“Matalan Direct gave me the best service ever from any online company I have had dealings with. Truly.
The product was exactly as advertised and we were delighted with the service - it arrived the following morning, by overnight transport.
I definitely recommend this company, and will certainly use them again.
Well done!”
“Item was very good and matched the pictorial description. My question about it was answered quickly and was an accurate answer, matching the product. The item arrived in perfect condition , and very promptly. Everything was a perfect service and product. Thankyou all .”
“I ordered a hinged bath / shower screen. The screen was delivered within a couple of days, I was really pleased with the quality of the product at an exceptional price. I will definitely use Matalan again next time I need something for my bathroom”
“Called the customer services before placing my order, and they promptly and clearly answered a couple of questions. My heated towel rail was delivered in just a couple of days, well packaged and undamaged. It was easy to fit, with clear instructions and looks absolutely beautiful in my bathroom.
Thank you Matalan Direct
L Dunn”
“My ski and tap arrived very quickly it was well wrapped I opened it and was well pleased excellent we sink it fitted perfect thank you Matalan direct also it was half the price”
“Really competitive prices on Hudson Reed. Just wish their catalogue was even bigger. Dispatch and communications are excellent. the courier they used was awful and arrived a day late which was terrible. The customer service people at Matalan were very good trying to sort them out. If that was better then five stars”
“Great service, ordered and had my product within 2 days and got prompt responses from the company and regular updates about the delivery.
Overall, an impeccable service at a great price. If only other companies worked this way. Would definitely recommend them.”
“Prices are reasonable. Deliveries are made on the day given. One of the items I ordered was not available and it took Matalan Direct a few more days than I would have liked for them to tell they did not have it. Initially told the item would be delivered separately and on a later date. Then told they don't have it! Could have told me immediately that they did not have it and I would have made alternative arrangement. I had to get the builder in twice for this.”
Hi Emmanuel,
Thank you for your review.
I am sorry to learn of the problems that you have experienced with your order.
When the order was placed we had received conflicting information regarding the stock levels that we currently held. In each case that we chased our warehouse team to ensure that this product was delivered as soon as possible we were informed that the product was due to be picked and dispatched that. Unfortunately as the warehouse could not locate the product, it was deemed to be out of stock.
We update our stock levels on a regular basis throughout the day to ensure that out of stock products are not available to be purchased. It seems that this process did not work as intended and I apologise for this inconvenience that this had caused.
Once we were informed that the item was out of stock we were able to contact you, and process a refund as requested.
Please do not hesitate to contact us at Matalan Direct to discuss further.
Kind regards,
David