Mobiles.co.uk Reviews

4.70 Rating 34,651 Reviews
94 %
of reviewers recommend Mobiles.co.uk
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.44 out of 5
Ordering the product was ok, but then got some confusing emails of a security check failure, followed by another email saying it was successful. Then was asked to register an account. I tried multiple times, but it failed. Calling customer service was also a failure as after 25 min on hold I was told that the IT system had a problem.
Posted 1 year ago
Very easy website, always has the best deals
Posted 1 year ago
Thank you for your review! Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Hi, Thanks for leaving your review. Let us know if you require any assistance. Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
The courier service you use (DPD I believe) is HORRIBLE! Terrible service, terrible customer service and care. Unfriendly and DO NOT put the customers best interests in mind. This is the one element that would stop me from purchasing through you again. It would also be beneficial if the staff answering the phones on your end spoke clear English! Enunciation is a must!
Posted 1 year ago
Hi Jonathan, I would like to reassure you that we take all feedback seriously, both positive and negative, which allows us to continually improve the level of service we offer. We also set a very high standard of customer services which sets us apart from our competition; however, I am sorry that on this occasion these high standards were not met. Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Take too long to answer a call even when buying
Posted 1 year ago
Hi Kerry, We are sorry to hear about the long waiting times for the call. Unfortunately due to the busy period, it may take longer to get through to the team. If you require further assistance please get back to us. Kind Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Some issues when it came to payment, but was resolved after phone call.
Posted 1 year ago
Hi Mukund, We are sorry to hear about the issues with the payment. However it's great to hear that the team got this resolved for you over the phone. If you require further assistance please get back in touch. Kind Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Hi Mukund, Sorry to hear about the problems that you experienced with the payments. However it's great to hear that this has been resolved. Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Good service but not completely satisfied as was promised £40 referral fee, referred two Friends and not received anything, but never mind hey!
Posted 1 year ago
Hi, We are sorry to hear about the problems with the refer a friend issue. In order to qualify for Refer a Friend you would need to follow the steps at the link below: https://www.mobiles.co.uk/refer-a-friend You can click the 'Need Help' link for further assistance on your referral. If you require further assistance please get back in touch. Kind Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Buying the phone from mobiles.co.uk was excellent but the recommend a friend was a waste of time and when I complained I got a snotty condescending woman who’s attitude stunk! So I certainly wouldn’t recommend you quite the opposite 3 members of my family went direct to their own network provider and managed to get almost as good a deal without swapping networks! And a better deal on the iPhone 11 pro max! You told her the credit check wasn’t approved yet she called all the companies and you never did a check!! The offer was then taken off regarding the .phone!! You could have just been honest and said that deal was no longer available!! Anyway EE sorted it no problem instantly and guess what perfect credit score! Very poor service.
Posted 1 year ago
Hi Nicholas, We are sorry to hear about the problems that you have experienced. In order for the refer a friend to be successful you would need to follow the correct steps in order to qualify. Please could you visit https://www.mobiles.co.uk/refer-a-friend for further information on this. You can see the status of your referrals at any time here: www.aklamio.com. If you require any assistance with refer a friend please get back in touch. Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
It’s ok. .
Posted 1 year ago
Hi, I hope everything is sorted for you but please do sure to get in touch if we can assist you with anything. Kind Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Hi, Please be sure to contact us if you require any assistance. Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Was okay. However, contract arrived from provider with incorrect GB / month on. In addition, there was a problem starting the iphone - I had to take it to the apple store to solve the issue.
Posted 1 year ago
Hi Emma, I would sincerely like to apologise for the issues that you have experienced. In regards to the tariff, data may sometimes seem incorrect due to the data being shown under the bolt-on section or extras. However if you are unable to locate the data or if the correct data isn't on the tariff please be sure to contact us at Reviews@mobiles.co.uk, with the information below: - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Hi Emma, So sorry to hear that you received the incorrect tariff contract. On some occasions, the data can show under the bolt-on or extras section. However if you contact the network they can confirm the data amount that is on your contract. If you require any assistance with this please get back in touch. Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
It was unclear about cashback and I think this is deliberately misleading
Posted 1 year ago
Hi There, Firstly I would like to apologise for the inconvenience caused with the confusion with the cashback. Cashback deals would show the price before and after cashback. The amount advertised as price before cashback is the monthly contractual amount that you would pay. If you have a cashback by redemption deal, you would need to provide bills for specific months in order to claim it. If you log into your account and select the 'My Cashback' Section, you can check the bills you need to submit. For further information, you can visit the following link https://www.mobiles.co.uk/cashback. Kind Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Hi, It's disappointing to hear about the issue with the cashback. If you have taken out an automatic cashback deal you would receive this within 60 days of receiving the order. If you placed an order for cashback by redemption you would need to claim the cashback. In order to get the cashback, you would need to claim by providing specific bills. If you log into your account and select the 'My Cashback' Section, you can check the bills you need to submit. https://www.mobiles.co.uk/help. Kind Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Phone arrived next day but old number not transferred to new contract causing me much pain in sorting this out.
Posted 1 year ago
Hi Patrick, I'm sorry to hear that you were unable to get the number transferred. In order to transfer your number, you would need to obtain a PAC code from your current network and provide it to the new network. If you require further assistance with moving your number you can visit the link below for further information: https://www.mobiles.co.uk/switching Please be sure to let us know if you require further assistance. Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Delays with dispatch and lack of communication
Posted 1 year ago
Hi Mohsen, We are sorry to hear about the problems with the delay and communication that you have experienced. We hope that this is resolved for you now and we can take a look into any queries that you may have. If you require any further assistance please get back in touch and we can help you out. Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Hi Mohsen, I'm very sorry for the delays that you have experienced and the lack of communication that you have received. If you require any assistance please get in touch. Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
The buying of the phone was easy enough but when it arrived the sim wouldn’t work. After multiple calls to Vodafone it was because mobiles.co.uk hadn’t instructed Vodafone to activate the sim TL;DR Cheap phone but pain to set up, you get what you pay for
Posted 1 year ago
Hi Nicola, So sorry to hear about the issues that you have had with the SIM card. We would like to investigate this further so that we can get this sorted for you. Please feel free to email us at Reviews@mobiles.co.uk with the information below. - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Ordered because of ps4 offer unfortunately after my phone arrived was informed ps4 was discontinued and offered £90 instead. Can't buy ps4 for £90 so to me was false advertising. Very disappointed son.But phone is alright.
Posted 1 year ago
Hi Michelle, We are sorry to hear about the problems that you have had with your offer. We would need to investigate this further and see what has gone on here. Could you email us at Reviews@mobiles.co.uk with the following information: - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Deal was pretty good. But they didn’t specify anything for the port number and struggled to have it done by my new provider... so 3 stars.
Posted 1 year ago
Hi Nathalie, We are sorry to hear that you are having problems with porting your number. The team would be happy to assist you with your query and we can advise you further on how to get this sorted. Could you email us with the information below at Reviews@mobiles.co.uk . - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Great deal but applied for 2 phones online, agreed but only 1 delivered. Should have rang rather than done online.
(Apple IPhone 11 64GB White) - Posted 1 year ago
Hi Victoria, We are sorry to hear about the issue that you have had with the delivery of your order. Please could you email us at Reviews@mobiles.co.uk with the information below so that we can see what has gone on here? - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Good prices, but customer service is inexistent.
(Apple IPhone XS 64GB Silver) - Posted 1 year ago
Hi Davide, We are sorry to hear that you feel this way about customer service. If you would like to take a look into anything please email us at Reviews@mobiles.co.uk. - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
I am pleased with this offer from Mobiles but very disappointed with the delivery. I supposed to get my phone yesterday how they promised and unexpectedly they will deliver today on the time that nobody will be home. So I need to spend my time and fuel money to collect my self from DPD depo. Outrageous
(Apple IPhone XS 64GB Space Grey) - Posted 1 year ago
Hi Richard, Sorry to hear about the issues that you have had with the delivery of your order. We can certainly check this out for you but we would require some further information. Can you please send us an email to Reviews@mobiles.co.uk with the following information: - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Documentation needs to be updated. I had to ring up to confirm that my phone will not be locked to network. Means of support are a bit sparse too. Only phone call - chat or email would be much appreciated. The deal and the iPhone I got is good. Quick approval (had trouble on Carphone warehouse) delivery was quick too
(Apple IPhone 11 64GB Purple) - Posted 1 year ago
Hi Venkata, Thanks for getting in touch, We are sorry to hear about this and we can check this out. Please could you email the team at Reviews@mobiles.co.uk with the following information: - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Shopping with mobiles.co.uk was flawless. However, new mobile was supposed to be delivered on the evening of the 5th between 6 and 8pm only to receive a text at 7.30 to say it’s been delayed to the following day! Still no text at 0930hrs to inform me of arrival time 🙁.
(Apple IPhone 11 64GB Black) - Posted 1 year ago
Hi Lee, So sorry about the problems that you have had. Could you drop the team an email at Reviews@mobiles.co.uk with the following information: - Full Name - Address Including postcode - Email Address - Order number - Mobile Number Regards, Kash Mobiles.co.uk
Posted 1 year ago
Mobiles.co.uk is rated 4.70 based on 34,651 reviews