Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Getlaidbeds.co.uk Reviews

4.4 Rating 2,730 Reviews
83 %
of reviewers recommend Getlaidbeds.co.uk
4.4
Based on 2,730 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.6 out of 5
Read Getlaidbeds.co.uk Reviews
Visit Website

Phone:

020 3695 2463

Email:

hello@getlaidbeds.co.uk

Location:

Barn 3-5,
Wharf Way,
Leicester
Leicestershire
LE2 9UT

Write Your review

Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 8th March 2026
Steve Sharpe
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 8th March 2026
Steve Sharpe
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 18th February 2026
Anonymous
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 16th February 2026
Jasmine Marshall
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 16th February 2026
Jasmine Marshall
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 21st December 2025
Nigel Griffiths
Getlaidbeds.co.uk 5 star review on 1st December 2025
Allan Ford
318
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“What a waste of time and money. Your Site assigns a choice by default which (similar to so many other site platforms) should not be set up and should alert the payer to know that the option has not yet been selected, rather than set up one by default inducing/leading the payer into error and for this reason the order came wrongly and I had pay twice the delivery. I claim this but apparently, Get Laid Beds prefers losing a client rather than sorting this out in a better professional fashion way. That's fine, I lost £50 and no bed, but Get Laid Beds lost a client plus all my network contacts. I am sure this won't affect you right away, but I can assure you keeping this path, the future is written on the wall. Good luck. Cesar”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Cesar, Thank you for taking the time to leave a review. It is necessary for you to select the desired finish for your bed frame. It is important to keep in mind that the photos displayed on our website are merely examples and do not necessarily reflect the exact finish you will get without choosing it. We apologise for any confusion this may have caused. Additionally, a confirmation email was sent at the time of your order, which included information regarding the finish selection. We apologise if this was not noticed after the ordering process or at any point up to receiving the bed. Had you made us aware of the finish error once reading your confirmation email we could have assisted you and made sure you received what you thought you ordered. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“Terrible experience. I will never buy from this company and get and cannot recommend them. Firstly, when I ordered the bed over the phone, they were very unhelpful in getting a White Glove + Assembly delivery on a suitable date so I was forced to order by standard delivery and assemble the bed myself. Secondly, the instructions are misleading, leave important information out, and have conflicting instructions. And finally, they forgot to include a whole set of screws which means I'll have to call them to have screws sent out. And this for a bed that costs over £800 for just the frame. An ubelievably bad comapany.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Afternoon, We sincerely apologise for any difficulties you may have encountered while assembling the bed frame. Our instructional materials include diagrams that clearly indicate the proper placement of screws, with accompanying images depicting the correct orientation. We encourage you to contact our customer service team directly for further support on this matter. We have listened to the phone call received form you before you placed your order. The assembly delivery dates in your area are once a week on a Thursday. As such, the earliest available date offered for assembly in your area was 3 weeks from the date of your call. All of our bed frames are made to order, and we do not keep stock of items. This, combined with the availability of your post code area, resulted in the aforementioned date. The customer service advisor was helpful in suggesting that the delivery date will change depending on the items you were purchasing and the service you we hoping to use. You opted for the self assembly service for a sooner delivery date in 2 weeks time rather than 3 for the assembly service. She also helped you understand and navigate the website as you were having problems using it. You thanked the advisor for her assistance and then went ahead and placed the order yourself. We apologise if you felt this assistance was inadequate in any way. In your second phone call in regards to missing screws . We apologised for the error and assured you we would make those involved aware so they could look into their processes. We confirmed that we would send out those individual missing screws you needed asap. However, at your insistence, we also sent a complete set of screws for the entire bed frame. We understand it is frustrating when things go wrong. We have made every effort to be helpful, apologetic, and efficient in resolving any issues that may have arisen. Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“Was very much looking forward to the Shoreditch Space Saver bed in our new home. It arrived promptly and was well packed. The bed was immaculately finished and went together easily. Then, our first night came. The bed creaked and creaked like something from my great, great grandparents home. We gave it the benefit of doubt, a settling in night, and unfortunately, the same thing last night. Sitting at work tired, irritable and that doesn't include the weather and England final football result. Would not recommend to even the heaviest sleeper. Hoping Get Laid can remedy this at their very earliest convenience. Kindest regards, A very, very tired customer.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Be very careful what you order. I wanted oak, picked the "untreated" option towards the end of ordering process, which changed it to pine. Devastated. They blamed me.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to provide us with your review. We sincerely apologise for any confusion that may have arisen regarding the finish you selected. By selecting the "untreated" option you opted for something completely different from Oak. You selected Scandinavian Pine. In order to receive a solid Oak bed, the Oak finish needed to be selected at the time of placing the order. We could not anticipate your desire for a different finish other than that you had selected. Please do continue to liaise with customer service directly in regards to you order. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“The beds are excellent but I’ve still not had all of it delivered. FedEx delivered 5 of 6 boxes on Thursday and nothing since. Set a day a side to build both beds and only completed one. One happy and one disappointed child. No contact from GetLaid beds or FedEx to resolve it”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Afternoon, We would like to sincerely apologise for the inconvenience you faced regarding the delivery of your order. It is truly disheartening to hear that only 5 out of 6 boxes were delivered by FedEx, at the time and that this resulted in one happy and one disappointed child. We deeply regret the frustration and disappointment this may have caused. Get Laid Beds were not made aware of this delivery split by FedEx. Our phone lines are limited on the weekends, however the customer service team are still available on live chat and email Monday - Saturday. The best way to raise concerns is to contact them directly. This would result in a response and further information being given to you once they had spoken to FedEx. We are very sorry you experienced a split in delivery, FedEx have rectified their mistake and the remaining box has been delivered. At Get Laid Beds, we strive to ensure a seamless purchasing experience for our customers, and we are truly sorry for falling short of meeting your expectations in this instance. Your feedback is valuable and helps us address areas for improvement. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“Poor instructions for constructing the bed; poor design for the space saver to retain good central support; overpriced for what it is!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Recently received my 4 poster bed from Get laid beds. I hired an experienced trades person to help with assembly, as the White Glove service was not available in my area. One of the joints in the top section of the bed snapped during assembly, within one hour of taking it out of the box! I contacted Get Laid Beds who advised I will need to pay for a replacement part as the damage happened during assembly. They will not even consider the possibility that the affected part was faulty or of insufficient quality. I am so disappointed in this company and their response. I will not be using this company again. Their 11 year frame guarantee appears to be completely worthless. I have now contacted them 3 times, and received the same response each time, that I must pay for a replacement part. There has been no attempt on their part to establish why the joint failed. I am sure this goes against my consumer rights and I will be investigating this further.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“We are currently waiting for our newly delivered bed to be rectified! It was delivered with two ends the wrong length , so we are unable to assemble it and we are unfortunately without a bed for the Easter weekend. Apparently their staff are on holiday and we have to wait until 9 th April .It was delivered on 26th March, so not impressed.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“The order came in 2 parts, and the hardware is missing so we can’t build the bed”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“My bed was split in three and sent to three different depots. One section was delivered on time. The other two were not, meaning I had no bed to sleep on for 3 nights. I had to liaise with both the delivery company and Get Laid Beds who both blamed each other for the reasons why I couldn't get the second and third sections delivered faster. I was given a measly £25 refund on an over £2k order for the disruption [2 days off work to take delivery, delivery 3 days late and a heavily disrupted weekend with no where for family to sleep]. Won't be recommending this company.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“5 pieces of my bed frame were delivered damaged. £35 of compensation was offered on a £750 pound bed.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Afternoon, Thank you for taking the time to leave a review. You ordered on the 3rd of March for delivery on the 15th. We are very sorry you experienced delivery damage to your order on the 15th. Its very frustrating when this happens as we rely heavily on our 3rd party couriers to handle your order with as much care a possible. From the photos provided we could see that the scuff marks and slight splinter of wood were all on internal parts that would never been seen and would be further marked with screw holes during assembly. There would have been no structural issues. The bed would still be able to be assembled and used securely. For the inconvenience caused we offered a partial refund that reflected the damage caused or we could replace the parts. You opted for replacement parts. In order for us to be able to provide the exact parts required you were asked to mark a diagram to show the damaged parts. The suggested parts were contradictory to what you had previously given in photos. To ensure we got it right for you we needed to see the additional damage that was now being reported differently. You asked that if you were to provide additional images that evening how soon would we be able to remake new parts and deliver. We gave you the earliest date which was 6 working days later from that date. As all of our beds are made to order this would have been the earliest we could raise, produce and dispatch the parts for that bed design as a priority. You have since declined the replacements and we have now made arrangements to collect the frame for a full refund. Once it has been returned your refund will be processed back to the original method of payment used. Once again please accept our apologies for the damage caused to your order. Kind Regards, The Escalations Team
Posted 2 years ago
“We have received damaged bunk bed for kids and we did refused to take the product on delivery. Now our kids has to sleep on the floor on mattress as we do not have any bed for them, this is really unacceptable. We have been told the replacement bed will be delivered but till then our kids need to sleep on the floor. When we asked for compensation for the inconvenience that is what we got as a response. "In regards to a partial refund, unfortunately we do not offer this alongside a full bed replacement. Please accept my apologies for any disappointment caused. If you wish for a refund we can cancel your replacement for you and issue a full refund." They are very arrogant and not best provider, very poor customer service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Morning, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry for the aesthetic issues you had with the finish on the bed frame. To avoid any disappointment the delivery team should have assembled it for you to use in the meantime while we made a whole new bed for you as structurally this would not have caused any issues to you. We are very sorry that our procedures in resolving your issues did not meet your expectations. I can see that the customer service team were polite and clear throughout the communication. Your full replacement bed frame was delivered and assembled the following week, due to all of our products being made to order the was the earliest we were able to make the replacement and provide the assembly service. Please accept our apologies for any disappointment caused. Kind regards, Escalations Team
Posted 2 years ago
“I'm sorry to give such a bad review but for the money we paid I'm seriously disappointed. I chose to build the bed myself. As a mechanical engineer of 12 years and a design engineer for the previous 2 , I should be able to handle a bed? However I assumed the letters on the corners of the sides, head and foot board should match up but they didn't. After hand screwing the 60mm screws into all 4 corners of the solid oak I realised that it had been stickered up wrong as the hinge mechanism was closer towards the foot end of the bed and the strut was on the wrong end of the hinge. Therefore had to disassemble the bed and start from the beginning. Please may I suggest looking at a better way to attach the sides. Posi headed screws are not convenient, when the access is limited and you have to use a screw driver. Hexagonal headed screws would be better; you'd be able to use an Allen key and tighten the bolts up better. Metal threaded inserts would be even better rather than self tapping into solid oak To attach the hydraulic struts to the triangular brace, you use a nut and bolt. I can only guess this is so that you can replace the strut easier but due to access, you'd have to remove the brace from the bed anyway. The head of the bolt, although reduced, still gets in the way of the bed and hinge so both braces have to be fitted at an angle. As well as this, the slot in the bolt is very shallow and its awkward to tighten. Surely it would be better to weld a pin into the brace, with a bushing on either side of the strut to reduce the huge amount of play? My next suggestions are a bit picky but we paid over 1000 pounds for this so I expect better. There are some fairly large gaps in the external slats and joints where the wood is bowed and the holes are slightly off. The hole in the leather strap is not in the middle and I'm wondering if there is meant to be two holes in it? And there are no spots or markings on the bed for where the horizontal slats are meant to go, so laying the slats in an even fashion takes more time than it needs to. Lastly, the headboard and footboard where pre built which I am grateful for but you included all the bolts and biscuit joints for both parts as if I was to build it myself. As a company you'd probably save a lot of money if you only provided the bolts that are required?”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“they sent my bed in two deliveries. which was a massive inconvenience.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Afternoon, Thank you for your review. All boxes for your delivery were collected by the national courier all together on the same day. We are sorry that one box was held up in transit between leaving us and going through the transit system with the courier. This is not something that can be foreseen or predicted by Get Laid beds. We are very sorry that you did not let us know of the delay in receiving your full order, we would have been able to advise you what information the courier was providing and assisted where possible. Please accept our apologies for the delay in receiving your full order. Kind Regards, The Get Laid Beds Team
Posted 2 years ago
“I'm not sure you want a review from me yet. I have an outstanding problem with the bed we ordered and your customer services are very unhelpful and seem to be ignoring me. Not a happy customer.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Afternoon, Thank you for review. We are sorry that your expectations were not met in regards to the response times from the customer service team. This has been looked into and they have been found to be within expectations during busy times. Sending multiple emails will have delayed our response to you as we work in date order. Your initial issue has been discussed and has been found to be a misunderstanding of the design and assembly of the bed, however we are sending out longer central rail for you to ensure you are happy with your frame and we have offered to assist further if you require it after assembling the new item. Kind regards, The Get Laid Beds Team
Posted 2 years ago
“utter rubbish - looks nothing like the sample. TWICE. They re-sent, and the second bed looks just like the first - a totally different colour than the original sample. Pretty rubbish for a £600 bed. Will be sending it back....again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Extremely DISAPPOINTED !!! :( :( Not with product but lack of NO PRE-DRILLED HOLES IN SOLID WOOD PIECES !!! It should be made clear in product details BEFORE someone orders, that a heavy duty drill is the ONLY tool to assemble these beds. I now have to, either, buy a drill or pay someone to assemble for me !!! Unhappy Customer & will not be recommending !!!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Afternoon, We are very sorry you are unhappy with your order. I cant see any communication from you to our customer service team. Please contact them directly so they can assist you. Kind Regards, Marie Customer Service Manager
Posted 2 years ago
“I am missing important parts to make by bed as an ottoman. I have tried to have these sent to me to no avail. Also there are missing holes to add the strap the lift the bed. Very poor customer service and left with just wood!!!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. We are very sorry that you had missing parts for your Ottoman and there was confusion as to how to correctly attach the strap. The team have sent out the missing parts in the post and have explained how to attach the strap to your frame. Please do not hesitate to contact customer service if you need any further assistance. Kind Regards, The Get Laid Beds Team.
Posted 2 years ago
“Awful experience. I will never buy from this company again. Waited 3 weeks for a bed that cost £1016. When it arrived, we realized 2 boxes were missing for assembly. They only delivered 6 out of 8! When we raised the issue, they said the rest would come in another 5 days. As we had a flight booked in 3 days, leaving the house vacant, we had to leave keys for the workers to finish assembling the bed, hoping they'd be contacted by GetLaidBed before delivery, as the house is empty. A real disaster.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Morning, We are very sorry your delivery had been split by the 3rd party courier. All items left Get Laid Beds together to be delivered all together. We rely heavily on outside couriers to deliver our packages when our direct teams are not selected at checkout. It is disappointing to see they had let you down on the day. All items have now been delivered. Please be assured we take delivery issues like this very seriously and will be looking to make changes to our couriers services where possible. Kind Regards, The Get Laid Beds Team
Posted 2 years ago
“Although I am satisfied with my adjustable,it's installation was far from satisfactory. It was due to be delivered on mon 30 Oct I got a phone call saying due to driver problems it would not be delivered until tuesday. The bed frame was erected but the adjustable interior was the wrong size. Although I explained that I had no bed and was having to sleep in a chair at 75 years of age they made no urgency of delivering a new inner. I had to sleep in a chair for 7 nights until it was delivered 0n mon 6 Nov. I have still not received an official apology for my inconvenience.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Morning, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry that due to a mistake in the dispatch department the incorrect adjustable size base was delivered at the same time as your bed. As soon and the Transport department were made aware they offered the very earliest date the assembly team were in your area. Being in an area that is only served by the assembly team once a week it wasn't possible to have it redelivered any sooner. Our other options of sooner deliveries were not possible due to the assembly required The members of the Customer Service team that were trying to make these arrangements for you were very apologetic and sympathetic to your situation. Again please accept our apology for the delay in receiving your full order. Kind Regards, Marie Customer Service Manager
Posted 2 years ago
Getlaidbeds.co.uk is rated 4.4 based on 2,730 reviews