Waking Herbs Reviews

4.78 Rating 2,780 Reviews
95 %
of reviewers recommend Waking Herbs
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Customer Service
4.84 out of 5
Read Waking Herbs Reviews
Visit Website

Phone:

+3123 7370 777

Email:

admin@wakingherbs.com

Location:

Nieuweweg 5a

Write Your review

Tell us how Waking Herbs made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Waking Herbs 5 star review on 3rd March 2021
Anónimo
Waking Herbs 5 star review on 24th February 2021
William Crowell
Waking Herbs 5 star review on 15th February 2021
Desiree François
Waking Herbs 5 star review on 29th January 2021
Claus Van Der Eng
Waking Herbs 5 star review on 4th January 2021
Kornelia Janetka
Waking Herbs 5 star review on 31st December 2020
Vincent MYSLAJEK
Waking Herbs 5 star review on 30th December 2020
Anonym
5
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I never received my package..
Posted 1 year ago
Hey I haven't received my package yet. I sent you guys an email a few weeks ago but never got a reply
Posted 1 year ago
I did the Kambo and immediately I could tell the difference there’s something off about it. It did not work as my previous Kambo did. This one that I purchased made my arms numb and I had a fever and felt dizzy days after. My boyfriend did it too and he had no energy like he was fighting off some infection of some sort. To be honest I don’t think I will use it again, it messed me up so much. I think there’s something else in there along with the Kambo.
Posted 1 year ago
NONE of the products worked. :(
Posted 1 year ago
I never received my package.
Posted 1 year ago
I’m only giving a poor review because no one has responded to my several emails over the last two weeks regarding my package being returned to sender by Australian Customs! I’ve had great success using WakingHerbs’ services before, which is why I’m surprised that it has taken so long to get response! I’d really appreciate a response from your team. Thanks.
Posted 1 year ago
The packaging of product was exceptional as well as the gift of additional herbs to try. There was also santo paulo as well. Every single herb, all three herbs purchased and the two that were gifts, did not produce a state of connection experienced from other suppliers of these herbs. The business is lovely and well crafted in service and delivery, but the goods do not provide the intended gateway that is the purpose of using this medicine.
Posted 1 year ago
And the broken site won't let me use the contact form to reach y'all. And I tried to call, and it has calling restrictions from outside of the country. What a joke.
Posted 1 year ago
hi Cris, we have emailed you in private and are waiting for your response. Our website was down for maintenance on Sunday indeed. I understand that this is inconvenient, but we are happy to have made our website run even smoother. We will always be happy to take your phone call during European day time. In the weekend when you called we don't anwer the phone. All the best, Philip
Posted 1 year ago
And to add, I contacted USPS about the issue and I have a letter stating that my parcel is stuck in customs.
Posted 1 year ago
I also ordered on May 7th and my package has also been sitting in Chicago ISC customs for almost 3 weeks. I've never had a package sit this long. I've contacted them many times regarding my parcel.
Posted 1 year ago
It has been more than 20 days since I ordered and it has not arrived. Order #WH25203 (May 2, 2019)
I have been tracking it by the tracking number, and seems that it might be stuck in US customs (maybe?)
According to the website, waking herbs estimates it takes about 10 to 16 days to arrive and it has been more than 25 days now.
I paid extra for expedited tracking and the last tracking annotation I received was at least a week ago and it looks like the package has not moved anywhere since.
I have emailed waking herbs 3 times in the last few days and have had no reply and it seems the website has been down for a few days too.
At least they could have sent me a response. Is there something wrong over there?
Jose U.
Posted 1 year ago
Dear Jose, sorry to read that your parcel is being delayed by customs. Very annoying indeed.
I see you emailed us Friday and Sunday when we were not in office. Those are the days when we spend sacred time with our family. I will contact you in private to discuss this issue with you. All the best, Philip
Posted 1 year ago
Reviewing because I can't get ahold of anyone at the site and this is getting ridiculous.
Ordered the 9th of May and still haven't received my product or any indictation it's even coming.
Unsure if this is a scam or not. If it isn't they can reach out to me here, or in any of the other ways I've left them. Can't seem to submit a ticket on their broken website either.
Posted 1 year ago
Dear Nathan, sorry to read that you feel negative about us. Let me assure you there is no reason to feel like that. Your order was shipped May 13th with an extra blessing for safe travels. Estimated shipping time from Europe to the US is between two to four weeks. In general our parcels arrive in 12 to 16 days. You emailed us once on Saturday May 25 when we were closed during the weekend. Then on Sunday May 26 you wrote your review. Today Monday 27 we are in office and answered your email already. I'm sure your order will arrive shortly. All the best, Philip
Posted 1 year ago
Been over a month and no package. No one will respond to my messages now. Very unsatisfied
Posted 1 year ago
Dear Richard, we are already solving this issue in private with you. Thanks
Posted 1 year ago
I never received my package
Posted 1 year ago
Ordered bark, didn’t come in, been over a month, I emailed them about it, still no response. $76 down the drain
Posted 1 year ago
Dear Lee, we have contacted you in private to solve this as we have not received an email from you. All the best, Philip
Posted 1 year ago
The Rapé didn't arrive at time....
Posted 1 year ago
Dear Anonymous, the tracking reads that your parcel has been delivered. I will contact you in private. Best, Philip
Posted 1 year ago
I made a order over one month ago and I still haven't gotten my package.
Posted 1 year ago
Dear Brian, sorry to read that your parcel hasn't arrived yet. Our last contact was on April 17th when we asked you to check your address. I will email you in private to solve this matter with you. Thanks Philip
Posted 1 year ago
Im very dissatisfied as I haven't received my order yet and its been well over a month. I want my money back.
Posted 1 year ago
Dear Kyle, sorry to read that your parcel hasn't arrived yet. Our last contact was on April 5 where we asked you to check your address. I will email you in private to solve this matter with you. Thanks Philip
Posted 1 year ago
I need got my package. After asking for help about my package I was told to purchase another one
Posted 1 year ago
Hi, our last contact was on April 16th. This is what we wrote then:
-quote- hi Mike, too bad it still hasn't arrived.
I'm sure it will arrive soon. I can imagine that waiting is long and that you want your order. What we can do is send you another parcel. When both arrive we trust you to let us know and pay a fair price.
Does that sound reasonable? Please let me know if you want us to send you a second parcel. -end of quote -
I will contact you now through email to solve this. Best, Philip
Posted 1 year ago
I never even got the plant I ordered
Posted 2 years ago
Dear Eric, sorry to read that your order hasn't arrived yet. We haven't received a message from you about this. I will contact you through your email to solve this. All the best,
Philip
Posted 2 years ago
Waking Herbs is rated 4.78 based on 2,780 reviews