Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

ALEKO Reviews

3.9 Rating 3,349 Reviews
70 %
of reviewers recommend ALEKO
3.9
Based on 3,349 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read ALEKO Reviews

About ALEKO:

ALEKO Products was established in 2005, as a small family owned business, located in Seattle, Washington. From that time, our store has gradually grown and has now newly expanded to Canada. It is an easy, one stop shop to access all of our unique varieties of products.

Visit Website

Phone:

833-926-2323

Email:

petr.strizheus@aleko.com

Location:

8307 S 192nd St,
8307 S 192nd St
Kent
98032

Write Your review

ALEKO 5 star review on 5th September 2026
Dennis Henderson
ALEKO 5 star review on 5th September 2026
Dennis Henderson
ALEKO 5 star review on 17th August 2026
William Vaughn
ALEKO 5 star review on 17th July 2026
BRIAN YOUNG
ALEKO 5 star review on 17th July 2026
BRIAN YOUNG
ALEKO 5 star review on 17th July 2026
BRIAN YOUNG
ALEKO 5 star review on 4th June 2026
Patrick Day
200
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Customer service was very helpful”
Helpful Report
“The frame is exactly what I was looking for and it looks nice and easily put together. Awesome”
Helpful Report
“Just what I asked for at 1/3 big box prices. Worth the two day wait.”
Helpful Report
“Shipped fast. And was what I ordered.”
Helpful Report
“Staff very courteous and knowledgeable. Received product in very short time.”
Helpful Report
“My gate opener died two months before the warranty expired. After 5 attempts and extremely long wait times on hold, I finally got in touch with customer support. They ensured me it would be covered under warranty but we would have to trouble shoot the problem. Because I started the process when it was under warranty, they said they would replace it if trouble shooting doesn't work. I spent a total of 12-14 hours of my time on the phone trouble shooting and replacing the parts that they sent over the course of 4 months. 4.5 months later, my opener still doesn't work. Now they are telling me they won't replace the unit because the warranty had expired. They are not true to their word and won't honor any warranty. I've never before written a bad review. This has been the worst customer service I have ever experienced. Aleko is a nightmare to deal with and I would recommend any other company. They are a waste of time and money. Look elsewhere.”
Helpful Report
Hello, Thank you for your feedback. I do apologize about the experiences that you have encountered. If you could please let us know how we can better assist you in making your experience positive instead of negative. Thank you, ALEKO
“My gate opener died two months before the warranty expired. After 5 attempts and extremely long wait times on hold, I finally got in touch with customer support. They ensured me it would be covered under warranty but we would have to trouble shoot the problem. Because I started the process when it was under warranty, they said they would replace it if trouble shooting doesn't work. I spent a total of 12-14 hours of my time on the phone trouble shooting and replacing the parts that they sent over the course of 4 months. 4.5 months later, my opener still doesn't work. Now they are telling me they won't replace the unit because the warranty had expired. They are not true to their word and won't honor any warranty. I've never before written a bad review. This has been the worst customer service I have ever experienced. Aleko is a nightmare to deal with and I would recommend any other company. They are a waste of time and money. Look elsewhere.”
Helpful Report
“I ordered a chain link connector because I lost mine and aliko sent it right away and it was perfect. thanks”
Helpful Report
“Customer service was good when having trouble when wiring a gate.”
Helpful Report
“Ordered a month ago and still no item”
Helpful Report
“Well priced. Assembly instructions not clear. Works well once installed.”
Helpful Report
“Good”
Helpful Report
“Good products, good service, I am satisfied!”
Helpful Report
“Still have not received my order”
Helpful Report
“I still haven't used the sliding gate motor but I have installed the "V" tracks. Unfortunately, the concrete anchors are so cheaply made that they are unusable. My order was incorrect and it took a while to correct. The quality of the V-track wheels seems to be the best part of the system.”
Helpful Report
“The tire was almost perfect .. just one thing I didn't count on .. difference in hub width was about 1 1/2" , I had to cut off each of the two pvc spacers about 3/4". I was replacing a black WalMart Ames wheelbarrow tire. Everything worked out great.. found guy in Lowes parking lot with a pipe cutter in his truck!!! What luck. A gal has to be resourceful to survive.”
Helpful Report
“i got a camping cot from this online store, great deal shipping is fairly fast and product as described”
Helpful Report
“I like when a product does what it says, and your awining did that.”
Helpful Report
“Got it. Looks good. Haven't installed yet. Will let you know when it's in and working.”
Helpful Report
“High quality gate and gate opener at a fair price”
Helpful Report
ALEKO is rated 3.9 based on 3,349 reviews