Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Getlaidbeds.co.uk Reviews

4.4 Rating 2,730 Reviews
83 %
of reviewers recommend Getlaidbeds.co.uk
4.4
Based on 2,730 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.6 out of 5
Read Getlaidbeds.co.uk Reviews
Visit Website

Phone:

020 3695 2463

Email:

hello@getlaidbeds.co.uk

Location:

Barn 3-5,
Wharf Way,
Leicester
Leicestershire
LE2 9UT

Write Your review

Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 8th March 2026
Steve Sharpe
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 8th March 2026
Steve Sharpe
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 18th February 2026
Anonymous
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 16th February 2026
Jasmine Marshall
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 16th February 2026
Jasmine Marshall
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 21st December 2025
Nigel Griffiths
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 1st December 2025
Allan Ford
318
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Bought a super king floating bed, really disappointed as it is definitely form over function with this bed, nothing to hold the mattress in place. The creaking noises every time we move keep us and probably the neighbours up as well. This is supposed to be a strongly built wooden bed, extremely disappointed and feeling out of pocket as I am going to buy a new bed as soon as I can.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Shafaat, I can only apologise for the issues you have had with this order. I can see though you havent made our customer service department aware. If you can send photos/videos of the issues to hello@getlaidbeds.co.uk we can try to help resolve them. Chris
Posted 1 year ago
“Poor. Poor quality instructions. Barely could see photos. Bed stuck in open position. Complained to next. Heard nothing back yet and with Xmas approaching not impressed. This is not our first rodeo with self assembly and my husband is pretty handy but even as a gas fitter he cannot work out how to keep the bed in down position. Help required please !”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon, Thank you for reaching out to our customer service team directly to get assistance. The ottoman will not work without the mattress on the bed frame. Once you receive your mattress from your supplier, place it on the bed frame and then push down on the frame to allow the pistons to work correctly. If you need any further help please do contact our customer service team directly. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 1 year ago
“I've been asked to write a review but couldn't tell you as the bed hasn't arrived despite paying £40 for named day express delivery. One battered box has turned up but not the others. I contacted customer services who were very dismissive, told me the express fee is just for the bed being made and doesn't have anything to do with shipping, and that it wasn't their responsibility basically. So buy at your risk and don't bother with rush shipping - not point getting your bed built quickly only to have it sit in a fedex warehouse getting bashed about.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, Natasha. We're truly sorry to hear about the issues with your delivery and the experience you had with our customer service team. It's disappointing to know that the communication didn't meet your expectations, and we understand how frustrating it is when delivery arrangements do not go as planned. While the express fee is intended to expedite the production of the bed, we recognise that shipping timelines and handling are just as important in providing a positive experience. Your comments will be brought to the attention of the relevant team to ensure improvements can be made. We appreciate your understanding and hope to resolve this outstanding issue as swiftly as possible. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 1 year ago
“This is the 4th bed I buy from them. The previous 3 were ok. Nothing amazing but just a normal simple bed. But this 4th time they made my bed the wrong size, I had to assemble it myself then send them proof in a video and after them accepting the bed was made wrongly and me declaring I want to return it, they won’t even send a team to disassemble it for me. I have to do it myself even tho it wasn’t my fault. Very sad with their decline in customer service over the years.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, Ale. We’re truly sorry to hear about the issues you experienced with your latest order, especially as you have not had to reach out to customer service in the past for help with a received bed. It’s disappointing to learn that there was an error with the bed size and that our offer to resolve it didn’t meet your expectations. Unfortunately there was an error in understanding what was required for the customisation when speaking with the team. We’re committed to addressing this internally to ensure a better experience for all our customers going forward. Once the error was understood, thanks to your images provided, the option for you to receive the correct parts was offered but you declined and requested a return instead of a resolution. We were unable to return the pervious order received in September 2023 as it was well outside the returns window. However we can accept a return of your recent order. We understand how frustrating it can be to have to handle the disassembly yourself. As you received the bed a flat packed self assembly delivery there would be the need to disassemble it yourself to return it as per the terms and conditions you agreed upon at point of order, this is not something that has changed. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 1 year ago
“My bed still hasn't arrived 5 days after what the delivery date should be”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for sharing your experience, Sarah. We sincerely apologise for the delay in receiving your bed. We understand how disappointing it can be to wait longer than anticipated for your order, especially when it was expected to arrive by a specific date. Standard deliveries outside of the UK mainland are estimated delivery dates only and can take 3-5 working days to arrive from the point of dispatch. We do have this information available on the delivery page on our website, the terms and conditions and the post sale automated emails. Please accept our apologies that this was not clear to you during your purchase. All of your packages were successfully delivered on the 3rd of December. If you need further assistance or have any questions, please don’t hesitate to reach out to our customer service team. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 1 year ago
“Bed arrived with no screws or instructions, having taken a day off work to receive the delivery and build it. Customer service not very apologetic or helpful, advised I could go and buy some myself and they'd refund up to £10, something that rang alarm bells as it clearly happens regularly. Screws arrived a whole week later (!), still without instructions which I printed off myself. Bed was very difficult to build from the instructions that were not clear, the screw holes were only marked not drilled which made it more difficult. It creaks a lot. Wishing I had just bought a bed from John Lewis to be honest.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for taking the time to leave a review regarding your experience. We are very sorry to hear you were missing screws and instructions. The Customer Service Team suggested the alternative of a partial refund to purchase screws as a quicker resolution for you rather than waiting for the missing parts to arrive via delivery. Instructions were supplied via PDF. We are very sorry you felt this was not acceptable alternative. If you are unhappy with your frae please do feel free to contact customer service to arrange a return. We understand it can be very frustrating when such errors occur. Your feedback has been given to the relevant departments to manage and make changes where possible. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 1 year ago
“Tewrrible, still not received it”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“The wrong parts came… so haven’t Managed to put it back and they seem in no rush to Send me the new parts … not happy”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank your for your review. We sincerely apologise for the receipt of improperly machined legs. All bed components are made to order, and the earliest possible timeframe for the reproduction and delivery of the legs is 6 full business days including a full day for dispatch and delivery. The scheduled date of delivery for the replacements is November 5th. Please accept our sincerest apologies for the error and for failing to meet your expectations in regards to the speed of your replacements. If you have any questions please do not hesitate to contact the Customer Service team directly. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 1 year ago
“I cannot provide a review as I have not yet received the bed promised for Tuesday 25 October! I have had no bed since last Monday - since I could not accommodate two beds in my flat - and I am 81 years of age and presently not in good health. I can only say that I am appalled at the service provided by this company and so shall be seeking compensation for inconvenience and lack of earnings as an educationalist. I shall not be recommending this company to any of my acquaintances. Surely a company that champions itself as top of the range can provide a better service than this. I for one shall not be dealing with them in the future and I am surprised that the individual employed by the company to give clear updates on delivery of the item was quite unable to do so. I do not blame her - I blame those who purport to be in charge.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I felt I just paid £500+ for some planks of wood, cheap material felt inferior and instruction was minimal with poor directive. Will never recommend their product ever”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Order at your peril. Delayed delivery followed by receipt of damaged goods. If a bed is packaged in ‘1 of 3’ boxes, all 3 boxes should be sent at the same time to fulfil the order.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologise for the delayed delivery and the inconvenience caused by the receipt of damaged goods. All 3 boxes were collected from us all together but somehow one was split to a different depot while in transit with the courier. We acknowledge that this has not met your expectations, and we deeply regret any frustration or inconvenience this may have caused. You have since requested to return your bed frame for a full refund. This has been arranged and the refund will be processed as soon as it has been confirmed as returned. Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“I'm now told my bed needs power tools to put together. In the meantime I worked for 10 hours to attempt to build it. It's impossible to turn the screws all the way in. It's a mess. I'm so angry and let down.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Still not received under bed drawer - FedEx not very helpful??!!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Low Fuji Attic Bed - Instructions are not clear and painfully hard to follow, support rail was the wrong length and overhangs, drill holes do not match up on certain pieces. Not worth the $580+ I paid at all. I would leave photos but as I write this, it won't even let me upload the images to prove how poorly designed it is. Absolute scam, would not recommend.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Reece, We would love to resolve any problems you are having. We haven't had any contact from you in regards to your concerns with the bed through our support lines or email addresses. Please contact the customer service team directly as we are unable to assist you through reviews. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“One star is too many, the instructions are just pictures, the wood is supposed to have fully predrilled holes except the bed I ordered certainly didn't so on trying to complete the hole the drill bit broke. Phoned and had someone say but it's just pine one too many times as though what was my problem! I have built lots of furniture and this was just rubbish, however, they kindly offered to send out a replacement part which should have arrived yesterday but now received email confirmation arriving next week... so my daughter will have been sleeping on a mattress on the floor for a fortnight! And don't get me started on the underbed drawer, what a piece of junk certainly not worth a fraction of what I paid, save your money and buy elsewhere, I do not recommend!!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very poor quality. The queen frame doesnt even have a middle support, which they only sell for “extra”. AVOID”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Afternoon, Thank you for your review. We can see that you have been in contact with the customer service team. They have informed you that you had assembled the frame incorrectly, based on a YouTube video that pertains to a different bed entirely. You were dissatisfied when they requested for you to rebuild it properly in order to determine if the issues you were encountering persisted. As previously mentioned, the frame size you received does not include a central support as a standard feature. As there is slightly more flex in the slats than expected we will be sending you a central support, along with other components of the bed that we believe will assist in resolving this issues you have experienced now that the bed has been assembled correctly. There is no charge. Please do continue to communicate with customer service throughout this process. Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“Very disappointing! There is nothing on their site that mentions screwing the entire bed together. Not only that, a good portion of the screws cannot be screwed in because the bed rails are in the way. And the other screws are too close to the inside rail to fit any sort of drill. I'm livid. The wood is good quality, the assembly is worse than ikea at 5 times the price.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your feedback. We are very sorry you were not fully aware of how our flat packed bed frames may be put together. As you were unhappy with the design of the bed frame and how it needs screws to securely keep it together we offered you the option to return the bed frame. You have declined this option. Please accept our apologies for the difficulties you've experienced and we hope that once you assemble the frame you are happy with the final product. If you do struggle with any other aspects of the assembly please let customer service know and they will be happy to assist you. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“will not recommend to anyone !! started off a positive experience with regular updates about the order etc which was great, on the day of delivery got a phonecall at 9am stating that the bed and mattress which i had ordered together and confimred on my order email and on their website stating "bed with mattress" is now not coming with a mattress as apparently thats extra despite the website and order confirmation email stating that it does come with mattress, told them to cancel the order and got money back, waste of time, why wait till date of delivery to say that it does not include mattress when you have had the order for over a week !! will not recommend to any one, website very misleading, had someone from advertising agency look at the website and my confirmation email and agreed that the bed should have come with the mattress as advertised so be careful of this company !!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello there, Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We would like to address the issue regarding the inclusion of the mattress in your order. As clearly stated and physically shown on the frames web page, the mattress is at an additional cost to the frame and must be selected by checking the appropriate box. As you did not tick this box to add the mattress to your order or pay for it, we were not aware of your desire to have it included. This was explained to you at the time the error was discovered. We understand that this may have been a simple oversight on your part and we apologise for any inconvenience it may have caused. You cancelled your order for a full refund. The refund was processed the same day. Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“Very disapointed with findamental design flaws making the bed, not of merchantable quality. Have explained this to manufacturers giving full detail in an email. Have not yet received a response. Given the cost of these beds, disapointed doesn't even come close”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Morning, Thank you for taking the time to write a review. We are very sorry for your disappointment in the quality of what you have received. We have received correspondence from you at 08:44 on Monday, the 12th of August. This was followed by notification of your 1-star review, which we received just one minute later. Our team promptly responded to your complaint email at 14:41 on the same day, well within our expected 24- working hour response time. In order to better assist you and fulfil our reporting obligations, our team has requested visual documentation of your concerns. They extended their sincere apologies for any inconvenience and disappointment caused to you. Additionally, they have provided you with the option of receiving replacement parts or returning the bed for a full refund. We sincerely hope that you will continue to work with our customer service team to reach a satisfactory resolution. Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“Got very little for the money, very disappointed. Would buy again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Barry, We want to start by expressing our sincere apologies for any disappointment you experienced and for the feeling that you received very little value for your money. We understand how frustrating it can be when expectations are not met, and rest assured that we take your concerns seriously. In order to rectify the situation and ensure that we avoid similar issues in the future, we would greatly appreciate it if you could provide us with more specific details about what did not meet your expectations. This frame is very minimalist and this is very clear on the website as to what it entails. By understanding the specific areas where we fell short, we can actively work towards correcting them and making improvements that will benefit all our customers. Please feel free to reach out to customer service directly at your convenience, they will be happy to discuss any further concerns or suggestions you may have. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
Getlaidbeds.co.uk is rated 4.4 based on 2,730 reviews