Unique Magazines Reviews

4.4 Rating 6,639 Reviews
84 %
of reviewers recommend Unique Magazines
4.4
Based on 6,639 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Read Unique Magazines Reviews

Write Your review

Tell us how Unique Magazines made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Item arrived well packaged and was what I expected
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your amazing review and rating! We appreciate this feedback!- Jessica :)
Posted 11 months ago
An efficient snd prompt service
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating! We appreciate this feedback! We would be curious to know what we could do to obtain a 5 star rating!- Jessica :)
Posted 11 months ago
Always get magazine on tie
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating! We appreciate this feedback! We would be curious to know what we could do to obtain a 5 star rating!- Jessica :)
Posted 11 months ago
Great support and refined selection
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and high rating. We are so glad to hear that you have enjoyed your order - please let us know what we could do for a higher rating! enquiries@uniquemagazines.co.uk - Jessica :)
Posted 11 months ago
I have already written an excellent review about your company . I am usually told when to expect my next magazine , however I seem to be missing this month’s edition, I hope I don’t have to rewrite my review
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating. I can confirm that the last issue was issue 211, this was posted out on the 17th of January. An issue has not been released in February, issue 212 is due on the 10th of March. I hope this helps - Jessica.
Posted 11 months ago
I have been very pleased with friendly and helpful staff but I feel that the quality of the paper has started to lack the quality I have been used to but will carry on using your service
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating. We are so glad that the service and order have been enjoyed! I apologise regarding the content/material of the product. Unfortunately we can't comment on this as we are not the publisher of the magazine. - Jessica :)
Posted 11 months ago
I enjoy getting my magazine every week I am happy with the service if you have a problem the team sort it out
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating. We appreciate your feedback and we are delighted that you have enjoyed the service you have received. Please let us know what we could do for a 5 star rating, you can email me: jessica.austin@uniquemagazines.co.uk Kind regards, Jessica
Posted 11 months ago
The Lego Magazine is very popular with my 6 year old Grandson and always arrives on time. Quite expensive and renewals should be cheaper.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating. We are glad that you are enjoying the subscription and service. We take your feedback regarding the price on board. Kind regards, Jessica
Posted 11 months ago
I love this weekly magazine subscription service much better than the digital one as I enjoy reading paper copies of take a break every week! I also appreciate the E-mail alerts about when to expect the next issue of the magazine! The only reason why I didn’t give 5 stars is because I frequently do not get the magazine promptly. However, this is because the postal service in my area has been dreadful since ComOVID arrived! I totally recommend this subscription service!
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating. We are glad that you are enjoying the subscription and service. We take your feedback on board also. Kind regards, Jessica
Posted 11 months ago
All been good since I've been having my mag from this service. I've had one issue in all this time and it was resolved very quickly with the minimum of fuss. Colin Shotter 👍
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating. We are glad that you are enjoying the subscription and service. Kind regards, Jessica
Posted 11 months ago
It's great getting our magazines delivered to our home.but our only problem is the e-mail address to enter competitions doesn't work????
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating. We are glad that you are enjoying the subscription and service. We will be in contact regarding the competitions, Kind regards, Jessica
Posted 11 months ago
Have subscribed for 2 years for a Sudoku magazine. I must admit that I got a tad worried when, after signing up for a year's subscription, the renewal came through after only 7 months. But just got a notification that the original subscription has only just ended - & my renewal will now automatically kick in. Phew! It would have been helpful, though, if this arrangement had been made clear when the renewal was requested. That's the only reason why 5* not given. Relieved & very happy overall with service & prices. Thanks!
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi, thank you for your review and rating! We apologise for any confusion caused! I'm glad that this has now all been sorted for you. Other than that, I am glad that you are enjoying the subscription services and the puzzle book. Kind regards, Jessica :)
Posted 11 months ago
Previous copies of the weekly TV magazine I order were reduced in price for some time, Unique did not pass on any of the offer to customers.
Helpful Report
Posted 11 months ago
Hi Roberta, I am sorry if you are not fully pleased with our service - we do hope to do everything we can to make our customers happy. We do appreciate the 4 stars, is there anything we can do to get that last star. - Alex!
Posted 11 months ago
This degree of difficulty is perfect for me and I love doing Sudoko puzzles.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Anne, thank you for your review and 4* ratings. Please let us know what we could do, to ensure a 5* rating! - Jessica
Posted 11 months ago
Magazines are delivered on time with no fuss and at a reasonable price. They should be removing the plastic packaging though.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review and 5* rating - we are so pleased that you enjoyed the subscription and the service :) - Jessica
Posted 1 year ago
Magazines always arrive on time in excellent condition
Helpful Report
Posted 1 year ago
How brilliant! Thanks for the feedback. If there is anything we can do to achieve the 5 stars, let us know so we can make some improvements. Have a nice day. Thanks, Ellie😁
Posted 1 year ago
Magazine arrived quickly considering I live overseas! Great. Customer service. Thanks
Helpful Report
Posted 1 year ago
That is just amazing to hear! Super happy to hear deliveries are speeding up. If there is anything we can do to achieve 5 stars, please do let us know so we can improve our services. Have a lovely day and thanks again. Kind Regards, Ellie :)
Posted 1 year ago
Easy to order and reorder, delivered straight to door no hassle.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review and rating. We are glad that you are enjoying the magazine and the service! Please let me know what we could do for a 5 star review - jessica.austin@uniquemagazines.co.uk - Jessica
Posted 1 year ago
Magazine really good unfortunately I don’t get it delivered by Royal Mail until half way through the following week.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, thank you for your review and rating! We are glad to hear you are enjoying the magazine. Unfortunately, there is a current national delay due to the COVID pandemic, there are a lot of staff shortages due to staff being off work. I apologise the mags are not arriving to you on time. - Jessica
Posted 1 year ago
Shipment to Germany too expensive.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Birgit, thank you for your 4-star review. We apologise that you found the cost of this title too expensive. We have to take into account the cost of the mag, the postage and packaging. I hope this helps! - Jessica
Posted 1 year ago
Unique Magazines is rated 4.4 based on 6,639 reviews