Shein Reviews

2.06 Rating 980 Reviews
24 %
of reviewers recommend Shein
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
Greater than 67%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
1.55 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better

Write Your review

Tell us how Shein made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I love it
Posted 1 week ago
ordered 3 items, all were cheap material and varied in how they fit. when i tried to leave reviews, they got deleted. shein says they dont delete critical reviews, but that's what just happened. i'm guessing thats why nearly every product has nearly 4.5+ stars, so disappointing.
Posted 2 weeks ago
My experience with Shein was absolutely smooth. I ordered on 14.04.2021 and received my parcel on 23.04.2021(Johannesburg, South Africa). Communication was good and the items I bought were perfect 👌
Posted 2 weeks ago
My last order was lovely .resieved my latest order today and I'm terribly disappointed .tops are I'll fitting cheaply made .shall not order again . shame as so lovely clothing . Seemed no effort went into making them
Posted 2 weeks ago
I’m still waiting for order since , they don’t respond to the emails.. worried it’s been 3 months now
Posted 2 weeks ago
I just ordered some items I hope this is not a scam as warned by many.
Posted 2 weeks ago
ordered 7 packages and only got 4 spent thousands of dollars on them
Posted 2 weeks ago
I ordered a variety of items (a couple of tops, silk flowers, collapsible bowl, etc) to see the quality and delivery time. I received my shipment in 8 days (Indiana). Everything was of the quality that I would expect. The two tops were not thin at all. I would like to order more but do have my reservations due to the number of negative reviews. However, my first order has been quite adequate.
Posted 2 weeks ago
Love Shein . It is decent quality for the price you pay. My kids use it for upto date throw away items
Posted 2 weeks ago
Never received shipment and a nightmare to get credits and never for correct amount be warned do not do business with them!
Posted 3 weeks ago
I spent $160 on stationary mostly on stickers. All of them are rubbish. The quality is what you can find in one dollar shop. DO NOT BUY ANY STATIONARY from this website. I feel like they scammed me! NEVER EVER BUY ANYTHING!!!!!!!!!!!!!!!!!!! This was such a disappointment and insult for someone who loves the stationary!!!!!
Posted 3 weeks ago
mktmizzle Apr 13, 2021, 9:03 GMT+8 Never received Order #GSHMKV00U0006QP. It says that it was signed for, but I never got the product.I then found out, that it was never signed although they're cite claimed it was. They gave a verification email, which I did respond and said this, but I guess it was none of there concern, because I never signed that I got the product. I was basically then called a thief, and never got my product. The cite has disconnected phone numbers and terrible technical support as well. I have contacted the BBB, so hopefully I hear from them soon. So danger l, beware.
Posted 3 weeks ago
Had a lost package. They wouldn’t file a claim that it was missing so I was out $118 dollars. Never will order from this company again!!
Posted 3 weeks ago
Like the other reviewer said it's April 13th I was supposed to get my package 2 days ago and I didn't now the items are out of stock totally sad about it NEVER shipping this site again. They waited till my package was clearly super late and there was clearly no updates to the tracking ... now they order me "reshipment" when the items are out of stock and told me I'll have to wait another 14 days for shipping .... WORST SHOPPING EXPEIRNCE EVER. I paid 2 weeks ago just for this bs.
Posted 3 weeks ago
Today is the 13 April 2021 I supposed to receive my package today bt I didn't get it it was supposed to arrive between 10 to 13 April..from February I am waiting today I received nothing supper disappointed 😞
Posted 3 weeks ago
Absolutely shambles of a company! Do not order from them. I ordered two dresses back in January 2021. Received one dress in mid February. It was very poor quality and didn’t look anything like the photo. The fabric is cheap and the colour was completely different. When I hasn’t received my second dress at the beginning of March I emailed only to be told the dress wasn’t in stock! Which I would not have know unless I chased them about my order. So I asked for a refund on the 18th March. I was told I would receive the refund in 3-7 working days!! Guess what I have still not received the refund. I now email them daily and the refund date changes daily from a few days to 20 days!! Today it has been 21 days. Here are some of their poor inconsistent emails.... On 18 Mar 2021, at 03:13, Bettefashion Really sorry for the unpleasant shopping experience.​ Ok, we will arrange the refund to you for Black Vintage V Neck Cotton-Blend Dresses as soon as possible, money will get back to your account about 3~7 working day after bank approval, please check in the meantime. On 9th April Sorry for delay your kind reply .We did apply for a refund for you, but due to the large number of applicants, it may take some time,it normally takes 10-20 business days for the refund to appear on your bank account . Please check your account carefully later. Thanks for your patience and kind understanding. Best regards, Thea Strongly advise all to AVOID
Posted 3 weeks ago
The clothing chart is correct, but the merchandise does not follow it. The dresses look the same size, all of them small even though I requested a large. When I link to the return policy I need to pay for the entire process. I do not recommend to anyone to ourchase from this company so Untrustworthy and deceiving.
Posted 3 weeks ago
I love the designs and quality and shipments are faster than any online stores i shopped before, i certainly recommend it over store cheap brands like urban planet or sirens or forever 21
Posted 4 weeks ago
I’m not sure why there is all this negative reviews. I have bought many items on Shein and YES some are good and some not so good, however there is sizing and measurements mentioned clearly on the items and reviews from a lot of customers with attached photos! Many times I’ve had issues with items they sorted it out for me always and refunded if needed. Their customer services is good as they reply and help and shipping times ofcourse depends on where you live. The prices are reasonable compared to many brands and some clothes quality is excellent and some not so much so if you have issues please message them don’t scare away customers from reviews like this if you don’t bother shopping and choosing items correctly!
Posted 1 month ago
The clothes I ordered for my granddaughter turning 14 and petite might fit a 8 year old but way to much sexual orientation!!! I’m so mad !!!
Posted 1 month ago
Shein is rated 2.06 based on 980 reviews