Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Fitness Reviews

4.5 Rating 32,297 Reviews
87 %
of reviewers recommend Titan Fitness
4.5
Based on 32,297 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
Customer Service
4.3 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Fitness Reviews
Visit Website

Phone:

888-410-1503

Email:

info@titan.fitness

Write Your review

Titan Fitness 5 star review on 4th June 2026
Eric L
Titan Fitness 5 star review on 4th June 2026
Jennifer D
Titan Fitness 5 star review on 2nd June 2026
"Chris W
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Sean D
Titan Fitness 5 star review on 13th January 2026
Bryan D
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Pat M
Titan Fitness 5 star review on 18th December 2025
Michael S
1548
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great products, great prices, great customer service.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Works great!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Outstanding service and product. I had a small online issue that was my misunderstanding and Titan was able to correct my mistake and get the product to my home in days. I'll be back!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great service. Easy to deal with. Great quality products!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“This is a review on Titan Fitness refund experience. Here's a warning to anyone using a debit card. DON'T. I cancelled an order within 5 minutes of placing it but the transaction went through immediately. That was July 24,2026. It is now September 8. Mind your I never received the products nor were they even shipped. Their refund policy states they issue refunds on cancelations within 10 business days. The refund policy is more like giving you the runaround. When I processed the purchase, I didn’t mean to use my debit card. and that’s why I canceled within five minutes, not knowing I was gonna go through this whole nightmare.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi! Thank you for sharing your experience, and we’re sorry for the frustration this situation caused. Upon checking, we can confirm that you were assisted by our Support Team and were informed that the refund was delayed because a chargeback had been filed. Our records also show that the refund was subsequently issued on our end, and you were provided with the expected turnaround time for the funds to reflect. We understand how frustrating it can be to wait for a refund, and we appreciate your patience throughout the process. If you have any other questions or concerns, please feel free to reach out to us. We’re always happy to assist.
Posted 1 month ago
“They sell a great adjustable kettlebell. The selection was easy as was the checkout.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great equipment at a reasonable price.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Easy website”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Exactly what we were looking for their products are well made, reasonably priced and you can’t beat their shipping!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great, reasonably priced, good quality and fast shipping.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Exactly what was expected. Product works great Using it for multiple workouts & Gripp training”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Excellent products. Very durable.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I love the soft box. It is very sturdy for Box Jumps”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Very easy to put together (with 2 people). Had a contractor install the anchor drills into concrete for me. I have a water bag hanging from it and have been using it often and it works great. Minimal noise and movement. Would recommend.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Solid bar, easy install. Works as intended.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Premium equipment for the price. With two kids under 3 this is the perfect price point for a quality home gym!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“My new T-2 Power Rack was delivered quickly. Easy to assemble. Solid construction and perfect size for my finished basement. Very pleased with my Titan experience and love my new power rack! Highly recommend!!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great mats for dead lifting.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“First time purchasing and pleased with the experience.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Assembly was NOT complicated! Took some time maybe an hour. Overall, easy to put together. Super sturdy, looks great & it has wheels! Excellent upgrade.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Titan Fitness is rated 4.5 based on 32,297 reviews