Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Gettransfer Reviews

4.2 Rating 3,910 Reviews
82 %
of reviewers recommend Gettransfer
4.2
Based on 3,910 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 68%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
3.5 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Read Gettransfer Reviews
Visit Website

Phone:

+44 20 3885 3970

Email:

social@gettransfer.com

Location:

10
Larnaca
6051

Write Your review

Gettransfer 5 star review on 4th July 2026
Anonymous
Gettransfer 1 star review on 27th May 2025
Dominion
Gettransfer 1 star review on 22nd February 2025
Kostyantyn
Gettransfer 1 star review on 21st January 2025
Christine West
Gettransfer 1 star review on 10th January 2025
Anonymous
Gettransfer 1 star review on 8th November 2024
Rhian
Gettransfer 1 star review on 29th October 2024
Paul
51
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“DREADFUL - DO NOT USE - BOOK WITH SOMEONE ELSE. our transfer for 9 from Geneva airport was cancelled by them three minutes before the pick up time. They just sent me an email. Terrible. Terrible.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, Please, share your booking number so we could review this situation. Thank you.
Posted 7 years ago
“Do not use this company for an airport transfer! When they ask you to select a pick up time from the airport they don't make it clear you should select a time that also factors in time to get through security and bag collection, therefore even the smallest 20-30min flight delay means you miss your transfer! In my opinion they are misleading people and i would never use this company again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Daniel, I am deeply sorry about the situation that occurred. We will review it once more.
Posted 7 years ago
“The driver never showed up while in a foreign country. I had a wedding to go to in a small French village 45 minutes away with no transportation options. When I called the customer service to complain the women said she'd try the driver and call me back. She never called me. This ruined my entire trip to France. I only flew there to attend this wedding. The worst part is that get transfer did nothing to help us. When I called back to complain that the original women never called me back, I got no apologies. They did absolutely nothing to help us. Again, I was in a foreign country where I don't speak the language and no other way of getting to this wedding other than this ride and there was no one ounce of remorse from the company. It was more offensive they didn't apologize or help us than the driver not showing up. DO NOT USE THEM. This is a scam.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are deeply sorry about this situation. The refund has been made, the carrier will be penalized. We hope that that does not affect your opinion of our company as a whole.
Posted 7 years ago
“Get Transfer never paid me for a trip I did from Port of Miami Florida to Orlando Fl. I called them and and it seems that they don’t care. I did the trip on 06/03/2019 and till this time I have not received any money, It took me 10 hours 500 miles to bring the clients to Orlando, Please be careful with this company, I lost money. Andy”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Partner, Please share the transfer number so we could investigate the case and make a correct decision.
Posted 7 years ago
“In spite of providing flight details, the driver said we'd kept him waiting too long (flight delay + getting through customs/baggage) and it would cost a further 30 euros to use his service. We said no and caught a local taxi for the same price. I complained to the company who said they'd investigate however I haven't heard back since.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are sorry about this situation. Could you please provide your booking number so we could investigate it?
Posted 7 years ago
“Summary: I pre-paid for a car that never showed up. Got told by customer service to “feel free to take a local taxi”. 3 days later I still dont have a confirmation that they will refund me my original payment or the difference of the price I paid for the local taxi. Detailed Description: I paid £110 for a car to pick me up from Stanstead at 1.30am to find no car when I landed and the driver not picking up the phone. Gettransfer’s response was “feel free to get a local taxi” and when I demanded that before I pay another £200 for a local taxi I need confirmation that they will refund me my original £110 plus the extra £90 they said they could not guarantee that and I should email customer services. Obviously I had to get home so I took a taxi from the airport and paid the £200. I emailed customer services from the car demanding my refund, I chased them every day for 2 days for a response and 3 days later I received this: “Good day, dear Customer, Your case is currently in queue. We apologize for the inconvenience caused and for the delay with reviewing your complaint. We are doing our best to review each case as fast as possible.” This is a disgrace! I need that money.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Summary: I pre-paid for a car that never showed up. Got told by customer service to “feel free to take a local taxi”. 3 days later I still dont have a confirmation that they will refund me my original payment or the difference of the price I paid for the local taxi. Detailed Description: I paid £110 for a car to pick me up from Stanstead at 1.30am to find no car when I landed and the driver not picking up the phone. Gettransfer’s response was “feel free to get a local taxi” and when I demanded that before I pay another £200 for a local taxi I need confirmation that they will refund me my original £110 plus the extra £90 they said they could not guarantee that and I should email customer services. Obviously I had to get home so I took a taxi from the airport and paid the £200. I emailed customer services from the car demanding my refund, I chased them every day for 2 days for a response and 3 days later I received this: “Good day, dear Customer, Your case is currently in queue. We apologize for the inconvenience caused and for the delay with reviewing your complaint. We are doing our best to review each case as fast as possible.” This is a disgrace! I need that money.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are deeply sorry about this situation. Our Quality Assurance department made sure the case was properly reviewed, which caused the delay.
Posted 7 years ago
“Prenotato un transfer a/r da Charles de Gaulle a Parigi centro, 14 persone di cui 4 bambini ( quindi richiesti pure i seggiolini ). Il nostro volo all'andata è in ritardo di 2 ore, informiamo subito l'autista, che nonostante avesse 4 ore di preavviso ci informa che dobbiamo pagare 60 euro di supplemento ( pazzesco, uno prenota il transfer fornendo i dati dei voli....). Provo a chiamare l'assistenza Gettransfer....nulla assoluto... all'arrivo abbiamo pure dovuto aspettarlo noi e chiamarlo, altro che cartello di benvenuto,nel taxi non erano presenti i seggiolini, bambini ( di 2 e 4 anni ) in braccio in barba alla sicurezza ...alla fine essendo tardi paghiamo senza far troppe storie, e ci mettiamo d'accordo per farci venire a prendere alle 17 il giorno del rientro. Un'ora prima dell'ora ci arriva un messaggio dicendoci che il taxi sarebbe stato in ritardo di 30 minuti; proviamo a chiamare e ci viene sempre messo giù; chiamiamo l'assistenza che finalmente risponde e ci dice che ci avrebbe richiamati in 2 minuti....più sentito nessuno. Aspettiamo le 17.30 con un po' d'ansia quindi non vedendolo arrivare scriviamo ancora e finalmente ci risponde che avrebbe avuto altri 30 minuti di ritardo, quindi arrivo alle 18 per un volo alle 19.25 e circa 40 minuti di viaggio, rischio altissimo di perdere l'aereo...panico totale ma sempre menefreghismo assoluto del tassista ( già pagato ) e da parte di gettransfer. Alla fine arriva alle 18 e sfreccia per Parigi a velocità assurde e sempre facendoci tenere i bambini in braccio...inutile che dica quanto fosse pericoloso. Arriviamo in aerporto e corriamo al desk, arriviamo 5 minuti prima della chiusura del check in e alla final call dell'imbarco. Alla faccia del pagare un servizio transfer per la comodità e non aver problemi. MAI PIU GETTRANSFER!!!!!!!! Ah chicca finale, alle mie rimostranze non hanno mai risposto...magari qui per fare la figura chiederanno il numero di prenotazione per investigare.....”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are currently investigating the situation. Thank you for your patience.
Posted 7 years ago
“I booked for a SUV big car and a small car was given at the London airport and could not take our luggages . We sacrificed the front seat for a luggage space .The driver could not explain . When I return back to Singapore I was charged in Russian currency and I lost a big exchange rate as compared to sterling pound which was in my printed copy . When I get in touch with gettransfer they said it was a platform they use and there is no way to change it !! My last time using this company !”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are deeply sorry about this situation, we will revise it and come back to you soon.
Posted 7 years ago
“We reserved a ride from hotel to Prague airport on May 27, 2019 10am. We four people stranded right outside the hotel since 9:50. The driver had no show at all until 10:25. We had sent three emails to the driver and to the gettransfer.com during this period of time but neither had no response. The situation made us really concerned because there were not many taxi cars on the street and the hotel office was 11 min away by walking. We four people with four pairs of eyes searched over the street carefully but not see their car until 10:25. We had taken a taxi from the street finally. Afterward. The gettransfer.com said that the driver was there at 10:20 not not seen us at all. Therefore we only got 40% refund. We would tell people better not use their service in the future because it is so not reliable and not be on time at all plus the driver was incapable to find clients even right at the address! It was an easy money for the driver to make as long as the driver just be there even late and just claim he didn't see the clients then 60% money would be in the pocket:). Overall gettranafer.com is very unfair and unprofessional and unreliable business. Don't jump in.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, I am sorry to hear you've had such a negative impression of our company. We have thoroughly reviewed the case and it was confirmed that the carrier had proactively tried to reach you via the mobile phone from the pick-up spot; however, their calls were rejected. Thus, the decision was to split the money. I am deeply sorry about the inconvenience that was caused by this, but we also cannot refuse compensation to conscientious carriers who put time and effort into providing the service.
Posted 7 years ago
“Dont book your transfer with them. Was left in Barcelona with a old man in wheelchair and 2 small kids age 0 and 5. The luggage was late so we were late out from the airport. The driver was informed with flight number and time. The response from gettransfer was. The driver waits 1 hour. The driver started the tim exactly when we landed. He gave us not time to collect luggage. He was imformed with flight time and nubmer.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are deeply sorry you have had such an experience with the service. We will investigate your case and find an appropriate solution.
Posted 7 years ago
“i don't recommend this company I ordered a ride from Geneva to Val Clart in 3.3 'we arrived in Geneva and we were looking for a driver No one was there We contacted the company and it turns out that there is no driver to come take us We were shocked in the angrey and very nervous because their service said that this is our problem and if we want to receive the only option Is to pay money to another taxi. Only after shouting and a million calls to a company that thought we were stupid We received a call that he used to come to pick us up. We waited for 3 and a half hours until the driver of course did not pay extra because we had closed a month in advance on the price. Instead of the company tell me the first time they are sorry and cover will compensate us and of course arrange a trip as soon as possible Deputies do not know what to say and pass us like Ping Pong I am very disappointed and this is the last time I invite them !!!! This company works with transportation agencies and their answer after two weeks the driver who was supposed to pick us up had an accident but of course I do not believe they would tell us that at the moment we called to find out where our driver missed a whole day and we lost money because we closed a guide we arrived at the hotel only at night. they manger on get transfer talk with me in the email and bring me carrier number.... i try to call the company driver and I tell them the story what happend and The guy on the phone laughed of my face and hung up the call I Very nervous and i lose more 300 euro on the date 3.3 because the driver didn't came and we waited 4 hours on the airport I don't give up I will sue your company”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are sorry about this situation. We have reviewed your case. Please note that our managers took all possible measures to make sure a replacement carrier was found upon your agreement to wait for a replacement. We would love to help you more but we still did everything in our power. Thank you very much for your patience.
Posted 7 years ago
“Will not be held accountable when they mess up. Sent a smaller van then paid for and had to go three hours with luggage on top of me. Will not refund a portion or compensate me for their error. Terrible service and they are liars even though you have a voucher stating facts, they will tell you that the driver has the right to charge you more. Do not use. Terrible service.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, I am very sorry about this situation. We have thoroughly revised your case. Our carriers always strive to provide the best service, but, unfortunately, it was impossible to predict extra luggage which the car could not fit. We recommend you to specify the amount of luggage in the comment field when creating a request. Once again, I am sorry about the inconvenience.
Posted 7 years ago
“Driver never turned up was stranded at dalaman airport with 2 young children at 2 o'clock in the morning would not recommend”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are deeply sorry about this situation. We have reviewed your case and taken corresponding measures. Please, check your email for further details.
Posted 7 years ago
“commit me E class Mercedes or 5 series BMW HIGH-END CAR and sent Toyota Camry basic model ...pathetic”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are sorry about the experience you have had with our company. We have revised your case. Please check your email.
Posted 7 years ago
Dear Client, We are sorry you've had such an experience with our company. We have sent you an email with a detailed explanation for this. Thank you for your patience.
Posted 7 years ago
“Driver didn't turn up and even didn't let me know nobody is coming to pick me up,I had to book a taxi as I would missed my flight,terrible and not reliable company.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are deeply sorry about this situation. We have thoroughly reviewed this case and have made sure this does not happen again.
Posted 7 years ago
“This company doesn't issue any payment confirmation or invoice. This is illegal business.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We don't provide invoices for transfers as we are an intermediary between the carrier and the passenger. The invoices are issued by the carrier companies as they are the ones providing the service. We hope for your understanding.
Posted 7 years ago
“Be aware that if your flight gets delayed for weather conditions (that are outside everyones control) the transfer company will charge you full transfer price if the delay is above 60min - please consider other options as Uber or Addison Lee. Have spent 500 EUR in a EUR 200 transfer, so be careful...Hope this helps future users. Maria”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Client, We are sorry about the experience you have had with our company. We have revised your case. Please check your email.
Posted 7 years ago
“Driver never showed up. Paid €200 before the drive. Company didn’t do anything for us to get our money back. Only 1 mail that they Will come back soon But they never did. Will never book here again”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Please provide us with your booking number so we could revise the case.
Posted 7 years ago
“We booked a return transfer from Lyon Exupery airport to Tignes Les Brevieres several months before we travelled. Having heard nothing further from the company after paying the deposit I contacted them a few days before to ask how we would find our driver once we arrived at the airport. I received an email the following day (less than 24 hours before we were due to leave home) to say that our driver was no longer able to do the transfer and would we like a refund! In view of the lack of contact from the company I expect that had I not contacted them we would have been none the wiser until we arrived in Lyon and found ourselves stranded. Despite several emails and phone calls to customer services requesting that the company make good on their end of the bargain by finding us alternative transport, the best they could come up with was another driver charging almost three times as much as our original quote! In the end all we could do was take the refund and find our own way to Tignes for 4 adults and 5 children by booking hire cars. We did get refunded our deposit although minus a £12 fee apparently charged by the payment company and nothing to do with them. I have since complained further on principle requesting that they refund the £12 given we have received no services in return for said deposit and have received no reply, apology or otherwise. Terrible service and I would not recommend to anyone.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
We apologize ofr this unpleasant situation. We rely on our carriers and sometimes can not possibly foresee such behaviour from them. We have blocked this particular carrier from our system. In such cases a full refund (including the payment systems commission) is issued. The excessive amount you mentioned is probably the conversion rates which we do not compensate since it is your choice to pay in that currency.
Posted 7 years ago
Gettransfer is rated 4.2 based on 3,910 reviews