Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Electric Tobacconist USA Reviews

4.8 Rating 35,790 Reviews
96 %
of reviewers recommend Electric Tobacconist USA
4.8
Based on 35,790 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Electric Tobacconist USA Reviews

About Electric Tobacconist USA:

Online vape store. Please visit www.electrictobacconist.support to lodge a support ticket if you need assistance (eg with a delayed order)

Visit Website

Email:

www.electrictobacconist.support

Write Your review

Shipping is outragous. Otherwise great.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Evan, thanks for taking the time to leave us your feedback. We're glad to hear you were happy with our service, though we're sorry the shipping experience didn’t meet your expectations. We’ve checked your tracking and can see your order was delivered in 6 business days, which is faster than the typical 7–10 business days for this shipping option. However, if you require assistance or have any questions, please don't hesitate to contact us. Best Regards - ET Team
Posted 3 weeks ago
It's a great product for a good price
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
For .me it's an essential vendor! I'm disabled and I can't get around very well. So, having Electric Tobacconist USA available at my fingertips is wonderful. They also process and ship orders quickly, and I'm across the country from them. Products are also reasonably priced. So what are you waiting for? Try them TODAY!!
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Electric Tobacconist is the best! Fast and correct shipment.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
You guys are great! Great prices and convenience. Got my order in 3 or 4 days. Thanks so much!
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Honest company. Reasonable prices. Great delivery.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
VERY FAST DELIVERY THANK YOU.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
I appreciate what they do because it's more and more difficult to get these outside a store. I used to wait for a special offer than go to 7-11 until I realized Electronic Tobacconist sale price (when available) is the same or a little less expensive. Plus I'm not at the mercy of low or out-of-stock situations. Thanks!
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Very good Vuse products, reliably stocked (which my local stores are not). I like the discount on volume purchases. Ship quickly.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Not so good this time. The Blu pods were defective. I only got use of 2!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Delivery just a little longer than expected but pods arrived perfectly packed and fresh (no dark pods). Thank you!!
Helpful Report
Posted 1 month ago
So far it's been pretty good .
Helpful Report
Posted 1 month ago
Fast efficient service and delivery -perfect!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Sevice was fast and easy
Helpful Report
Posted 1 month ago
Great product. I have been buying for years.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Very pleased with your service
Helpful Report
Posted 1 month ago
Yes my husband loves them but im having trouble getting them, They keep showing out of stock have they stopped making them ? Where can i get more, and at a store if possible
Helpful Report
Posted 1 month ago
Was home. Not received. Not delivered. Charged me restocking fees when I wanted it.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello, thanks for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear you didn't receive your order. Upon reviewing your correspondence with our team, we see that the local carrier has restricted deliveries to your address due to safety concerns regarding unsecured dogs on the property. As a result, the order was returned to us. You were credited the full amount of your order, and as you selected in-store credit, no restocking fee was applied. If you require any further assistance, please don't hesitate to get back in touch. Best Regards - ET Team
Posted 1 month ago
Your delivery was great, arrived as promised and packaged very well. Very happy customer.
Helpful Report
Posted 1 month ago
The delivery was the wrong item. The replacement and return process was very quick. I sometimes have a problem getting Logic products where I am. However, I know I can get them through you guys.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Electric Tobacconist USA is rated 4.8 based on 35,790 reviews