Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

ALEKO Reviews

3.9 Rating 3,349 Reviews
70 %
of reviewers recommend ALEKO
3.9
Based on 3,349 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read ALEKO Reviews

About ALEKO:

ALEKO Products was established in 2005, as a small family owned business, located in Seattle, Washington. From that time, our store has gradually grown and has now newly expanded to Canada. It is an easy, one stop shop to access all of our unique varieties of products.

Visit Website

Phone:

833-926-2323

Email:

petr.strizheus@aleko.com

Location:

8307 S 192nd St,
8307 S 192nd St
Kent
98032

Write Your review

ALEKO 5 star review on 5th September 2026
Dennis Henderson
ALEKO 5 star review on 5th September 2026
Dennis Henderson
ALEKO 5 star review on 17th August 2026
William Vaughn
ALEKO 5 star review on 17th July 2026
BRIAN YOUNG
ALEKO 5 star review on 17th July 2026
BRIAN YOUNG
ALEKO 5 star review on 17th July 2026
BRIAN YOUNG
ALEKO 5 star review on 4th June 2026
Patrick Day
200
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Ordered wrong lroduct after recieving help. Returned it for exchange for one that fit my sander. Never recieved correct product. Called and tgey reshipped incorrect product. Called and have still not recieved correct product!”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience you had with your transaction. Please let us know how we can resolve this issue and turn your experience into a positive one . We want to make sure we can get this issues resolved. Please email us with your order details and description of the issue so that we can actually get this resolved and you will receive your product . Email us at : sales@alekoproducts.com Thank you
“Good product”
Helpful Report
“The 16'-0" awning I ordered came with damaged parts, which you replaced that makes me happy. BUT the instructions for assembling the awning were VERY difficult to follow. My son and I have yet to complete the assembly, some parts did not fit well together due to over-welds. I hope the unit works for Spring of 2018.”
Helpful Report
“Easy to order and fast delivery.”
Helpful Report
“We now have enough for everyone in the family to have their own opener.”
Helpful Report
“Crap and crap customer service! Considering the way you treated me I am amazed you are asking for a review. Wow you guys have some nerve!!!”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience you had with your transaction. Please let us know how we can resolve this issue and turn your experience into a positive one . We want to make sure we can get this issues resolved. Please email us with your order details and description of the issue so that we can actually get this resolved. Thank you
“The best Part was availability”
Helpful Report
“I love my awning and it was very easy to install. However it has greatly faded in the last year.”
Helpful Report
“Aleko products are high quality products, it is better than buy in some other web sites”
Helpful Report
“Installation instructions are inadequate, particularly the wiring diagrams. Also the magnets are difficult.”
Helpful Report
“Ive had this product for a couple of years and had no problems im more than satisfied and would and have told friends of this product”
Helpful Report
“Used motor for first time and the awning all moved to the left and it broke. It worked fine when using the hand crank. Have not received any help from customer service on getting thing s resent to us or guidance for install. Awful experience”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience you had with your transaction. Please let us know how we can resolve this issue and turn your experience into a positive one . Send us email with your order details and needed part for replacement so that we can resolve this issue Email is :sales@alekoproducts.com Thank you
“i seem to go through a gate opener evert 9 months, this product sucks, customer service even worse”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience you had with your transaction. Please let us know how we can resolve this issue and turn your experience into a positive one . Send us email with your order details and needed part for replacement so that we can resolve this issue Email is :sales@alekoproducts.com Thank you
“Been waiting for our umbrella since February. Still on back order as far as I know. We were sent an offset umbrella instead of what we ordered. It was in a torn up box with a bunch of parts missing. It was up to us to dispose of it. Check in with Michael in Customer Service ever month or so to see if our umbrella is in. Have 2 retractable awnings, a sail shade and a rectangle shade that we haven't use yet. Want to put up the "matching" set once the umbrella arrives.”
Helpful Report
“Aleko producks suck”
Helpful Report
“Products don't work and there is not costumer support. I give this product a zero.”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience you had with your transaction. Please let us know how we can resolve this issue and turn your experience into a positive one . Send us email with your order details and needed part for replacement so that we can resolve this issue Email is :sales@alekoproducts.com Thank you
“"No customer support. Stupid people. Dishonest Fraudsters”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience you had with your transaction. Please let us know how we can resolve this issue and turn your experience into a positive one Thank you
“a lot of problems with multiply orders of the gate openers. You have replaced them numerous times but unfortunately now they are not covered by warranty. I have switched to purchasing a different brand.”
Helpful Report
“I have been trying to get a replacement gate that is rusting and I started this process back in October of last year and still no replacement gate!!!! They lost it and someone is working on it but really how long does it take!”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience you had with your transaction. Please let us know how we can resolve this issue and turn your experience into a positive one . Send us email with your order details and needed part for replacement so that we can resolve this issue Email is :sales@alekoproducts.com Thank you
“Powder coat finish did not prevent rusting. Company did not stand behind product.”
Helpful Report
ALEKO is rated 3.9 based on 3,349 reviews