Iown Reviews

4.3 Rating 1,752 Reviews
83 %
of reviewers recommend Iown
4.3
Based on 1,752 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 88%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
6 - 12 Hours
Customer Service
3.3 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Read Iown Reviews
Visit Website

Location:

UBI Crescent,
iowN
Ha'il
88809

Write Your review

Tell us how Iown made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I ordered a watch 7 days a go. I paid a fee of 84sek for DHL priority shipping 2-4 days. 3 days a go they sent me an email about "ExtendedAreaPre Shipping" 72sek, which I paid immediately. Today a week later I get the same email for "ExtendedAreaPre Shipping"(because I live in a “remote area”, wich isn’t totally true), so 72 sek more??? Why? I have already paid both the DHL fee and "ExtendedAreaPre Shipping" once! So I have paid: - 1037SEK for the watch + DHL Express + import tax duties - an extra 72SEK (January 23rd) for the ExtendedAreaPre Shipping And they are still asking me for an0ther ExtendedAreaPre Shipping fee!!! I should have had the product 2-3 days a go… It says 2-4 days for the DHL shipping. I have asked them to refund all my money but I don't think they will. my conclusion: Either the whole DHL offer is a scam that they are asking people for extra money for. Or it's all a scam and I won't get a watch.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Mani, Thank you for sharing your experience with us. We always try to give best service to our customers. We deeply regret the inconvenience caused. We have checked that since your address is located in a remote area as per DHL and thus DHL charges us an extra amount to deliver the package to you and hence we had to charge it to you. We have also checked that you have already paid the amount to us as well. However, we deeply regret that due to certain technical issues, the same mail was sent again from our end and we also sincerely apologize to you for the same. However, according your instruction we have already cancelled the order and provided a fulll refund from our end as well. If you have any query please contact us at contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 1 year ago
Item ever received after a month for the day of the shipping. Sent several emails only one replied with the tracking number. To avoid
Helpful Report
Posted 2 months ago
Awful customer service and appalling company in general - avoid. It has been 13 days since my items were carelessly thrown in a bush outside my front door and they seem to class this as being delivered!! For the record - leaving the goods on the wet floor, in the rain, outside my house unsigned for is not delivering - despite sending the couriers photo proving where they left it and reporting the item missing on day 1 creation watches have not resolved this problem after 13 days!!!! Simply appalling. They state on their website you will receive responses to emails within 12 hours - this is a lie, my first email went over a week without a reply! In the last 6 days they have been slow and unhelpful, I have had to purchase a Xmas gift elsewhere as they have still not dispatched a replacement which they had plenty of time to do - I am now requesting a refund in full as I no longer wish to deal with them at all. Today’s latest response, after a lengthy ‘investigation’ with the courier, is still trying to claim the item was left in a safe place!!! The wet floor is not a safe place, if it was safe I would have it…… I had used creation in the past and they had been ok but due to this latest experience I never will again - ship items requiring a signature and when your courier act so poorly and things go wrong take responsibility and deal with it quickly, don’t leave your innocent customer without a Xmas gift for their family. advise completely avoiding due to their extremely slow and poor customer service
Helpful Report
Posted 2 months ago
I requested the cancellation of the watch I ordered via e-mail 1 day later. When I requested cancellation, the watch had not yet been shipped and there was no response to the e-mail. My order number: #10717863
Helpful Report
Posted 2 months ago
AVOID CREATION WATCHES - AWFUL SERVICE I bought a watch on the 13th of October 2023. 5 weeks later I still have not received it: Creation Watches is unable to provide any useful information, they just redirect me to the track and trace of Singapore Post, which says the parcel is being held by the customs of the country of destination. I cannot contact the customs directly, the local post service cannot help either unless the sender starts an inquiry. Again, CreationWatches does not seem to care and does not take any action
Helpful Report
Posted 3 months ago
geachte, ik koos 28 dagen voor levering tijd omdat niet dringend was dat ik ook geen tax moet betalen toch heb ik een mail ontvangen dat ik moet tax bij moet betalen maar ik heb een mail gestuurd dat ze mijn tax moeten terug betalen en nu afwachten. bij amazon was de prijs zelfde met tax en levering 2 dagen dus ik heb voor niets gewacht als ze mijn tax terug betalen zal ik ook vermelden dat je tax teug krijgt als 28 dagen kiest.
Helpful Report
Posted 3 months ago
AVOID AVOID AVOID I ordered from Creation Watches on 17/07. Today is 14/09, almost 2 months since this order. The item never arrived, my local postal service said it was delivered but it was not. To date, we have exchanged 20 emails, where the customer service department has repeatedly asked for “time to investigate”. On 21/08, they asked for 1 week, which they would refund me if there was no resolution. Guess what? It’s almost a month since then, no resolution. Today I received an email saying “please allow us 1 week and then we will refund you” this is the 4th time they’ve requested time. Worst customer service ever, I’m 2 months on and I’ve got no watch and I’m out of pocket. It’s worth noting I ordered from this company before, so being a repeat customer I’d have thought they’d be more helpful. I would have ordered more (I have a watch problem) but they have lost me as a customer for life. AVOID AVOID AVOID
Helpful Report
Posted 5 months ago
Very good experience, I bought some watches from CreationWatches in 2022 and 2023 and it was perfect. The watches are new, original, the price is excellent (especially if you find a promotion of 5%, 10% or 15% less), I chose to pay the 7$ for the original box, they are very well packed and arrive with the postal service normally (no additional costs) in 8-10 days (Canada) without any problem. I am very happy with the choice I made, I completed my collection at a good price, super service 5 stars. Thanks CreationWatches!
Helpful Report
Posted 10 months ago
Dear Customer, Thank you for sharing your shopping experience with us. We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 10 months ago
Super content de mon achat malgré quelque problème de livraison qui ne concerne pas creatiowatches la montre est comme je l attendais belle simple je l aime deja
Helpful Report
Posted 10 months ago
Dear Customer, Thank you for sharing your shopping experience with us. We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 10 months ago
Tissot at best price i could find anywhere, sent to U.K. with no extra charges, first class service. Thank you.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Dear Doug, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 10 months ago
It's my 5th watch from creation watches. Great price across any platform. With great quality in product and services. Includes shipping. Nowadays I have no option to buy watch other than creation watches.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Dear Faiz, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 11 months ago
This is my second dealings with creation watches first Casio ban G second as grandson outgrew 1st one Casio G he loves it . Always good prices excellent service, packed well so no disappointments. Arrived on time too. Big Thanks all at CreatonWatches. Sorry no photos.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Dear Veronica, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 11 months ago
The item that I ordered came in time. The quality is good and the item corresponds to the description. So far I didn't have any problems, so I would definitely use this company's services
Helpful Report
Posted 11 months ago
Dear Vitaliy, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 11 months ago
Orient Bambino Version 4 Automatic FAC08002F0 is my7th watch purchase Creationwatches always great product, great price, fast shipping. Watch is excellent quality, I am very satisfied. I'll be back again...keep those great discounts coming! Thanks Creationwatches!
Helpful Report
Posted 11 months ago
Dear Nebojsa, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 11 months ago
I ordered a watch 7 days a go. I paid a fee of 84sek for DHL priority shipping 2-4 days. 3 days a go they sent me an email about "ExtendedAreaPre Shipping" 72sek, which I paid immediately. Today a week later I get the same email for "ExtendedAreaPre Shipping"(because I live in a “remote area”, wich isn’t totally true), so 72 sek more??? Why? I have already paid both the DHL fee and "ExtendedAreaPre Shipping" once! So I have paid: - 1037SEK for the watch + DHL Express + import tax duties - an extra 72SEK (January 23rd) for the ExtendedAreaPre Shipping And they are still asking me for an0ther ExtendedAreaPre Shipping fee!!! I should have had the product 2-3 days a go… It says 2-4 days for the DHL shipping. I have asked them to refund all my money but I don't think they will. my conclusion: Either the whole DHL offer is a scam that they are asking people for extra money for. Or it's all a scam and I won't get a watch.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Mani, Thank you for sharing your experience with us. We always try to give best service to our customers. We deeply regret the inconvenience caused. We have checked that since your address is located in a remote area as per DHL and thus DHL charges us an extra amount to deliver the package to you and hence we had to charge it to you. We have also checked that you have already paid the amount to us as well. However, we deeply regret that due to certain technical issues, the same mail was sent again from our end and we also sincerely apologize to you for the same. However, according your instruction we have already cancelled the order and provided a fulll refund from our end as well. If you have any query please contact us at contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 1 year ago
I am so happy with the Ratio dive watch. The communication was clear, price was fair and the whole experience was amazing.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Shahab, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 1 year ago
They shipped my purchase to another state. I wrote a number of very clear emails and received the same word for word response that ignored the problem. It's hard not to think this company is not legit. The phone number listed on their website never works and their NYC address is an apartment building.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Jonathan, Thank you for sharing your experience with us. We have checked that the order has been sent to the correct shipping address, also the correct shipping label has been sent from our end. We are working closely with the postal service to resolve the issue and ensure that your package is delivered to you as soon as possible. If you have any queries please contact us at contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 1 year ago
They make no mention of GST until you click pay now when it's too late so try make you think they have competitive prices which is not true they do not have competitive prices they're actually very expensive beware of GST on creation watches
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Shawn, Thank you for sharing your experience with us. We would like to inform you that our display price does not include GST. GST are imposed by Australia country. It's a government rule and we cannot breach it. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 1 year ago
This is my 2nd purchase from Creation Watches. Both cases have been trouble free, watch as described, always arrived in the UK a day or two outside mentioned delivery date but this is not Creation's fault. I both cases I paid listed price. Thanks.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Customer, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 1 year ago
Overall I am very happy with my purchase. Emailed previously enquiring about ETA on watch coming back in stock, but did not receive a reply Shipping time was a bit longer than expected, but was most likely due to courier and it was still only about a week. I also had to contact you guys for a tracking number as DHL had not provided one, and I received a response from Sally within a day with the details I required. I would however suggest that some form of protective sticker be applied to the watch face, as there was none on mine. Overall, I am happy with the service I have received and hope to purchase from them again in the future.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Customer, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 1 year ago
Very nice watch It's Weighty feels and looks quality. Good price I recommend this watch and seller. quick delivery.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Customer, We are pleased that you loved the watch purchase from our online store as well as our service. On our part, we do everything possible to make the entire experience smooth. We look forward to serving you again in the near future. If you have any query please contact us on contact@creationwatches.com Best Regards, Sally
Posted 1 year ago
Iown is rated 4.3 based on 1,752 reviews