these cables would work when id shown the guys the connections on the chat box, and clearly there weren't. Unsure of why they use the chat box because most of them are unable to help”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Unfortunately some of the bulb covers were missing from all 3 strings of lights we purchased. They were loose in the box, but when we lifted the strings out of the box more covers fell off. We tried just pushing them back on but they fell off again. WeRchristmas dealt with the complaint professionally and we returned the lights for credit. Hopefully this was a 'one-off' batch problem but we didn't want to risk it again so didn't find our how replacements would have faired.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Wouldn’t fit on any of my lights I bought them for real waste of money”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Lynne, I’m really sorry to hear the lights wouldn’t fit and that you’re disappointed with the purchase. Please could you share your order number and a brief photo/video of the issue if possible? We’ll review your options and see what we can do to help. Kind regards, Team WeRchristmas
Posted 10 months ago
“I have purchased many items through Werchristmas and have always been happy with my products, until now. I bought the Craford 7ft Prelit Christmas tree and have only used it once as I was in hospital the 1st year. I put it up for the 2nd time yesterday to find out that the top part won't light up. I've contacted Werchristmas who will not help as it's out of warranty. You get a 3 year warranty with purchases now but when I purchased, it was only a year. I would expect to get more than 1 use out of an Xmas tree that retails at over £300. This has ruined our Xmas, we are struggling financially and now we have a half lit tree. I would not recommend them after this poor experience.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Susan, I’m really sorry this has happened. This isn’t the experience we want for such a purchase. Please could you share your order number and a brief photo/video of the issue if possible? We’ll review your options and see what we can do to help. Kind regards, Team WeRchristmas
Posted 10 months ago
“I have purchased many items through Werchristmas and have always been happy with my products, until now. I bought the Craford 7ft Prelit Christmas tree and have only used it once as I was in hospital the 1st year. I put it up for the 2nd time yesterday to find out that the top part won't light up. I've contacted Werchristmas who will not help as it's out of warranty. You get a 3 year warranty with purchases now but when I purchased, it was only a year. I would expect to get more than 1 use out of an Xmas tree that retails at over £300. This has ruined our Xmas, we are struggling financially and now we have a half lit tree. I would not recommend them after this poor experience.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Susan, I’m really sorry this has happened. This isn’t the experience we want for such a purchase. Please could you share your order number and a brief photo/video of the issue if possible? We’ll review your options and see what we can do to help. Kind regards, Team WeRchristmas
Posted 10 months ago
“Still waiting on it to arrive yet”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“The lights didn’t work on this, very disappointed and box too big to send through tge post.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Wendy, I’m really sorry to hear the lights didn’t work and that the box was too large to post back. Please could you share your order number and a brief photo/video of the issue if possible? We’ll review your options and see what we can do to help. Kind regards, Team WeRchristmas
Posted 10 months ago
“Very slow on delivery not received it yet”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Sorry to hear your delivery is slow and you haven’t received it yet, Sheila. This isn’t what we want for our customers. Please share your order number and any tracking details so we can investigate with the carrier and update you as quickly as possible. Kind regards, Team WeRChristmas
Posted 10 months ago
“Better costume service needed”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Sorry to hear about the trouble with your costume service, Darton. This isn’t what we want for our customers. Please could you share your order number and details so we can investigate and resolve the issue with the costume service as quickly as possible? Warm regards, Team WeRChristmas
Posted 10 months ago
“Can't review something tbat has not been delivered yet . Ffs”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Dale, I’m really sorry to hear your order hasn’t been delivered yet and that you’re unable to review it. This isn’t the experience we aim to provide. Please share your order number and the email used at checkout. I’ll escalate this with our shipping team immediately and ensure you’re updated with a clear status and a resolution. Thank you for your patience. We’ll get this sorted. Warm regards, Team WeRchristmas
Posted 10 months ago
“So unhappy with order slim Christmas tree, looks so poor I can attach pictures”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Edyta, I’m really sorry to hear the slim Christmas tree didn’t meet your expectations. Please share your order number and the email used at checkout, and if you can attach photos of the item received. I’ll escalate this with our team right away to arrange a suitable resolution (replacement or refund) as quickly as possible. Thank you for your patience. We’ll get this sorted. Warm regards, Team WeRchristmas
Posted 10 months ago
WeRchristmas is rated 4.2 based on 2,682 reviews