Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Vestiaire Collective Reviews

2.6 Rating 613 Reviews
39 %
of reviewers recommend Vestiaire Collective
2.6
Based on 613 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 85%
Customer Service
Communication Channels
Email
Vestiaire Collective 5 star review on 27th April 2026
Anonymous
Vestiaire Collective 5 star review on 27th April 2026
Anonymous
Vestiaire Collective 1 star review on 8th September 2025
Elif K
Vestiaire Collective 5 star review on 20th December 2024
Anonymous
Vestiaire Collective 5 star review on 26th November 2023
Azri
Vestiaire Collective 1 star review on 13th November 2023
Anna
Vestiaire Collective 1 star review on 13th November 2023
Anna
27
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
It was exactly as described and arrived very quickly after purchase Transaction secure and easy
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Vlada, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 2 months ago
FABULOUS!! A fantastic way to enjoy luxury goods without the price tag. Excellent peace of mind to know that items can be authenticated.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Annelise, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 2 months ago
Purchase went smoothly, delivery took quite a while.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Sandy, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 2 months ago
My first time using this platform and i made two sales within à month! User friendly !! would list again !!
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Marie, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 2 months ago
Process was very seamless. Items shipped in a timely manner and was as described.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Member, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
Easy and fast
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Hien, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
The strap on the bag keeps unlucking itself. I'm pretty sure the seller was aware but didn't mention it the description. Disappointing.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear noor, Thank you for you feedback. We understand your concern regarding your Miu Miu Matelassé leather handbag, that did not meet your expectation. We would like to inform you that, according to our policy, you have 72 hours from the time of delivery to review your order and submit any claims if any. Our records indicate that the item was delivered to you on January 14, 2026, and unfortunately, the 72-hour period has already passed. Since this timeframe for filing a claim has expired, we kindly suggest that you relist the item in your account if you do not wish to keep them. In your future purchase, we kindly invite you to assess the item you receive and rise claim within the 72 hours if any. This will allow us to take an immediate action, from our side. We greatly appreciate your understanding. If you need further assistance, please feel free to chat with us through the App in Me > Help. Best regards, The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
Love this app!!! Always great quality
Vestiaire Collective 5 star review on 4th February 2026 Vestiaire Collective 5 star review on 4th February 2026 Vestiaire Collective 5 star review on 4th February 2026
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Emily, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
Quick & efficient delivery. Product exactly as describe. Thank you.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Marie, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
1 hat and 4 designer bags that I had patiently waited and found at great prices. I looking at 2 more...patiently as before and I am happy!!!
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Member, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
Great notification, zero problems with shipping, and lovely site!
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Elizabeth, We thank you very much for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
Vestaire is a good platform but far too expensive a cost compared tio competitors.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Gary, Thank you for sharing your feedback. We are pleased to hear that you find our platform good. Regarding the selling fees, we would like to inform you that the fees charged on each item sold enable us to provide a free shipping label and insure packages for sellers in more than 40 countries. Your seller price is shared with you at the time of deposit and also if a member submits a price offer. Selling fee rates vary depending on the item's price. You will be able to check our complete chart at the following link: https://faq.vestiairecollective.com/hc/en-gb/articles/24659638721425-Seller-Selling-Fees Thank you for your understanding. We are available for further assistance. Kind regards, The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
I’m in love with my LV bag! It looks even better in person than in the photos. The service was amazing, with constant updates and great communication.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Uzma, Thank you for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
Very happy with my first purchase via Vestiaire. Very confident whilst deciding which bag to purchase with the reassurance of authenticity. Would highly recommend this company.
Vestiaire Collective 5 star review on 23rd January 2026 Vestiaire Collective 5 star review on 23rd January 2026
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Member, Thank you for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 3 months ago
Happy with shoes..thank you.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Dear Elaine, Thank you for taking the time to share your feedback with us 😊 We wish you a lovely day ahead and really hope to see you again really soon ! The Vestiaire Collective team
Posted 4 months ago
I had a deeply disappointing experience with Vestiaire Collective. I reported an accidental purchase immediately, before the item was even shipped, expecting a simple cancellation. Instead, I was told my only option was to resell the item myself. In other words, I went from being a customer to being forced into becoming a seller to fix a situation I tried to prevent from the start. Their own support team advised me to file a misleading-description claim just to obtain a refund, which obviously makes no sense. Even the seller confirmed he would have cancelled if the platform allowed it without damaging his rating. The system seems built in a way that protects internal metrics rather than customers. What should have been a quick, reasonable resolution turned into unnecessary back-and-forth, wasted time and needless frustration. This was my first experience with Vestiaire Collective and, based on how little they value customer satisfaction, it will certainly be my last.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Dear member, Thank you for your feedback. We apologize that our service did not meet your expectations and understand your concerns about canceling your order for the Hackett London Cufflinks. To clarify, only the seller can cancel orders once they are placed. For more details: https://faq.vestiairecollective.com/hc/en-gb/articles/22916229903505-Buyer-How-Do-I-Cancel-My-Order-and-get-a-Refund If a seller does not ship an item within 7 days of a sale, the order will be automatically canceled. Additionally, if there is an issue with the received item, buyers can submit a claim within 72 hours of delivery, providing evidence of discrepancies. Cancellation will occur only if the issue is valid. Our team has informed you about these options and mentioned that the order can be canceled if the item does not match its description. Upon review, we see that although a claim was raised regarding color issues after shipment, it was denied as the item matches its description. In such cases, we recommend relisting to help recover your investment. We see that you have already relisted the item under your account. These policies are designed to protect both buyers and sellers while fostering trust on our platform. Thank you for understanding. While we respect your decision not to continue with us, we are here to assist further if needed. Best regards, The Vestiaire Collective team
Posted 4 months ago
I have quite a good experience for a couple of years with VC, both as a seller and a buyer. But the day you'll have an issue, VC don't give you any right to defend yourself and if you ask for details, it's always "confidential". I had a situation with an item listed, for which the team of experts canceled the sale, and they issued a report that does not say that it is a fake item, but only because they considered that the size and composition label are not compliant, they cancel it. I asked for explanations and I wanted to know, for example, what size they thought the said dress would be, and they only answered that it was confidential. The sale was canceled without real arguments. FYI: Model, Material, Branding elements (label, logo, typography, etc.), Manufacturing finishes, Zipper/Stud/Button were all compliant. Not to mention that their fees are high!! They charge a lot in fees and also the shipment costs are expensive.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Dear Airam, Thank you for your feedback. We understand your case regarding the authenticity review of the Isabel Marant Mini dress sold on November 27, 2025, and our commission structure. As the buyer selected Authenticated Shipping, the item was sent to our hub for a physical inspection. Following a thorough review, our experts determined that the item does not meet our brand standards. Specifically, the composition and size labels do not conform to the brand's official specifications. As a result, the sale was cancelled. In accordance with our policy, a return shipping fee was required to send the item back to you. Our records indicate that the item has already been shipped and should now be back in your possession. Please be assured that ensuring the authenticity of every item is our top priority, and we maintain a zero-tolerance policy regarding non-compliant or counterfeit goods. We want to explain that the selling fees on each item help us provide free shipping labels and insurance for sellers in over 40 countries. You are informed of the seller price at the time of deposit and when a member makes a price offer. Know that selling fee rates differ based on the item's price. You can view our complete chart here: https://faq.VestiaireCollective.com/hc/en-gb/articles/360001326277-Selling-Fees?parent=4404616426897 If you have any further questions or requests, we are here to help you. Best regards, The Vestiaire Collective Team
Posted 4 months ago
The item I purchased was listed/advertised as an Hermes purse. What I received was a package of Hermes women's stockings/hose. I asked Customer Service for a refund and that I would return the item undamaged/unused. I was offered a 15 Euro discount on my next purchase instead. Are you kidding me? The item was falsely advertised, I received an item that was NOT what was promoted on the site, and Vestiaire thinks a 15 Euro discount is sufficient? I don't trust purchasing anything on this site now, so a 15 Euro discount is useless -- not to mention it is nowhere near the purchase price I paid. Buyer Beware!
Helpful Report
Posted 5 months ago
Dear Brent, Thank you for your feedback and the sharing of your experience. We understand your concerns regarding the item you received. Please be advised that our expert team has accepted the return of the item and issued a full refund. The refund was issued on 25 November 2025 and should already be visible to the payment method used when the item was purchased. We hope that this information has addressed your concerns, and we apologize for any inconvenience that may have been caused. We remain at your disposal if you need any further assistance. Best regards, The Vestiaire Collective team
Posted 4 months ago
We have order 5972480x. Chanel bag ship usa to Canada. the shipment is DDP as buyer pay in advance custom duty etc. Means all clearance document registered by shipper ( vestiaire). We have been contacted vestiaire to solve the issue however we got only bouncing they are not try to do effort to solve. Because what the courier DHL request is the registered business number. Shipper vestiaire not give good problem solving the fact they only bounce to the customer by asking same request investigation letter promise SLA 48h and extend 48 and soon. So from 23october until 4 november they have not been done anything. We request fully refund however they just cannot say anything the anwers only forward to team. Same answer.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Dear Risna, Thank you for contacting us regarding the delivery of your order. To clarify our process: our policy requires us to initiate a formal investigation if there is no tracking update from the carrier for more than two working days. In such cases, we request specific documentation from the buyer to proceed with the inquiry. Regarding your recent purchase of the Chanel Boy leather crossbody bag, we have completed the investigation with the carrier. They have confirmed that the item was successfully delivered to the pickup point, and we have since received your confirmation that the package was safely received. As the matter is now resolved, no further documentation is required. Thank you for your patience and cooperation throughout this process. Should you need any further assistance, please do not hesitate to reach out. Kind regards, The Vestiaire Collective Team
Posted 4 months ago
Frustrating customer service experience, copy/ paste answer over and over. Authentication team is inadequate.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Dear Marco, Thank you for bringing this to our attention. We understand your concerns regarding our authentication process and the customer service team. Regarding our process, we have a strict policy to ensure quality and authenticity for our community. We only accept items from brands on our approved list; additionally, every item must match its description and meet our brand's authenticity standards. Our authentication team consists of trained experts who specialize in brand-specific identification and verification. They conduct their evaluations with the utmost care, following a precise set of guidelines to maintain the integrity of every item. We sincerely apologize that you have not received the support you expected from our teams. Please be assured that we are continually working to improve our services. We are available should you have any further questions or requests. Best regards, The Vestiaire Collective Team
Posted 4 months ago
Vestiaire Collective is rated 2.6 based on 613 reviews