Waking Herbs Reviews

4.78 Rating 1,900 Reviews
95 %
of reviewers recommend Waking Herbs
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Postal Service
average delivery time
Over 7 Days
on-time delivery
96%
accurate and undamaged orders
99%
Customer Service
communication channels
Email, Telephone
queries resolved in
2 - 3 Hours
customer service
4.81 out of 5
Read Waking Herbs Reviews
Been over a month and no package. No one will respond to my messages now. Very unsatisfied
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Richard, we are already solving this issue in private with you. Thanks
Posted 8 months ago
I never received my package
Helpful Report
Posted 8 months ago
Ordered bark, didn’t come in, been over a month, I emailed them about it, still no response. $76 down the drain
1 Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Lee, we have contacted you in private to solve this as we have not received an email from you. All the best, Philip
Posted 8 months ago
The Rapé didn't arrive at time....
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Anonymous, the tracking reads that your parcel has been delivered. I will contact you in private. Best, Philip
Posted 8 months ago
I made a order over one month ago and I still haven't gotten my package.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Brian, sorry to read that your parcel hasn't arrived yet. Our last contact was on April 17th when we asked you to check your address. I will email you in private to solve this matter with you. Thanks Philip
Posted 8 months ago
Im very dissatisfied as I haven't received my order yet and its been well over a month. I want my money back.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Kyle, sorry to read that your parcel hasn't arrived yet. Our last contact was on April 5 where we asked you to check your address. I will email you in private to solve this matter with you. Thanks Philip
Posted 8 months ago
I need got my package. After asking for help about my package I was told to purchase another one
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi, our last contact was on April 16th. This is what we wrote then:
-quote- hi Mike, too bad it still hasn't arrived.
I'm sure it will arrive soon. I can imagine that waiting is long and that you want your order. What we can do is send you another parcel. When both arrive we trust you to let us know and pay a fair price.
Does that sound reasonable? Please let me know if you want us to send you a second parcel. -end of quote -
I will contact you now through email to solve this. Best, Philip
Posted 8 months ago
I never even got the plant I ordered
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Eric, sorry to read that your order hasn't arrived yet. We haven't received a message from you about this. I will contact you through your email to solve this. All the best,
Philip
Posted 9 months ago
The dried Chacruna is absolutely bunk
Helpful Report
Posted 9 months ago
I've emailed twice and gotten no response. My package has been held in customs for over a month and I'm guessing I'll never receive it or my money back. Never should have trusted you idiots.
Helpful Report
Posted 9 months ago
hi, we are in contact already and offered you a solution after your second email. Indeed in rare cases customs can delay an order because of a random check. This causes an unwanted delay but in the end the parcels will be released based on our experience. All the best, Philip
Posted 9 months ago
My order never arrived. And since it is un trackable I feel as if I was scammed.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Brandon, sorry to read that your order hasn't arrived yet. You haven't contacted us directly, please do so we can solve this matter. We need to check your address with you to. All the best, Philip
Posted 9 months ago
I still haven’t got my product and it’s almost been two months! I’ve been wondering if it even exists.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Dear Cathie, your order shipped February 11 and indeed it should have arrived already by now. We have contacted you already to come to a solution (even before we saw this negative review ;-)
Posted 10 months ago
Excellent service
Helpful Report
Posted 11 months ago
I never received my package.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Never received order
Helpful Report
Posted 1 year ago
hi Cole, we have not received a message from you. Please contact us through the website to discuss this and come to a solution. All the best
Posted 1 year ago
Dear friends, I sent back a bottle to you and haven't gotten a response on whether or not you determined that it wasn't Ocotea! The new bottle that you sent is not Ocotea. You need to test bottles periodically from your supplier because they are taking advantage of you. I believe you are Uninformed as to what substance is in what bottle. When I put a drop of this under my tongue, it does not react as Ocotea (burning sensation). It has a taste of turpentine not cinnamon. That tells me it may be Palo Santo. Good Luck in your future endeavors. Sincerely, David J Stevenson
Helpful Report
Posted 1 year ago
Guys wasn't going to say anything but I had to throw all the medicine out as it was unusable, not sure you can do anything about that but it's a sacred medicine you shouldn't keep it in the store house too long
Helpful Report
Posted 1 year ago
Waking Herbs is rated 4.78 based on 1,900 reviews